Voor de Gelderse kneedowners = Knoopunt Ressen

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.946
4.192
De Betuwe
In navolging op post van J.W

Zoek de A15 op, richting Arnhem/Nijmegen.

Rij de A15 helemaal uit tot je bijna bij Arnhem bent, bij afslag ELST laat je je gas ff los...je krijgt dan eerst afslag Bemmel als ik het goed heb, en de VOLGENDE afslag moet je dan pakken. Dat is knooppunt Ressen.

Dit is een echt klaverblad...pak de afslag (ik meen Nijmegen), en je krijgt een mooie kneedownbocht naar rechts...het enige wat je hoeft te doen is altijd de baan volgen waar je op rijdt! :)

Alleen maar lange bochten naar rechts...mijn topsnelheid is 122km/u ongeveer (aardig precies eigenlijk, maar ja :) )...probeer mij eens te verbeteren! :)

Misschien dat ik vanavond nog ff ga....

Hope to see ya all there! :)
 
Als je in Lienden woont is knooppunt Deil dan niet dichter Bij :?
Daarna nog industrie terrein Geldermalsen kan je je linker knieschuiver ook afslijten :P
 
Duderuud,

Als ik je verhalen zo lees dan kan ik er niet om heen dat je jezelf een hele kei beschouwd op het gebied van gas geven.
Zijn GP niks voor jou...?
Kun je de hele wereld laten zien wat je allemaal in je mars hebt.....!!
 
Laffie...nee, denk ECHT niet dat ik snel ben, want dat ben ik echt niet...

Ik ga bijna nooit echt VOL....op een dijk heb ik pas 2 keer echt zo hard als dat ik kon gereden, dus gas VOL open, en onwijs laat remmen...ERG vermoeiend, en ik trilde helemaal toe ik afstapte, hehe!

Het enige wat ik kan is een beetje kneedownen in mooie bochten en een beetje wheelies maken. (Binnenkort filmpje voor jullie allen)

En op een dijk bijvoorbeeld haal ik zelden een kneedown, simpelweg omdat ik dat niet durf op een dijk. Vind ik gewoon te gevaarlijk ook...

15 augustus rij ik op Zandvoort, dan heb ik een TOMS trainingsdag ( www.motorxtra.nl ).
Heb ik echt ONWIJS veel zin in, want dan kan ik een beetje zien hoe snel of langzaam ik nou echt ben...

Klein feitje: Op klaverblad wordt ik zelden ingehaald, en op een mooie weg of dijk nog minder... 8-)
 
Als je in Lienden woont is knooppunt Deil dan niet dichter Bij :?
Daarna nog industrie terrein Geldermalsen kan je je linker knieschuiver ook afslijten :P

Eh, je kent Lienden, koel! :P

Deil is een minder mooi klaverblad, en VEEL drukker.

En industriegebied Geldermalsen heb ik niet zo nodig, ik oefen de linkerbocht op de weg naar de tolbrug van Druten/Leeuwen.
Ik rij vanuit Lienden richting A-15, ga dan niet de A-15 op, maar maak linkerbocht, richting tolbrug. Na 250 meter gelijk weer linksom (omdraaien dus) weer terug, en dan weer hetzelfde. Het is eigenlijk een rondje om de middenberm heen.
Brede weg, lage snelheid. Kan dus niet veel gebeuren...
 
Zal ik woensdag ook ff gaan kijken :9~ .tis toch maar een stukkie van de route af. ;) . hier op de dijk zijn ook nog wel een paar linkse kneedowns(afhankelijk welke kant je op rijd natuurlijk), helaas is besloten om de zoveel meter een drempel te leggen ;( . Wat ik nu weer niet zo prettig vindt en de dijk niet zo vaak meer rijd. Shit hebben ze toch hun zin, fuck die drempels ik ga ook ff dijkje knallen seeje. *D
 
Op de tolweg rijden ook wel eens oogklepautomobilisten.
Kom je de A15 van tiel af willen ze rechts de tolbrug op, staan ze te wachten terwijl de weg vrij is |( (voor de onwetende : 2 stroken 1 aankomend verkeer , andere invoeg die automatisch overgaat in een rijstrook)
Ga je rechts voorbij dan komen ze kwaad achter je aan, drukken je van de weg als het ff kan. |(
 
maar nietsvermoedend proberen ze het soms toch
ineens hangen ze naast je te gebaren, maar jah, Kadett GSI gaat niet zo snel, DOEI
 
In navolging op post van J.W

Zoek de A15 op, richting Arnhem/Nijmegen.

Rij de A15 helemaal uit tot je bijna bij Arnhem bent, bij afslag ELST laat je je gas ff los...je krijgt dan eerst afslag Bemmel als ik het goed heb, en de VOLGENDE afslag moet je dan pakken. Dat is knooppunt Ressen.

Dit is een echt klaverblad...pak de afslag (ik meen Nijmegen), en je krijgt een mooie kneedownbocht naar rechts...het enige wat je hoeft te doen is altijd de baan volgen waar je op rijdt! :)

Alleen maar lange bochten naar rechts...mijn topsnelheid is 122km/u ongeveer (aardig precies eigenlijk, maar ja :) )...probeer mij eens te verbeteren! :)

Misschien dat ik vanavond nog ff ga....

Hope to see ya all there! :)
H'm ik denk dat ik daar maar eens ga kijken lijkt me wel wat.
Het mooie weer lijkt weer over te gaan dus heb ik weer tijd :(
 
maar nietsvermoedend proberen ze het soms toch
ineens hangen ze naast je te gebaren, maar jah, Kadett GSI gaat niet zo snel, DOEI

Hoe herkenbaar!

Ik reed van de week smorgens naar mijn werk en moet op een gegeven moment links een weg oversteken om op de oprit van de snelweg te komen, to zover niks aan de hand, rijdt er een kerel voor me in een of andere grauwe stationcar en die stopt terwijl er zeker de aankomende 5 seconden geen verkeer aankomt, dus ik stop links naast hem en wacht het even af, er komen drie auto's aan en ik wilde tussen vehicle 1&2 oversteken, gaat die LULdebehanger ineens een dot gas geven "om maar eerder te zijn dan dat motortje naast hem" ofzo.....en maar aan zijn toeter hangend, ik inmiddels naar rechts opdat ik de lul zijn gezicht kon zien, hij moeite doen om zijn raampje te openen, wat een idioot zeg pfff
Ik ben maar wegereden met de linkerduim in de lucht....


_________________
System error, hit any user to continue

[/totaal nutteloze bijdrage!]

[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-07-07 10:18 ]
 
Terug
Bovenaan Onderaan