Vonne

Vonne

Rookie
31 jul 2006
6
0
Zaandam
Ik sta op het punt om een diversion 900 aan te schaffen. Heb er een gezien van '95 met +60 dkm, maar heb geen idee wat een redelijke prijs is en waar ik op moet letten? Zaterdag 5 aug. ga ik hem bekijken, wie kan mij een paar tips geven en vertellen wat ik moet bieden :?
 
:W Vonne
full


Als je je icoon wilt resizen, ff hier vragen. 8-)
 
thought I'd leave it to the imagination.. :+
Maar ok bij deze dan, ik ben 33 getr. en heb 2 knullen van 4 en 2 jr. Ik ben bouwk. ing. maar zit op dit moment, niet geheel gepland oftewel in het geheel niet gepland, thuis bij mn kanjers. Binnenkort moet ik afrijden... :N ..hopelijk daarna :] .Mn schoonbroertje werkt in de motoren, sinds een tijdje, en dacht dat hij nu wel een mooie inruil voor mij had. De yamaha div 900 met 60+ op de teller, kleur groen, bwjr 95.. Ben niet zo computech. dus plaatje probeer ik nog.. Indien vragen onbeantwoord..

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/396971/83177448c24025918791b105241ddb95 (plaatje motor forum.JPG)​
 
thought I'd leave it to the imagination.. :+
daarna :] .Mn schoonbroertje werkt in de motoren, sinds een tijdje, en dacht dat hij nu wel een mooie inruil voor mij had. De yamaha div 900 met 60+ op de teller, kleur groen, bwjr 95..
Ehmm.. dus je schoonbroertje zwager is niet helemaal te vertrouwen? :X
 
thought I'd leave it to the imagination.. :+

Lekkere kliederboel :+ Je jongste zeker? :)

60kkm voor een Div900 is niet zo gek, maar neem wel iemand mee die er kijk op heeft en er neutraal tegenover staat.

Ik vind het trouwens een zware motor om mee te beginnen (beetje log, en ook gewoon zwaar in kilo's), maar dat is mijn mening :)
 
Laatst bewerkt:
Nee, hij is prima te vertrouwen. Hij is alleen geen techn. Voorheen werkte hij in een hele andere branche, sinds een tijdje verkoopt hij motoren bij een dealer (o.a.)dus meer de (h)e.a.(o) kant. Om voor mezelf te kunnen bepalen of dit een geschikte motor is voor mij wil ik graag wat meer info ;) . Aangezien ik geen idee heb van prijzen wil ik graag weten hoe geweldig deze deal is, hij vraagt er 1500 euro voor. Zoals ik het kan bekijken lijkt me dit een superdeal, maar wie ben ik... :)
 
Voor zover ik prijzen van div900's heb gezien is dit een zéér goede prijs, als die motor verder gewoon goed is. Die km-stand is in principe een lachertje voor deze motor.
 
tof, van die leuk enthousiaste mensen die zich EERST voorstellen voordat ze alleen een vraagje stellen.. |(

maargoed, welkom -O-
 
Vandaar de vraag onder de kenners alhier, ik ken niemand die mee kan aangezien het ca. 200km van mijn eigen wooonplaats is (ik-Zaandam :r , |( motor-heerenveen).
 
Welkom Vonne :W

tof, van die leuk enthousiaste mensen die zich EERST voorstellen voordat ze alleen een vraagje stellen.. |(

maargoed, welkom -O-

:Z

Je hoeft niet alle services ook daadwerkelijk aan te bieden
 
thought I'd leave it to the imagination.. :+
Maar ok bij deze dan, ik ben 33 getr. en heb 2 knullen van 4 en 2 jr. Ik ben bouwk. ing. maar zit op dit moment, niet geheel gepland oftewel in het geheel niet gepland, thuis bij mn kanjers. Binnenkort moet ik afrijden... :N ..hopelijk daarna :] .Mn schoonbroertje werkt in de motoren, sinds een tijdje, en dacht dat hij nu wel een mooie inruil voor mij had. De yamaha div 900 met 60+ op de teller, kleur groen, bwjr 95.. Ben niet zo computech. dus plaatje probeer ik nog.. Indien vragen onbeantwoord..
Welkom op MF. 8-)

33 jaar getr. en dan van die jonge kinderen? :?














:+
 
Welkom :W

Welke zaak is het in Heerenveen is het namelijk Motortrend want die is daar ook? Wij wonen dicht bij heerenveen,en wij zijn daar wel eens geweest en ik vindt het personeel niet klantvriendelijk maar dit is mijn ervaring van hun.
 
Laatst bewerkt:
tof, van die leuk enthousiaste mensen die zich EERST voorstellen voordat ze alleen een vraagje stellen.. |(

maargoed, welkom -O-
gelukkig zijn er altijd een paar oude rotten die hier al jaren zitten om de regels even uit te leggen. bedankt daarvoor.

Maar Vonne, welkom.
 
bedankt voor alle spontane verwelkomingen en reakties! De div 900 is het uiteindelijk niet geworden. Mijn zwager ontdekte wat olie onder de motor en vond het geen goed idee om hem aan mij te verkopen. Hij heeft nu echter een div 600 staan van '97 met 45 dkm. Omdat ik nog geen rijbewijs heb, kon ik niet rijden maar heb ik hem wel gezien. Mooi rood, alleen is de uitlaat zeer verroest aan de voorkant bij de aansluiting van en naar de spruitstukken (nu hoop ik dat ik de goede term gebruik :? ). Hoe erg is dit?
 
uitlaatbochten van een 600 Diversion zijn van RVS; kunnen dus niet roesten. Het verbindingsstukje met de dempers is wel van gewoon staal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan