Volvo

BTW.... mijn volvo....
maar dan met spoiler....

full
 
Tsjongejonge wat een kortzichtige mensen... Mijn vader, vrachtwagenchauffeur vanaf zn 18e, heeft 3 340jes gehad (waarvan 1 variomatic) en het zijn absoluut geen verkeerde auto's. En mijn vader met ong. 200.000 kilometers per jaar en de laatste 20 jaar geen noemenswaardige schade is geen slechte automobilist.
Zelf wil ik trouwens een V70 (niet nieuwste type, die ervoor) aanschaffen als ik een goeie baan heb, ben helemaal kapot van die auto.
En ook ik heb met 1,5 jaar rijbewijs en 50.000 km koekblikervaring nog geen brokken gemaakt, dus schrap je vooroordelen maar.
ik wil een ferari f50 aanschaffen als ik een goede baan heb,maar waar is die baan ,verder ja volvo's degelijke auto's maar droomauto? nee geef mij maar een ford mustang :}

auto doet er niet toe ,je moet er van uigaan dat alle automobilisten je niet zien,al heb je oogkontact gehad met een automobilist zelfs dan moet je uitkijken!!!!
 
:} Volvo :}

Voor de liefhebber: mijn 400-serie pagina :+ : http://www.globalxs.nl/home/n/nhpot/volvo400.htm (Volvo 400-series)
Hij is overigens de laatste x jaar niet meer bijgewerkt... geen tijd :X .

Deze gebruik ik nu al vervoermiddel *D :
V40_1_main_ex.jpg

Prima wagen, alleen zou iets meer vermogen mogen hebben.
 
ik wil een ferari f50 aanschaffen als ik een goede baan heb,maar waar is die baan ,verder ja volvo's degelijke auto's maar droomauto? nee geef mij maar een ford mustang :}

auto doet er niet toe ,je moet er van uigaan dat alle automobilisten je niet zien,al heb je oogkontact gehad met een automobilist zelfs dan moet je uitkijken!!!!
Helemaal mee eens. Qua koekblik lijkt het me gigantisch om een Chevy uit de jaren '50 te hebben. Maar voor woon-werkverkeer wil ik comfort, ruimte, design, luxe en snelheid, daarom val ik op een V70.
Leuke 460 trouwens inSaNo!
 
Helemaal mee eens. Qua koekblik lijkt het me gigantisch om een Chevy uit de jaren '50 te hebben. Maar voor woon-werkverkeer wil ik comfort, ruimte, design, luxe en snelheid, daarom val ik op een V70.
Leuke 460 trouwens inSaNo!
ja ben vandaag nog gaan kijken naar een mustang uit 69,maar moet eerst huidige auto kwijt,en is zo veilig zijn die volvo's zeker en die comfort wil ik ook best geloven!!!maar uhm ik ben weer offtopic aan het l.llen O-)
 
Ik heb geen probleem met oude volvo's. O.K. er zit soms een mindere chaufeur achter het steur. So what?
Het gevaar schuilt niet in oude Volvo's. Voor Volvo leasebakken moet je oppassen (schijnbaar ook enkele MF'ers onder ons) Volvo's hebben niets met veiligheid te maken. Ja, voor de egoistisch bestuurder die enkel zijn zijn eigen veiligheid denk en net als de meeste motorrijders harder wil rijden dan feitelijk is toegestaan. Omdat deze bestuurders zich veilig wanen is er voor hen weinig tot geen noodzaak meer rekening met anderen te houden.
Met andere woorden, zie je een Volvo dan zie je feitelijk een paard met van die oogkleppen op.
Houdt rekening met deze aso's.

(sorry maar ik moet generaliseren)
 
volvo's geweldig!!!

Zie http://www.volvooriginal.nl (www.volvooriginal.nl)

echt de spectaculairste rallycup van de afgelopen 10 jaar!


prachtig om te zien!


(dus als er nog iemand een 240 sedan te koop weet)
 
zoals deze

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/100496/c6751b2a61db14554593a99c01ae80ce (Kroeze%203.jpg)​
 
Een kennis van me is enkele dagen geleden aangereden door een BMW die door het rood reed.. Volvo = total loss.. Hij kan niks bewijzen, geen getuigen.. :X

:r
 
Volvo's zijn koel!!Over een paar maandjes hoop ik er ook in te kunne rijde..
Maarruuh ik kijk wel uit voor de motorrijdertjes hoor ;)
 
In de file zijn het bijna altijd Volvo's die tegen de middenstreep aanrijden (nee ik ben niet gek -anderen is dit ook al eens opgevallen) -raar volk- ook bijna een natuurwet is hoe ouder de Volvo hoe blinder de bestuurder. -Volvo saves lives- van de inzittenden ja :+
 
De enige auto's die cool zijn zijn auto's die je (ook na een schuldschade) jezelf nog steeds geen cent kost.

Kan je vakantie tenminste doorgang vinden ;)
 
Ja hoor, weer zo'n oud topic voor de dag gehaald.

Maar dit keer niet voor niks. Ik wil namelijk binnenkort een Volvo 360 gaan kopen. Ik wil hem gaan verlagen, bredere velgen eronder, ramen blinderen, leuk subwoofertje erin. Kortom: een grandioze lachwekkende kutbak van maken. Maar degene die ik nu wil kopen heeft een probleem, namelijk; hij stottert. En nu is mijn vraag? Waar zou dit door kunnen komen? Zou ik het op kunnen lossen door de boordcomputer te vervangen door een ander exemplaar of zal het iets anders zijn? (natuurlijk geef ik hem zelf wel eerst een goede beurt) Zijn onderdelen zoals een boordcomputer nog bij een sloop te koop ofzo?

Tabee en de groeten ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan