Volvo rijders

Superslurper

Die hard MF'er
21 nov 2004
814
0
Hebben jullie net zoals ik ook de ervaring dat als je iemand in een Volvo je weg ziet kruisen je extra moet opletten.
Lijkt wel of die mensen in zo'n koekblik zich eigen onkwetsbaar vinden.
 
Tja, ik heb een sticker op mijn achterruit: SIPS of moet ik sjips zeggen...... :)

SIPS: Side Impact Protection System

full
 
Laatst bewerkt:
Hee uh ff dimmen he
rijdt zelf een glt, en daar doe ik Spee :r een groter plezier mee dan met m'n gixxer
en elke motorrijder bedankt me altijd vriendelijk voor plaatsmaken in de file of bij stoplichten
 
Nou K@w@ daar spreek je je eigen toch een heel klein beetje tegen want in het topic wie doe je niet de groeten staat Koos Spee toch hoog in je lijst maar je rijdt Volvo om Spee een plezier te doen.
 
Hmm heb de chips en het bier alvast gepakt :+

Volgens mij zijn het niet zo zeer alleen Volvo rijders, kan nog wel een paar auto merken bedenken met bepaalde leeftijds groepen erin. B|

Ps: Offshore rijd ook Volvo. 8-)
 
In mijn ogen zijn het meestal de Audi A3 rijders enzo, en de Golf rijders.
 
Here we go again........ s(j)ips, bier en slotje....


Volgend jaar sta ik weer ff te genieten van de uitzichten vanaf de Grimsel Pas......en de zon in Italie :)
 
Al viel het mee een paar jaar terug wel op dat het heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak een Volvo V40 was die zich weer eens als een mongool gedroeg op de snelweg.
 
Ik heb een vete met mercedes rijders :X
De arrogantie van die lui om nooit een knipper te gebruiken en nooit ruimte te maken...
Niet dat andere merken dat nooit doen, maar mercedes |(
 
Volvo for life ;)


Ben bezig aan mijn 5e ovlov en het bevalt me meer dan prima. En zoals reeds eerder gezegd, het ligt aan de bestuurder en niet aan het merk auto, alhowel je dat soms idd niet zou zeggen :X
 
Volvo for life ;)


Ben bezig aan mijn 5e ovlov en het bevalt me meer dan prima. En zoals reeds eerder gezegd, het ligt aan de bestuurder en niet aan het merk auto, alhowel je dat soms idd niet zou zeggen :X
Tja... Bepaalde merken trekken nu eenmaal een bepaald type bestuurders aan... })

[me]Orpheus rijdt Citroën. 8-) [/me]
 
Ik kan eigenlijk niet zeggen dat een-bepaald-merk-rijders nu beter of slechter rijden dan een-ander-bepaald-merk-rijders. Turlijk, de grote leasebakken rijden harder en proberen iedereen weg te drukken maar ik rijd toch harder EN er tussen door dus daar merk ik niet zoveel van.

Mazzel,

KingCoder
 
Ik heb een vete met mercedes rijders :X
De arrogantie van die lui om nooit een knipper te gebruiken en nooit ruimte te maken...
Niet dat andere merken dat nooit doen, maar mercedes |(
Grom ik rij ook mercedes een C220 diesel :+ en ben beslist geen patser en ook niet arrogant :(
Maar in ieder merk zit er wel een verwaande kwast bij , maar ach in een mercedes mag je toch ook net een beetje meer dan een ander ? toch ? :X
:} :} :}
 
Grom ik rij ook mercedes een C220 diesel :+ en ben beslist geen patser en ook niet arrogant :(
Maar in ieder merk zit er wel een verwaande kwast bij , maar ach in een mercedes mag je toch ook net een beetje meer dan een ander ? toch ? :X
:} :} :}
Zeker mag dat,als de Volvo is geweest :+
 
Grom ik rij ook mercedes een C220 diesel :+ en ben beslist geen patser en ook niet arrogant :(
Maar in ieder merk zit er wel een verwaande kwast bij , maar ach in een mercedes mag je toch ook net een beetje meer dan een ander ? toch ? :X
:} :} :}


Heeeeee sjit ik zie nu pas dat ook Mercedes genoemd wordt! Cool! Ik heb een Mercedes 280SLC '75 dus dan mag ik ook asociaal doen? hahaha :}
 
Dááááár gáááááán we wééééééér :+ .

Niemand kan goed rijden, behalve ik (dat willen jullie toch allemaal graag zeggen) :X :X :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan