voor de 2takt liefhebber. mito350 ypvs(met foto's)

TZ250

MF veteraan
24 nov 2002
11.012
14
hij is bijna klaar en doet mee in een verkiezing op de street en track beurs in de veemarkt in Utrecht op 20 en 21 november

url]http://www.mito350.tk/[/url]

http://mito350.proboards2.com/ (mito350.proboards2.com/)

http://www.members.lycos.nl/yagiva/yagiva/Products.htm (www.members.lycos.nl/yagiva/yagiva/Products.htm)

mito%20017.JPG

mito%20beurs.JPG

assen20hr.jpg

assen49iz.jpg

assen66dw.jpg

assen80rd.jpg

assen107ct.jpg

uitlaat14bk.jpg
 
Laatst bewerkt:
Erg leuk , ik blijf altijd 2 takt fan..
Weet jij toevallig als mede 2 takt fan of ik ergens in nederland Lectron carb onderdelen kan krijgen :?
 
Mooi man! Eindelijk krijgt dat ding het blokje dat het verdient!
 
in 1 woord schitterend, allebei de machines! Ik ben gek van tweetakt, al rijd ik zelf viertakt i.v.m. kosten (student). Mijn beste vriend heeft een sprintframe waar ik nog weleens wat dingen voor draai en frees. OOk tweetakt als aandrijving, watergekoelde polini evolution cilinder (70cc), binnenrotor-onsteking, 28 mm mikuni vlakschuif carburateur, getunede carters en cilinder, evo-krukas etcetera. Na veel testwerk op de testbank in Waddinxveen (koopmans tuning), levert blok nu zo rond de 20 pk! Gaat veel tijd in afstellen en dergelijke zitten, maar als het eenmaal goed loopt.... :} Plus het geluid en de geur van tweetakt, heerlijk! Hoeveel pk levert die 350 mito?
suc6!
 
Ik meende het blokje al te herkennen. Ik heb zelf ooit een Yamaha RD350YPVS gehad. ...en dat ging loeihard!
 
hij heeft ongeveer 70pk aan t achterwielen met zo'n 135 a 140 kg heeft ie een leuke pk gewicht verhouding
 
Erg mooi :9

Maar wat ik me afvraag, heeft die fiets standaard zo een scharnier aan de tank of is dat een eigen idee'tje ?
 
:} :}

2-takten zijn gewoon cool, wil er echt nog 1 (NSR250 lijkt me wel aardig :P ) dr bij hebben (maar geen ene rooie rotcent op het moment ;( ).
 
Goed bezig !!!

In een Engels blad zag ik ooit iemand die 2 RD-blokken in de lengte aan elkaar had weten te monteren met uiteindelijk een 4cyl RD750 als resultaat,al denk ik dat deze Mito 350 qua sturen toch de betere is,hoedanook wicked })

Keep us posted.
 
Geweldig project. Zelf heb ik in het verleden meerdere tweetakten gehad (KR1S, RGV250, RD500). Het blijft altijd leuk, de geur, het geluid en het vermogen. Alleen het onderhoud is me wat tegen gaan staan. Maar als ik dit zo zie, dan kriebelt het weer....
 
die bovenste heeft een vette vork,van een Duc 916 namelijk.
iets dikker en 2 schijven. t is wel iets over de top, maar een lust voor t oog.
Dat die vork van een 916 afkomt wil bij mij nog niet zeggen dat 'ie mooier is. Bovendien, als je zo voor het sturen gaat zou ik toch die onderste vork kiezen, 1 schijf en smallere binnenpoten betekend minder onafgeveerd gewicht en dat komt ten goede van het sturen.

Hoe dan ook, succes met de verbouwing, leuk project! :}
 
voor de verbouwing

mito%20evo%203.JPG



na de verbouwing

kroonplaat.JPG


ik vind t er toch iets VETTER uitzien zo,maarja smaken verschillen en dat is maar goed ook anders zou iedereen op de zelfde motor rijden. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan