Volvo rijders

Helaas blijkt het veel motor rijders ook een volvo rijden. Gezien het feit dat deze volvo rijders dus ook motor rijden zullen zij zeker rekening houden met andere motor rijders. Maar het zijn juist die volvo rijders (met name die dikke nieuwere types) die geen rekening houden met welke andere weg gebruikers. :r :r :r
Uiteraard zijn er meer merken te noemen maar het valt me momenteel meer en meer op dat het de dikke volvo's zijn. (veel links rijders en zo)
Dus nogmaals De volvo rijders die een motor rijden :} :} :}
:^ (niet gedacht he wingman! ;) )

Volvo, volvo......ohja, wannabee kakkers :W
 
En wat dacht je van de busjesrijders? zelden zo'n hoge concentratie hufters meegemaakt als in busjesland,daarbij vergeleken zijn de Audi,BMW,Mercedes en Golf rijders heiligen

Nou moet ik toegeven dat Volvorijders ook wel eens een beetje doorrijden :Y
Damn, gisteravond geflitst -O- , ik heb een getuige ;)
 
Gisteren ook kennis gemaakt met een Volvo :( . Stond voor eht stoplicht, wilde wegrijden maar liet hem aflsaan (heb pas 3 dagen mijn rijbewijs, dan mag het nog }) ) De auto achter mij let niet op en rijd vrolijk mijn achterkant binnen. Gevolg: Alle kappen beschadigd aan de rechterkant, uitlaat gedeukt, remhendel gebogen en waar je achterstepje zit is het ingescheurd. Dus dat wordt voor mij geen rijden meer de komende week ;( . Schade expert horen we morgen over wanneer die mij met een bezoekje komt vereren... Leuk joh Volvo rijders... :r :X
 
Gisteren ook kennis gemaakt met een Volvo :( . Stond voor eht stoplicht, wilde wegrijden maar liet hem aflsaan (heb pas 3 dagen mijn rijbewijs, dan mag het nog }) ) De auto achter mij let niet op en rijd vrolijk mijn achterkant binnen. Gevolg: Alle kappen beschadigd aan de rechterkant, uitlaat gedeukt, remhendel gebogen en waar je achterstepje zit is het ingescheurd. Dus dat wordt voor mij geen rijden meer de komende week ;( . Schade expert horen we morgen over wanneer die mij met een bezoekje komt vereren... Leuk joh Volvo rijders... :r :X

He dat is kl*te om te horen -O- Succes met de afwikkeling en herstel :Y
Maar ik denk wel dat er een verschil is tussen asociaal rijden of niet opletten.
Ik hoop dat je motor weer snel gemaakt is en je dan betere ervaringen opdoet met Volvo rijders. 1 die je bijvoorbeeld veel ruimte geeft als je er langs wil en natuurlijk een MF stickert op de achterruit heeft :Y ;)
 
Gisteren ook kennis gemaakt met een Volvo :( . Stond voor eht stoplicht, wilde wegrijden maar liet hem aflsaan (heb pas 3 dagen mijn rijbewijs, dan mag het nog }) ) De auto achter mij let niet op en rijd vrolijk mijn achterkant binnen. Gevolg: Alle kappen beschadigd aan de rechterkant, uitlaat gedeukt, remhendel gebogen en waar je achterstepje zit is het ingescheurd. Dus dat wordt voor mij geen rijden meer de komende week ;( . Schade expert horen we morgen over wanneer die mij met een bezoekje komt vereren... Leuk joh Volvo rijders... :r :X

Socialer kan het toch niet, wilde je alleen maar even helpen om je aan de kant te zetten. Vergat alleen dat die zweedse tank natuurlijk veel sterker is dan dat japanse plastic. :+
 
Socialer kan het toch niet, wilde je alleen maar even helpen om je aan de kant te zetten. Vergat alleen dat die zweedse tank natuurlijk veel sterker is dan dat japanse plastic. :+
Gewoon een vriendelijke vent die een motorrijder met startproblemen even wil helpen door de motor voor je aan te duwen. :P

Seriously: Mooi kl*te. '( Hopen dat het snel gefixed is.
 
ik rij zelf ook volvo 850...

een T5'je gewoon 1 van de beste auto's die er is, kan veel km hebben, stuk sneller als 95% van alle auto's, (225pk, verbruik 1:11) zo stevig als een huis, laadriumte als een aanhangwagen, luxe is in voldoende maaten aanwezig
 
Ben ooit een keer van achteren aangereden terwijl ik netjes achter een koekblik stil stond voor een rotonde, en wel door een jonge studente in de auto van haar moeder. Ik vloog van m'n motor af en m'n motor knalde tegen het koekblik voor me... Meisje trapte per ongeluk op het gaspedaal i.p.v. op het rempedaal (automaat).

Koekblik was een Volvo, meisje was blond, ik was kalm (edoch innerlijk ziedend)...
:N
 
Dat heb ik niet alleen met Volvo, maar ook met mercedes en Saab rijders,
Mannen met een hoedje op of op de hoedenplank,
vrouwen in het algemeen, vrouwen met hoofddoekjes, fietsers en politie........


En nee, ik ben geen sexist, racist of anarchist maar bovenstaand is gebasseerd op ervaringen.
 
Tja...volvo..machtige auto's toch?

Ben begonnen met een 340 variomatic, maar daar klapte steeds de koppakking uit (wat wil je na 20 jaar gebruik door een opa en vervolgens een 20 jarige er in die ontdekt dat hij achteruit net zo hard als vooruit gaat)

Ben ondertussen aan mijn 3e 440 bezig, op dit moment een 1.8 GLT..mooie aan die wagen is dat je hem koopt voor 500 euro bij de plaatselijke sloper en er vervolgens nog zonder problemen 50.000 km op kan zetten voordat je er uberhaupt kosten aan krijgt omdat al die figuren die een 440 reden nu niet echt sportieve rijders zijn en vooral vertrouwen op d'r stempel in het onderhoudsboekje (eigenlijk moet ik dit niet vertellen..straks zijn er meer mensen die goedkoop een auto willen kopen die en kwalitatief goed is en comfort bied)
 
ondertussen aan mijn 3e 440 bezig, op dit moment een 1.8 GLT..mooie aan die wagen is dat je hem koopt voor 500 euro bij de plaatselijke sloper en er vervolgens
-----------------------------------------------------------------------

Mja wat !!
Maar dat zijn geen Volvo's !!! dat zijn over gesubsidieerde hokken die alleen de naam vervoers middel mogen dragen !! en ze zijn zo slecht dat de dealers er rijk van zijn geworden............. B| je zou dr nog niet dood in gevonden willen worden !! :N
pffffffffffffffffffffffffffffffff |(
 
Dat heb ik niet alleen met Volvo, maar ook met mercedes en Saab rijders,
Mannen met een hoedje op of op de hoedenplank,
vrouwen in het algemeen, vrouwen met hoofddoekjes, fietsers en politie........


En nee, ik ben geen sexist, racist of anarchist maar bovenstaand is gebasseerd op ervaringen.

[me]PeerkeMikuni kijkt ook uit voor alles met een TDI stikkert achterop![/me]
 
1993-97-Volvo-850-94904071000112.JPG


:9~ heerlijk... hoe vierkanter de volvo hoe beter...

maar rondscheuren in mijn ouders v40 is ook niet verkeerd...
 
Ha !! s/v40 ook leuk zo'n opgeleukte Mitsubishi Carisma is t dus ook net niet !!

alhoewel de 'look' van de V best mooi is vooral in de laatste uitvoering....
 
Heb sinds April een nagelnieuwe Volvo V7O D24. (met ondertussen al 35.00 km op de teller)
Ben bijzonder aangenaam verrast door de rijkwaliteiten.
Zo zijn we vorig weekend nog ff op en af naar Zwitserland gereden om te gaan skiën (900 km op en 900 af).
Het geen me bijzonder opvalt aan deze wagen is de kwasi onbestaande dode (blinde) hoek in je achteruitkijspiegels.

Het grote nadeel aan deze wagen is dat je je motor vaker aan de kant laat staan eens je een V70 onder je achterwerk hebt gekregen!
;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan