Voor de knutselaar: Suzuki GSX-R 750 W '92 in gave kleur

Status
Niet open voor verdere reacties.

SoaDmaggot

MF veteraan
17 aug 2009
5.884
0
Bij deze gaat de motor die ik eind September 2009 heb aangeschaft weer in de aanbieding. Ik heb vanaf het moment van aanschaf tot eind vorig seizoen in totaal 7000KM op de teller van de motor bijgetikt maar ben ik dat moment overgegaan op een Honda CBR929RR uit '00. Motor heeft sinds mij als eigenaar altijd in de garage gestaan.
Kilometerstand: 51000KM

De motor is voorzien van:
Michelin Pilor Road 2 banden (~7.000KM op gereden)
een carbon Devil demper
een K&N inlegfilter
een Dynojet stage 1 kit
RVS remleidingen
Nette (kleine!) knipperlichten in carbon kleurstelling

Onderhoudgeschiedenis voor zover bekend:
- 33.000KM olie+filter en remvloeistof ververst, en luchtfilter accu en bougies vervangen.
- 35.000KM zijn de kleppen gesteld.
- 36.218KM i s ketting en tandwiel vervangen en zijn er nieuwe banden opgezet.
- 37.923KM zijn de remleidingen vervangen door RVS remleidingen. Tevens zijn de remmen gecontroleerd en zijn er remblokjes vervangen. Ook zijn de koplampen gesteld.
- 44.000KM Michelin Pilot Power 2 banden onder de motor laten zetten
- 45.000KM Nieuwe knipperlichten laten installeren.
- 50.000KM Nieuwe remblokken achter, remblokken voor worden bijgeleverd, huidige zijn nog in goede staat.
- 50.500KM Oliefilter en olie laten verversen

De motor heeft aan de linker zijkant lichte valschade, nadat ik de motor op de dag na aanschaf onhandig omver heb laten vallen. Deze schade is grotendeels enkel in de stickers van de linker kap, koppelingshendel e.d. is indertijd vervangen, motor is gecontroleerd door Droonekamp te hoevelaken na deze val.

Punten die aandacht nodig hebben:
- kleppen en carburateurs dienen gesteld / gesynced te worden.
- 2e versnelling slipt hard door.
- motorblok loopt niet meer zoals het ooit gelopen heeft.
- de ketting is hard aan vervanging toe.
- accu is inmiddels door lange tijd van stilstand aan vervanging toe.
- her en der wat roestplekjes op plekken als de voetsteuntjes door lange tijd van stilstaan in een lichtelijk vochtige garage.

Verder is deze motor voor zijn leeftijd nog in aardige staat en door een handige knutselaar weer de weg op te krijgen!

Hij hoeft absoluut niet weg voor de hoofdprijs, daar komen we vast wel uit :Y
 
Laatst bewerkt:
[img=1744,1308]http://tweakers.net/ext/f/S8eUHtjWbFJ94A8FKtdZTq2w/full.jpg[/img]

[img=1744,1308]http://tweakers.net/ext/f/c9G6sLVHwx2RG2yGWOiUYAgt/full.jpg[/img]

[img=1744,1308]http://tweakers.net/ext/f/YBSj6GJOsu3BibVsnl17TWeE/full.jpg[/img]

[img=1744,1308]http://tweakers.net/ext/f/CSYljCa9Ibl4ZbEHH1xl0nL7/full.jpg[/img]

[img=1308,1744]http://tweakers.net/ext/f/rPyTrHx9AEf9Kr3I1oyTq1w0/full.jpg[/img]
 
Altijd weer dat gezeik over de prijs...

Stuur TS dan een PB voor de prijs, heb ik ook gedaan en vervolgens keurig een reactie gehad.

Gezeik?

Je collega moderator geeft in de topic "Regels mbt het plaatsen van een advertentie" aan dat er wordt verwacht dat je als verkoper relevante informatie als een vraagprijs vermeld..
 
Gezeik?

Je collega moderator geeft in de topic "Regels mbt het plaatsen van een advertentie" aan dat er wordt verwacht dat je als verkoper relevante informatie als een vraagprijs vermeld..

Ja gezeik ja, heb jij belangstelling in de bike of diegene welke reageerde over de prijs...

Denk het zelf niet en reageer dan ook niet om het verkoop topic te verzieken.

Ik heb zeker belangstelling en de prijs en foto's middels PB gevraagd en krijg deze morgen in mijn mailbox zoals het ook mogelijk is.

Mogelijk dat TS wil afwachten tot er mensen binnen dit topic reageren of via PB, daar wel eens over gedacht.
 
Laatst bewerkt:
Bij deze gaat de motor die ik eind September 2009 heb aangeschaft weer in de aanbieding. Ik heb vanaf het moment van aanschaf tot eind vorig seizoen in totaal 7000KM op de teller van de motor bijgetikt maar ben ik dat moment overgegaan op een Honda CBR929RR uit '00. Motor heeft sinds mij als eigenaar altijd in de garage gestaan, en is in de winter daar ook netjes blijven staan.

Kilometerstand: 51000KM

De motor is voorzien van:
Michelin Pilor Road 2 banden (~7.000KM op gereden)
een carbon Devil demper
een K&N inlegfilter
een Dynojet stage 1 kit
RVS remleidingen
Nette (kleine!) knipperlichten in carbon kleurstelling

Onderhoudgeschiedenis voor zover bekend:
- 33.000KM olie+filter en remvloeistof ververst, en luchtfilter accu en bougies vervangen.
- 35.000KM zijn de kleppen gesteld.
- 36.218KM i s ketting en tandwiel vervangen en zijn er nieuwe banden opgezet.
- 37.923KM zijn de remleidingen vervangen door RVS remleidingen. Tevens zijn de remmen gecontroleerd en zijn er remblokjes vervangen. Ook zijn de koplampen gesteld.
- 44.000KM Michelin Pilot Power 2 banden onder de motor laten zetten
- 45.000KM Nieuwe knipperlichten laten installeren.
- 50.000KM Nieuwe remblokken achter, remblokken voor worden bijgeleverd, huidige zijn nog in goede staat.
- 50.500KM Oliefilter en olie laten verversen

De motor heeft aan de linker zijkant lichte valschade, nadat ik de motor op de dag na aanschaf onhandig omver heb laten vallen. Deze schade is grotendeels enkel in de stickers van de linker kap, koppelingshendel e.d. is indertijd vervangen, motor is gecontroleerd door Droonekamp te hoevelaken na deze val.

Punten die aandacht nodig hebben:
- kleppen en carburateurs dienen gesteld / gesynced te worden.
- 2e versnelling wil zo nu en dan als er hard aan het gas getrokken wordt nog wel eens doorslippen.
- de ketting is hard aan vervanging toe
- Accu is inmiddels door lange tijd van stilstand aan vervanging toe.

Verder is deze motor voor zijn leeftijd nog in erg goede staat en door een handige knutselaar weer de weg op te krijgen!

Hij hoeft absoluut niet weg voor de hoofdprijs, daar komen we vast wel uit :Y

Ik heb geen intresse :) (heb zelf oa een oliekoeler :9 ),maar wat bedoel je hiermee,koppeling,of dat ie eruit schiet?
 
Laatst bewerkt:
Hij schiet er tijdelijk uit, maar heeft zonder te schakelen na een tijdje zijn koppel weer terug. Vermoedelijk toch de versnelling, volgens de garage :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan