Von Dutch Originals sucks!

Bugeater

MF veteraan
9 okt 2003
3.146
4
Meppel
Je hebt twee soorten Von Dutch dragers: zij die het weten en zij die er achteraan hobbelen.

Even voor de niet-ingewijden: "Von Dutch, aka Kenneth Howard, was a California legend in the heart of custom bikes and hot rod cars during the 40's and 50's. He helped re-define the custom culture movement that is experiencing a strong resurgence today. Von Dutch is the original innovator of free hand pinstriping." Als je nu pas de link naar het choppers-topic doorhebt, hoor je dus bij de laatse catogorie Von Dutch dragers.........(en heb je je 'originals' waarschijnlijk op je All-Inclusive Vakantieparadijs in Turkije gekocht :z )

Gelukkig zijn er mensen die het wél begrijpen, en de naam van Von Dutch (Kenneth Howard) te grabbel gegooid zien worden. Als tegenreactie is er nu ook Von Sucks te koop op: http://www.vonsuck.com/aboutus.html

choppers rule, jeans don't!

btw, ik snap zowiezo niet waarom je in die kleding gezien wil worden, in mijn ogen zijn het allemaal zielige meelopende fashionvictims O-)
 
En wat is de discussie waarde van dit topic?
Of dacht je kom dit is een "leuke" manier om het von suck linkje te spammen.
 
Je maakt je nog al druk als motorrijder met wat voor kleding iemand rijdt, lekker belangrijk :?
 
Je hebt twee soorten Von Dutch dragers: zij die het weten en zij die er achteraan hobbelen.

Even voor de niet-ingewijden: "Von Dutch, aka Kenneth Howard, was a California legend in the heart of custom bikes and hot rod cars during the 40's and 50's. He helped re-define the custom culture movement that is experiencing a strong resurgence today. Von Dutch is the original innovator of free hand pinstriping." Als je nu pas de link naar het choppers-topic doorhebt, hoor je dus bij de laatse catogorie Von Dutch dragers.........(en heb je je 'originals' waarschijnlijk op je All-Inclusive Vakantieparadijs in Turkije gekocht :z )

Gelukkig zijn er mensen die het wél begrijpen, en de naam van Von Dutch (Kenneth Howard) te grabbel gegooid zien worden. Als tegenreactie is er nu ook Von Sucks te koop op: http://www.vonsuck.com/aboutus.html

choppers rule, jeans don't!

btw, ik snap zowiezo niet waarom je in die kleding gezien wil worden, in mijn ogen zijn het allemaal zielige meelopende fashionvictims O-)
inderdaad , ik denk dat er niet veel zijn die weten wat ze dragen .....
en 100 euro voor een T-shirt |(
 
sign.gif
 
Je moet het misschien anders zien, wellicht dat die apen een keer op Von Dutch google'n en iets over Kenneth vinden, zo krijg je er misschien een liefhebber bij, dat kan toch................
 
Nazi's die Von Dutch dragen... Tja... Iedere idioot loopt tegenwoordig met die shit rond, terwijl ze niet eens weten dat Kenneth Howard zelf een enorme racist was... Haha!! En dan zie je van die hip hoppers met van die Von Dutch pakken rondlopen... Ik heb er geen woorden meer voor..!
 
Begint wel een beetje op dat topic te lijken over 'gabbers'laatst met hun 'lonsdale' hempies en truitjes. B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan