voor de fighters& bouwers : te koop mv f4 pote

diegekmetdieguzzi

MF veteraan
8 jun 2004
6.415
74
strijen
Heb ze nog niet in Huis maar over 2 weken wel, staan nog in de Uk, maar eens kijken of er liefhebbers voor zijn: 2 losse mv agusta f4 poten, ideaal voor (Bob de) bouwer die eens wat anders wil!!!! 50 mm dik met snelsluiters!!!
Foto is te mailen want vergroten gaat aardig maar verkleinen...

Groeten,
Peter
 
Hee Max...niet een eventuele klant plagen *D !!!!!!!
Laat mij ook wat centjes maken...heb net eindelijk na slechts 2 jaar een betaalbare 6 bak op den kop getikt...dan ben ik over 3 jaar ook klaar voor Street or track...

Greetz,
Peter.

Ps...waar heb je zedman nou verstopt?
 
Bye oma!!!
Vorkpoten zijn binnen en auw wat zijn die gaaf!!!
Foto is te mailen en prijs? Die schijn je beter niet hier te kunnen plaatsen ivm zeurders maar mf korting is te doen!
 
Kan ik zo maar een foto plaatsen...wonderen gebeuren!



full
 
Ongelofelijk...ze hebben allemaal d'r mond vol van fighter hier en fighter daar en dan is het toch waar schijnbaar: de fighters in nl zijn opknapfietsen van een valpartij die nix mogen kosten..... :+
 
Kijk Max...jij snapt het...en op jou site is ook te zien dat het bij jou ook de nodige centjes kost/ gekost heeft!
Kwaliteit heeft z'n prijs en het mag hier nooit nix kosten.
Ga ik ze weggegeven, not, en ze zijn weg komen de vragers...
ANDY?.... :+
 
Andy...long time no see or hear...
Die was z'n tijd ver vooruit met de fighters en tja in Holland lukt er nix op dat gebied...de aard van het beestje...
Aande ene kant snap ik het wel...zie zat mooi spul wat ik ook niet betalen kan zonder hypotheek maar er is altijd wel wat anders mooi wat betaalbaar is en da's een kwestie van zoeken...
 
Zombie...ik mag geen mannen zoenen van m'n moeder dus dat gaat niet door maar evengoed danke schonn? Heb geen puntjes hier op de comp...
Jou Nederlands gaat met sprongen vooruit! nu mijn Deutsch nog ;)
Heb gister nog een 6 bak gekocht in de Us!!! En die dingen zijn me zeldzaam...
Waaar gaan jou intresses, qwa motoren dan, naar uit?
 
mijn interesses gaan in veele richtingen .bv Streetfighters .ondedelen R1 R6 .zoms ook Duc ........Het begint meer en meer dat ik gaa handelen met motoronderdelen .als dat ik rij . Op de Street or Track was ik toch verrasst dat de " Nederlander " nu begint en beetje Géld in zijn Hobby te pompen .dat was in het verleden niet het gefall .daar deden ze alleen wat nodig was .in tegestelling van de " Moffen " .als je ziet wat de Duitsers aan Geld in de Motoren stoppen .lach .meschien zijn ze bereid en willens de MV benen te koopen ..
 
Terug
Bovenaan Onderaan