voor de fighters& bouwers : te koop mv f4 pote

Dus het lag niet aan mijn computert dat ik ontwenningsverschijnselen had?
Nee, sinds gisteravond problemen en heb ergens anders gelezen dat er en kabel kapot zou zijn gegaan bij graafwerkzaamheden.
Wat...voor fora?
Suzuki Samuai Fora www.zukiworld.com en www.zuwharrie.com, erg veel nuttige info over die karretjes
Zouden Spiegler 8 klauwen niet gaaf op die max van jou staan 8-)
Heb er eerlijk gezegd echt naar zitten denken, maar ben zowiezo erg tevreden met m'n Billet 6's ( via Andy ;) )
 
Nee, sinds gisteravond problemen en heb ergens anders gelezen dat er en kabel kapot zou zijn gegaan bij graafwerkzaamheden.

Is inderdaad knap kud...aan de andere kant kan ik het nu wel bij houden...Suzuki Samuai Fora www.zukiworld.com en www.zuwharrie.com, erg veel nuttige info over die karretjesAha...kwartje valt...zag al van die zward zwaiende mannetjes op m'n netvlies..
Heb er eerlijk gezegd echt naar zitten denken, maar ben zowiezo erg tevreden met m'n Billet 6's ( via Andy ;) )

Snap ik...en die Billets passen meteen? Zonder Adapters?Andy wie?
 
full


deze ?
 
hmmm zijn alleen poten(benen :P )?
zal eens ff vragen aan een kennis van me die ook streetfighters bouwt/ombouwt.
zelf heb ik helaas er(nog)geen geld voor.
ik ga eerst met het bodywork van mijne aan de gang,andere kont/neus/paintjob/motorisch/wielen/uitlaat/nog meer/nog veeeeel meer.en de voorvoork staat als laatste op de lijst aangezien er nu toch al WP veren inzitten.
 
hmmm zijn alleen poten(benen :P )?
zal eens ff vragen aan een kennis van me die ook streetfighters bouwt/ombouwt.
zelf heb ik helaas er(nog)geen geld voor.
ik ga eerst met het bodywork van mijne aan de gang,andere kont/neus/paintjob/motorisch/wielen/uitlaat/nog meer/nog veeeeel meer.en de voorvoork staat als laatste op de lijst aangezien er nu toch al WP veren inzitten.


Graag!!!Mail je morgen even over dat duc deksel, zit net onder Rotterdam!
Post de vorderingen dan op op Radicale verbouwingen?
 
Laatst bewerkt:
Duurde even voor ik 'm doorhad Duut...
Dank je!
Nog nix kwa baan in het vooruitzicht?
Heb er net twee, sollies, de deur uit gedaan en zoek driftig verder al kan ik het eigenlijk niet eens, werken dan, maar daar moet je mee oppassen want zelfs hier wordt er op je gelet!...of krijg je commentaar als werkschuw tuig :+
 
Nope, reden is je bekend. Ff flinke trap en beterschap.
Zeg Duut? Niet voor het een of ander maar als jij Guzzi wel ziet zitten...kom je toch gewoon een keer aan? Koffie is er altijd wel...misschien eikelkoffie maar da's ook koffie...als jij natuurlijk in herejezusveen woont wordt het wat moeilijk maar evengoed de uitnodiging staat?
 
Heb er nu ook tegen meerprijs de bovenste kroonplaat bij.
De onderste moet toch gemaakt worden want door de inmens dikke balhoofdpen past ie waarschijnlijk toch nergens in....
 
Terug
Bovenaan Onderaan