Volvo

201.gif
Dit is het genre wat ik ooit eens in een SUSUKI ALTO tegen kwam, waarna ik deze
223.gif
weer tegen kwam!
 
Ach het is ook zo'n 4 jaar terug.............. |(

_O-

Ha,ha ha 4 jaar terug open je voor de gein een topic om dat er maar 4keer per week iets gepost werdt op het Motor-forum. (nu slecht voor te stellen)
Gaat nu iedereen er serieus op reageren. :} :}
Zal ik eens een geheimpje vertellen,..........
Het was geeneens een Volvo maar een Audi :X _O-
 
Volvo saves lifes (of the people who are inside it :+ )

Vond vroeger Volvo's echt :r
Tegenwoordig vind ik ze wel wat hebben.
Staat hier sinds 2 jaar een Volvo XC90 op de oprit. Vind het wel een leuk ding maar kan m'n pa maar niet overhalen om er 24 inch Chrome velgen onder te laten hangen :+ .

Volvo's zijn wel degelijk te slopen. Staat me een verhaal bij van ene 'Da Senda Man' die zijn SM brommert in een week oude Volvo S60 leasebak boorde. Gevolg: Bijrijdersportier lag op de bijrijdersstoel, rechtervoorpaneel zat ook mooi om het frame heen gevouwen en een spiegeltje gesloopt. Brommert had alleen een beschadige remhevel door de val ;) .

Wel oppassen voor Volvo's met een bejaardencentrum er in :X .
 
Volvo's hebben geen grote dooie hoek, integendeel juist.
In de volvo van me pa kan ik in de spiegel zelfs een motor naast me zien, in mijn eigen (bijna bejaarde) Bmw 3 serie passen er 2 autos in de dooie hoek..
Dussseuhhhh waar hebben we het over ;)
 
Volvo saves lifes (of the people who are inside it :+ )

Vond vroeger Volvo's echt :r
Tegenwoordig vind ik ze wel wat hebben.
Staat hier sinds 2 jaar een Volvo XC90 op de oprit. Vind het wel een leuk ding maar kan m'n pa maar niet overhalen om er 24 inch Chrome velgen onder te laten hangen :+ .

Volvo's zijn wel degelijk te slopen. Staat me een verhaal bij van ene 'Da Senda Man' die zijn SM brommert in een week oude Volvo S60 leasebak boorde. Gevolg: Bijrijdersportier lag op de bijrijdersstoel, rechtervoorpaneel zat ook mooi om het frame heen gevouwen en een spiegeltje gesloopt. Brommert had alleen een beschadige remhevel door de val ;) .

Wel oppassen voor Volvo's met een bejaardencentrum er in :X .

Zoals ieder Fabrikant is ook volvo het windtunnelgamma gaan volgen.
Moet idd. zeggen dat ze daardoor wel wat hebben tegenwoordig.
De S80 vond ik nog smerig eruit zien. kwam door het neusje.
was net alsof ze de hele auto al ontworpen hadden en toen dachten, f*ck
er moet nog een neus op. De S60 is zoals de S80 had moeten zijn.
Maar ja, tegenwoordig is alles blik en het kreukeld wat sneller.
Die oude rijdende aambeelden van vroegah met deuren van 2 mm dik plaatstaal zijn (behalve wat er nog rondrijd) verleden tijd.

XC90 is ook erg mooi. alleen gaan ze die (als ze in de 2e kamer hun zin krijgen)
flink hoger belasten id toekomst. :(
Ze hebben weer een nieuw fenomeen ontdekt in dat hok vol sufgerukte kloothommels. :r
De asobak cq PC hoofdtractor :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan