Volvo

Ik rij een V50 van de zaak...En dat rijd best lekker... :9
p.volvo.v50.25.jpg
 
De mijne is 17 jaar en voldoet erg goed 85 euri apk kosten rij weer voor een jaar

 
Onlangs probeerde een bejaarde in een volvo mij te vermoorden door plotseling de binnenbocht te nemen terwijl ik hem aan het inhalen was. :(
Ik ben daarna zo netjes geweest hem op zijn fout te wijzen. :j
Maar ik vroeg me nou eens af waarom zijn het zo vaak volvo\'s waar je motoren tegenaangeplakt ziet zitten :?
Rijden alleen bejaarden volvo\'s :?
Zijn die dingen zo lomp dat ze even wendbaar zijn als de gemiddelde olietanker :?
Zijn er in zweden geen motorrijders :?
Die volvo\'s zijn wel zo lomp gebouwd dat bij een aanvaring met een motorrijder slechts de lak beschadigd wordt.
PAS OP VOOR VOLVO\'S!



Het is je tijd nog niet geweest,lig niet te zeiken.
Wordt er kosts misselijk van dat gezeik hier over koekblikken.
Dat is nou eenmaal het risico van motor rijden.
 
Laatst bewerkt:
Nope! Niet helemaal waar...dat is de 360! :)

Je kan lullen wat je wil....maar de allermooiste auto-momenten heb ik gehad in een, jawel...Volvo 340!

Waarom.....achterwielaandrijving!!!

Vriend van me had er een, en we kunnen wel zeggen dat we nu knap kunnen driften! Rotondes rond-glijden, maar ook gewone bochten...

Je moet al die automobilisten eens zien als jij vierkant de snelweg-oprit oprijdt, HAHA!!

De enige betaalbare auto met achterwielaandrijving!

Beste manier: Volvo 360 (broer van die vriend heeft er een), verlagen, dikke wielen eronder, GOED stug...kanonharde banden...en GLIJDEN MAARRRR!!! :) :)

Je denk vast: \"Wat een bullshit\" ofzo, maar we konden op een gegeven moment echt elke bocht vierkant door.

En dat geef VEEEEEEEEL meer voldoening dan als een GTI-sukkel volgas rechtdoor gaan hoor!
Bewijs van auto-controle!

Zo, ik heb gesporken!


Waarom.....achterwielaandrijving!!! *D *D *D *D

Ik rij zelf op het moment in een Mazda RX-7 uit 1979, (iets getuned : 135pk/165Nm, leeg weegt ie 990kg) ook met achterwielaandrijving... :9~
Is inderdaad, vindt ik persoonlijk veel leuker te besturen... More fun!! De meeste GTi-tjes kunnen het zowel rechtdoor als in de bocht het wel vergeten.. En dan kan ik 'm nog verlagen en sport-onderstel onder zetten...

Maar ja... Momenteel nog steeds B| B| B wachten op m'n radiateur van mijn Kawa ZXR750-H1... is al weer keer terug gegaan, omdat de reparateur z'n werk niet goed heeft gedaan...
Zat garantie bij dat ie dicht was, afperst en wel... :( Ik een stukkie knallen, sta stil voor m'n huis.. Ja hoor.. nog steeds een lekje...

Nu maar weer afwachten tot ie wel goed is gemaakt... Kan ik tenminste weer echt plezier hebben, namelijk motorrijden...


Groetjes
 
Wat is er mis met een Volvorijders?? Gewoon gelul allemaal ligt helemaal aan de persoon die erin zit en wat voor auto die rijd doet er niet toe.

En ook bij een Volvo en en motor hoeft het niet aan de Volvo te liggen. vorige week kwam ik op de A50 nog een stel levenmoeie motorrijders tegen die mij wel even wouden vertellen dat ik verkeerd bezig was. Nou ben ik niet snel geirriteerd maar bij zoiets vraag ik mij dan af of die gasten straks een stoer verhaal op gaan hangen over die mongool in die Volvo die hun zowat van de weg afreed. Hoezo generaliseren.

Ach ja, ieder gek heeft zn gebrek of je nou motor rijd of auto.....
 
Volvo 340 en mannen met hoedjes is een combinatie die wat mij betreft van de weg gehaald moet worden uit preventie.

Overige Volvo 340\'s zijn over het algemeen ook een gevaar op de weg. Altijd weer goed om mijn reakties en remmen testen als ik er één tegenkom.
:(

Als ik oud en bejaard ben ga ik volvo 340 rijden om jou te pesten :P
 
Leuk een doelgroep trash topic. Zoek gelijk ff op VW, Opel, Petjes, Bejaarden en zo kan je wel ff doorgaan. Iedereen maakt fouten, ook wij motorrijders. Wijs een ander erop en ga door.]

Loesje; Verbeter de wereld, begin bij jezelf
 
Laatst bewerkt:
ik lees nu net dit topic pas,

ben ook een beetje bang geworden voor volvo's
is al weer 2 maandjes geleden, maar reed toen op me 'trap'fiets naar de stad om een biertje te drinken bij vrienden. ik ben ongeveer halverwege en rij in een bocht, me telefoon gaat dus ik neem en kijk naar links.
zie ik ineens een oud vrouwtje in (je raad het al!!) volvo 340 op me af komen rijden, voordat ik wat kon doen werd ik geschept doordat vrouwtje :(
ik vlieg over de motorkap, over het dak en kom toevallig weer op me benen terrecht.
had zelf gelukkig dus helemaal niets en moest binnen een paar seconde al weer lache omdat ik zag dat vrouwtje helemaal aan het flippen was *O*
uiteindelijk was ze weer een beetje rustig en ging maar es kijken wat de schade was. me voorwiel van me fiets helemaal krom, spatbord stuk enz.
toen ook ff naar niet die volvo gekeken, die had alleen een klein krasje :?

ik kon niet verder fietsen dus heb me fiets in de berging bij dat vrouwtje gezet en ben maar verder gaan lopen. de volgende dag wat onderdelen gehaald en me fiets gerepareerd. het bonnetje aan die mevrouw gegeven en zij betaalde alles netjes :} :}

groeten hengel
 
Ik heb zelf een oude (1987) volvo 740 stationwagen. Eigenlijk per ongeluk gekocht, maar dat ding bevalt zo goed dat ik hem niet meer kwijt zou willen. Enige nadeel is dat die bak wat langzaampjes is, maar daarom maken we er maar een projekt van. De turbo met bijbehorende spruitstukken liggen klaar om er op te worden geschroefd.

Maar om even mee te generaliseren, ik ben pas een keer of 3 iemand tegengekomen die me moedwillig van de motor probeerde te rijden, en dat was (toevallig????) alle drie de keren exact hetzelfde merk auto. Duitse fabrikant, maken ook motoren, dus vul maar in......
 
Euhhh moet je eens opletten op OPEL rijders... die rijden pas %@!%$R#@
Let er maar eens op, 't klopt echt. :Y
 
ik rijdt deze 16 klepper met nog steeds even veel plezier, zonder schade, altijd 20 kmh harder dan toegestaan, dus doe dat maar eens na zo :W :}

full
 
Hee lache een topic van 4 jaar oud. En nog is er niets veranderd.

Heb zelf ook een V70 en die verschaft mij veel genot. Vooral omdat ik er dan mèt vrouw en kids op uit kan, hetgeen op de zx-9 minder praktisch is.

Zoals afgelopen weekend. Edoch, het was weer mooi weer en dan komt er toch weer een stelletje dwazen de schuur uit... Bedoel, ben geen moraalridder ofzo, maar als je met je kids langs een rustige 60km weg loopt (Grevelingenzijde Brouwersdam, ten zuiden van dat geweldige |( Port-Zélande, en er komen er vier met een staande wheelie met denk 160 voorbij, dan zakt mijn bermuda (ook een voordeel van autorijden) toch tot op de enkels. Is nota bene een weg waar veel volk oversteekt. Vind ik erg dom (nee, niet dat oversteken).

Ergo, zowel onder volvo- als motorrijders heb je er tussen die het voor anderen verpesten. Denk/zie: dijken, filerijden, blèrpijp etc. Jatochnietdan?
 
Hee lache een topic van 4 jaar oud. En nog is er niets veranderd.

Heb zelf ook een V70 en die verschaft mij veel genot. Vooral omdat ik er dan mèt vrouw en kids op uit kan, hetgeen op de zx-9 minder praktisch is.

Zoals afgelopen weekend. Edoch, het was weer mooi weer en dan komt er toch weer een stelletje dwazen de schuur uit... Bedoel, ben geen moraalridder ofzo, maar als je met je kids langs een rustige 60km weg loopt (Grevelingenzijde Brouwersdam, ten zuiden van dat geweldige |( Port-Zélande, en er komen er vier met een staande wheelie met denk 160 voorbij, dan zakt mijn bermuda (ook een voordeel van autorijden) toch tot op de enkels. Is nota bene een weg waar veel volk oversteekt. Vind ik erg dom (nee, niet dat oversteken).

Ergo, zowel onder volvo- als motorrijders heb je er tussen die het voor anderen verpesten. Denk/zie: dijken, filerijden, blèrpijp etc. Jatochnietdan?
waren dat een grijze R1 2004, een rossie replica R1 2002, wit rode R1 en een groende honda XC11 toevallig?? O-)
 
Hebben die volvo blikken niet gewoon grotere dooie hoek ofzo ?

Ik ben overigens zelf geschept door een opel astra station en een ford fiesta... Ook gevaarlijk.
 
Hebben die volvo blikken niet gewoon grotere dooie hoek ofzo ?

Ik ben overigens zelf geschept door een opel astra station en een ford fiesta... Ook gevaarlijk.
Nee hoor we hebben vooral last van domme opmerkingen |(



:+

Dooien in een hoek hoe kom je erop :P
 
Hebben die volvo blikken niet gewoon grotere dooie hoek ofzo ?

Ik ben overigens zelf geschept door een opel astra station en een ford fiesta... Ook gevaarlijk.

een prima overzicht, en een veeeeeeeel kleinere draaicirkel dan menig pandaatje oid
 
Ik kan beamen dat opel corsas levensgevaarlijk zijn. Zie je een witte zet je motor dat snel aan de kant. Ik rij er namelijk een... en ik kan helaas niet normaal rijden, geneties defect ofzo *O*
 
Denk dat je tegenwoordig meer problemen hebt met 2 categorien (mijn ervaring):
1. Vierkante Koreaanse koektrommels, type: het-uiterlijk-van-mijn-auto-boeit-me-niet-en-de-rest-snap-ik-niet
of
2. Lui met van die visjes achterop. Hierbij val ik niet de geloofsovertuiging aan (is toch daarvoor??), dat moet je zelf weten, maar het typeert wel de rijkunst van een bepaald soort mensen.

Volvo 340 blijft een klassieker in het 'Let op'-genre :)
 
Dat bepaalde type mensen een bepaald merk rijden is zeker waar.
Maar voor de rest zegt dat weinig. Misschien wordt er beter op Volvo's gelet en willen we maar al te graag zien dat de mensen die hierin rijden een fout maken.
Mijn ouders rijden zelf toevallig ook in een Volvo V40.
Ma kijkt goed en rijdt echt pittig door waar het kan. :Y
Pa heb ik wel eens in zien voegen vanaf de vluchtstrook met 40 km/h :r
Dat heeft ie thuis wel ff geweten tijdens het eten. })
Wie welk merk ook rijdt, iedereen is met zijn gedachte wel eens ergens anders en dan moet je eigenlijk niet rijden, nog niet op een fiets. hoe zwaarder en groter het voertuig in zo'n situatie,des te meer gevaar voor anderen en minder voor jezelf.
Kijk gewoon goed in de auto wie er achter het stuur zit. grijs met hoed is link omdat ze het niet meer zo bij kunnen benen. Jong met petje verkeerd om op het hoofd hebben vaak overal schijt aan en reken erop dat die bijv. een Volvo nog aardig op weten te poken. :P

Maar ik snap dat er met 200+ op de teller weinig beoordelingstijd over blijft. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan