Volvo

1105.2.gen.jpg
57.146.gen.jpg


De Volvo Performance Concept Car II
Als basis voor de tweede editie is de V70 gekozen. Deze is aangekleed met hetzelfde aërodynamische pakket als de S60, beschikt over dezelfde 300 pk sterke krachtbron en heeft vierwielaandrijving.

Doet U mij maar :P

Trouwens de 340 is ook met een 2 liter motor geleverd... reed echt wel aardig doorrr..
 
lijkt me wel wat, een Volvo 340 met Ferrari motor oid...! 8-)

Het gaat niet direct om die auto, maar om de bestuurders...
 
...
Trouwens de 340 is ook met een 2 liter motor geleverd... reed echt wel aardig doorrr..

Nope! Niet helemaal waar...dat is de 360! :)

Je kan lullen wat je wil....maar de allermooiste auto-momenten heb ik gehad in een, jawel...Volvo 340!

Waarom.....achterwielaandrijving!!!

Vriend van me had er een, en we kunnen wel zeggen dat we nu knap kunnen driften! Rotondes rond-glijden, maar ook gewone bochten...

Je moet al die automobilisten eens zien als jij vierkant de snelweg-oprit oprijdt, HAHA!!

De enige betaalbare auto met achterwielaandrijving!

Beste manier: Volvo 360 (broer van die vriend heeft er een), verlagen, dikke wielen eronder, GOED stug...kanonharde banden...en GLIJDEN MAARRRR!!! :) :)

Je denk vast: \"Wat een bullshit\" ofzo, maar we konden op een gegeven moment echt elke bocht vierkant door.

En dat geef VEEEEEEEEL meer voldoening dan als een GTI-sukkel volgas rechtdoor gaan hoor!
Bewijs van auto-controle!

Zo, ik heb gesporken!
 
In afwachting van mijn alfaatje 147 (die italianen kunnen weliswaar leuke auto\'s maken, maar van productieplanning hebben ze nog nooit gehoord), moet ik het nu doen met een supersaaie volvo s40. Hij doe het wel, maar leuk is anders. Geen rijdersauto, reageert indirect op stuur en gas. Loopt uiteindelijk wel redelijk vlot, maar geen plezier. Enige voordeel is dat je weleens wordt aangezien voor een undercover KLPD-er, en zo wat meer ruimte krijgt.
 
Ik kan uit ervaring zeggen...kijk ook uit voor OPel Corsaatjes ouder dan 5 jaar...voornamelijk met ouwe omaatjes erin...en vierkant bochte door? dat doe je pas echt leuk met een Impreza :9~
 
Op Vrijdag 07 september 2001 01:14 schreef duderuud het volgende:

De enige betaalbare auto met achterwielaandrijving!

Zo, ik heb gesporken!
Nope, Sierra = ook heel betaalbaar..... i/d aanschaf een Scorpio ook... rijdt alleen zo duur... Maar sierra is goed te doen... & een 2.0 is ook nog fun :)

Zo, ik heb ook gesporken ;)
 
Waar....waren de \'les\'auto\'s op zandvoort met een slipcursus waar een vriend van mij aan mee heeft gedaan, hehe!
 
Pas ook op voor Citrofielen, de Citroen BX staat er ook bekend om, vorige week nog meegemaakt op de A27 bij Rijnsweerd moest ik de A28 op richting amersfoort. Rijd er een BX voor me, ik wilde \'m rechts inhalen waar het kon, maar daar reed al een auto die naar het centrum van Utrecht ging ofzo, of een of andere afslag daar.

Anyway, die BX gaat OOK richting A28 Amersfoort. DAMN dacht ik. Naja we rijdne nog 90, dan rijd ie 70, en flink in de remmen voor het klaverblad, hop gaan we er met 40-50km/u overheen. Ik denk \'zit ie me nou te stangen ofzo?!\'.... nou LEVENSGEVAARLIJK moest ik m\'n snelheid verhogen op de snelweg zelf ipv de invoegstrook om die kutBX in te halen, trage sufkut. Wat denk je?

Juist, lange witte baard en waarschijnlijk sandalen aan. Dat zijn DE types voor de Citroen BX. LEVENSGEVAARLIJK DUS.


Trouwens, je moet altijd oppassen voor oude mensen, die kunnen vaak niet rijden. Vooral oude vrouwtjes hebben alle tijd van de wereld.
En wat je nog altijd in het verkeer zit, is dat bijna iedereen aan zichzelf denkt en niet aan de ander.
Gelukkig weet ik hoe het ook anders kan.
 
Sorry voor het omhoog schoppen van dit prehistorishe topic, maar ik kwam deze stripjes tegen en moest gelijk aan dit topic denken.

fredinspace.gif
 
Volvorijders rijden inderdaad als sukkels.

de logische verklaring is dat het degelijke auto\'s zijn die veel kilometers maken. Hierdoor worden ze ook bestuurt door mensen die een degelijke auto moeten hebben (voornamelijk bejaarden) en zakenmensen die veel kilometers moeten afleggen. En al je zoveel kilometers in een auto rijd wordt je vanzelf onoplettender en slordiger.

Volvo :}
Volvorijders http://images/smilies/fuckyou.gif ((Afbeelding))
Hee, ik rijd ook een Volvo. 8-) :9
Lekker motorrijders pesten *D

O ja, alle chopperrijders generaliseren :X :+
 
Tsjongejonge wat een kortzichtige mensen... Mijn vader, vrachtwagenchauffeur vanaf zn 18e, heeft 3 340jes gehad (waarvan 1 variomatic) en het zijn absoluut geen verkeerde auto's. En mijn vader met ong. 200.000 kilometers per jaar en de laatste 20 jaar geen noemenswaardige schade is geen slechte automobilist.
Zelf wil ik trouwens een V70 (niet nieuwste type, die ervoor) aanschaffen als ik een goeie baan heb, ben helemaal kapot van die auto.
En ook ik heb met 1,5 jaar rijbewijs en 50.000 km koekblikervaring nog geen brokken gemaakt, dus schrap je vooroordelen maar.
 
Geniale auto's die 340's. Ben het compleet met duderuud eens (al was zijn reply 3 jaar geleden :X ). Helaas heb ik een 1,4 variomatic zodat je alleen kan driften als de weg wat nat is, maar het blijft een hoop lol voor de prijs van die dingen. Ze zien er alleen niet uit natuurlijk.
 
Wat is nu het punt???

Ach, tis weer zomer in de kop......op alles en iedereen is wat op aan te merken.

Overigens heb ik ook een Volvo, een lekkere 5-pitter met de nodige ruimte.

Tis toch behelpen met een motor en bagage in een groep. Ik heb toch wel een aantal groepen ingehaald toen ik vanuit Aachen richting Gronau ging. Fladderende regenpakken aan, wapperend over de rijstroken tijdens de stortbuien. Dan maar achter mijn voorruit met een muziekje aan en de nodige kilometers maken.
 
Wat happen ze lekker die volvo rijders. :+

Wat is nu het punt???
Dat het mij opviel dat het vaak volvo's waren waar een motorrijder tegen aan geplakt zat.
Het zal wel meer zeggen over de (bejaarde)bestuurders dan over de auto.









note:dit topic moet je niet al te serieus nemen.
 
pas bij de ELE rally gezien dat Volvo heel leuk kunnen zijn met de goede instelling van de bestuurder&navigator plus de goede turbodruk. die dingen gaan itt de evo's en impreza's nog echt dwars, maar de topper was een mafkees met een omega, niet snel, maar wel de publieksprijs
 
Mijn volvo
volvo2.jpg


niet alle volvorijders zijn oud en debiel :(
dus niet zo generaliseren aub B| :+

ps. en ik let altijd goed op de motorfietsers :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan