Volvo rijders

Was anti Volvo maar de nieuwere vind ik wel wat hebben. We hebben zelf o.a. een XC-90. M'n pa had dat gekke ding gekocht toen hij nog lang niet uit was en hij had dus alleen een paar fototjes gezien :+ .
Maarja moderne wagens vind ik 99% lelijk. Lompe rond vormen en enorme koplampen. Volvo heeft tenminste nog een strak eigen design ;) en lopen niet alle andere merken achterna.
 
Haha. Mot je niet onder komen met je motortje :X . Ach heeft allerlei veiligheidssystemen zodat voetgangers en bijv hele lage auto's beschermt worden bij een aanrijding. Zal vast ook wel wat voor motorrijders inzitten :P . En dan nog blijf je hem met je motortje mooi voor dus je zult er wel niet zo snel onder komen ;) .
 
Ik heb het niet op de stereotyp Volvo-rijder, maar buiten dat, een Volvo rijdt wel retelekker. M'n zwager heeft een Volvo S80 met vijfcilinder 2.5 benzine motor met LPG installatie met 230.000 km op de klok en die rijdt nog als nieuw. Verkeersremmende maatregelen waar je met een gemiddelde auto niet harder dan 60 over heen kan blaas je met gemak 80/90 overheen zonder dat je de auto voelt werken :}
 
Laatst bewerkt:
Ach net als bij Topgear laatst toen ze een auto voor 100 pond ofzo moesten kopen. De audi en rover reden op een muurtje af met 40km/h en de inzittenden hadden niks maar de auto was dood. Bij de Volvo (van 1 pond) was de teller stuk en het bleek dus dat hij met 60 op dat muurtje was ingereden. Inzittende had niks, muurtje was foestie maar de Volvo zag er best netjes uit en was ook de enige auto die gewoon weer gestart kon worden en door kon rijden :} .
 
Ach net als bij Topgear laatst toen ze een auto voor 100 pond ofzo moesten kopen. De audi en rover reden op een muurtje af met 40km/h en de inzittenden hadden niks maar de auto was dood. Bij de Volvo (van 1 pond) was de teller stuk en het bleek dus dat hij met 60 op dat muurtje was ingereden. Inzittende had niks, muurtje was foestie maar de Volvo zag er best netjes uit en was ook de enige auto die gewoon weer gestart kon worden en door kon rijden :} .


_O- wat voor volvo was dat?
 
D5 :}

full
 
ik moet eerlijk zeggen dat mij toch wel opvalt dat er vaak volvo rijders bij schades betrokken zijn (en dan met name met motoren) en toch ook wel de asociaalere weggebruikers zijn maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen
 
ik moet eerlijk zeggen dat mij toch wel opvalt dat er vaak volvo rijders bij schades betrokken zijn (en dan met name met motoren) en toch ook wel de asociaalere weggebruikers zijn maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen
Jij rijdt met oogkleppen?..........als dat zo was hadden wij "Volvo rijders" al lang een eigen rijbaan |(
Net zoals alle stuntkippen op een baan staan te mekkeren.


:+
 
ik moet eerlijk zeggen dat mij toch wel opvalt dat er vaak volvo rijders bij schades betrokken zijn (en dan met name met motoren) en toch ook wel de asociaalere weggebruikers zijn maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen

Nee dat zie jij verkeerd, wij volvo rijders hoeven ons niet druk te maken om ondere wegpiraten, wij rijden gewoon ons ritje, en kijken als we aangekomen zijn wel of we onderweg nog iets hebben geraakt, in de auto merk je daar niets van _O- _O- _O- _O- _O-
 
Ach, nieuwe S40 2.0D hier en dat rijdt toch wel erg prima... net een 2 takt, als ie in z'n powerband komt gaat ie als een speer :)
 
ik moet eerlijk zeggen dat mij toch wel opvalt dat er vaak volvo rijders bij schades betrokken zijn (en dan met name met motoren) en toch ook wel de asociaalere weggebruikers zijn maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen


Geen idee waar jij je informatie vandaan haalt maar een kort onderzoek in mijn omgeving (112groningen.nl) leert me dat er hoofdzakelijk opgepimpte auto's van jonge gassies en vrachtwagens bij ongevallen betrokken zijn. Over de laatste categorie wil ik niks zeggen omdat de oorzaken vaak erg uiteenlopend zijn. De eerste categorie zorgt echter voor veel problemen.

Als motorrijder vind ik ook OUDERE mensen ERG gevaarlijk omdat ze gewoonweg minder zien en omdat het reactie vermogen met de jaren minder wordt.

Komt nergens volvo in voor. Ik vind het gewoon heerlijke auto's maar ben verder onbevooroordeeld.

*Bald heeft een Megane voor de deur ;)
 
En automobilisten die zitten te bellen.

Laatst bijna van een v.o.p. afgereden door iemand die achter het stuur hevig aan het bellen was.

Bijna mijn .45 getrokken. Maar ja het was bijna kerst.
 
Goh, sinds wanneer leeft dit topic weer?? :)

[me]Goudlokje rijdt ook graag Volvo :Y [/me]

Een Volvo 940 Polar 1998 2.3 LPT: Heerlijke reisauto :} Helaas is 'ie van mams B|

En een Volvo FM9 340 I-shift *O* (vrachtwagen)

full
 
*Bald zit zich af te vragen of hij bij het kiezen van een nieuwe lease-bak toch maar eens voor de volvo zal gaan :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan