SoaDmaggot
MF veteraan
- 17 aug 2009
- 5.884
- 0
Bij deze gaat de motor die ik eind September 2009 heb aangeschaft weer in de aanbieding. Ik heb vanaf het moment van aanschaf tot eind vorig seizoen in totaal 7000KM op de teller van de motor bijgetikt maar ben ik dat moment overgegaan op een Honda CBR929RR uit '00. Motor heeft sinds mij als eigenaar altijd in de garage gestaan.
Kilometerstand: 51000KM
De motor is voorzien van:
Michelin Pilor Road 2 banden (~7.000KM op gereden)
een carbon Devil demper
een K&N inlegfilter
een Dynojet stage 1 kit
RVS remleidingen
Nette (kleine!) knipperlichten in carbon kleurstelling
Onderhoudgeschiedenis voor zover bekend:
- 33.000KM olie+filter en remvloeistof ververst, en luchtfilter accu en bougies vervangen.
- 35.000KM zijn de kleppen gesteld.
- 36.218KM i s ketting en tandwiel vervangen en zijn er nieuwe banden opgezet.
- 37.923KM zijn de remleidingen vervangen door RVS remleidingen. Tevens zijn de remmen gecontroleerd en zijn er remblokjes vervangen. Ook zijn de koplampen gesteld.
- 44.000KM Michelin Pilot Power 2 banden onder de motor laten zetten
- 45.000KM Nieuwe knipperlichten laten installeren.
- 50.000KM Nieuwe remblokken achter, remblokken voor worden bijgeleverd, huidige zijn nog in goede staat.
- 50.500KM Oliefilter en olie laten verversen
De motor heeft aan de linker zijkant lichte valschade, nadat ik de motor op de dag na aanschaf onhandig omver heb laten vallen. Deze schade is grotendeels enkel in de stickers van de linker kap, koppelingshendel e.d. is indertijd vervangen, motor is gecontroleerd door Droonekamp te hoevelaken na deze val.
Punten die aandacht nodig hebben:
- kleppen en carburateurs dienen gesteld / gesynced te worden.
- 2e versnelling slipt hard door.
- motorblok loopt niet meer zoals het ooit gelopen heeft.
- de ketting is hard aan vervanging toe.
- accu is inmiddels door lange tijd van stilstand aan vervanging toe.
- her en der wat roestplekjes op plekken als de voetsteuntjes door lange tijd van stilstaan in een lichtelijk vochtige garage.
Verder is deze motor voor zijn leeftijd nog in aardige staat en door een handige knutselaar weer de weg op te krijgen!
Hij hoeft absoluut niet weg voor de hoofdprijs, daar komen we vast wel uit
Kilometerstand: 51000KM
De motor is voorzien van:
Michelin Pilor Road 2 banden (~7.000KM op gereden)
een carbon Devil demper
een K&N inlegfilter
een Dynojet stage 1 kit
RVS remleidingen
Nette (kleine!) knipperlichten in carbon kleurstelling
Onderhoudgeschiedenis voor zover bekend:
- 33.000KM olie+filter en remvloeistof ververst, en luchtfilter accu en bougies vervangen.
- 35.000KM zijn de kleppen gesteld.
- 36.218KM i s ketting en tandwiel vervangen en zijn er nieuwe banden opgezet.
- 37.923KM zijn de remleidingen vervangen door RVS remleidingen. Tevens zijn de remmen gecontroleerd en zijn er remblokjes vervangen. Ook zijn de koplampen gesteld.
- 44.000KM Michelin Pilot Power 2 banden onder de motor laten zetten
- 45.000KM Nieuwe knipperlichten laten installeren.
- 50.000KM Nieuwe remblokken achter, remblokken voor worden bijgeleverd, huidige zijn nog in goede staat.
- 50.500KM Oliefilter en olie laten verversen
De motor heeft aan de linker zijkant lichte valschade, nadat ik de motor op de dag na aanschaf onhandig omver heb laten vallen. Deze schade is grotendeels enkel in de stickers van de linker kap, koppelingshendel e.d. is indertijd vervangen, motor is gecontroleerd door Droonekamp te hoevelaken na deze val.
Punten die aandacht nodig hebben:
- kleppen en carburateurs dienen gesteld / gesynced te worden.
- 2e versnelling slipt hard door.
- motorblok loopt niet meer zoals het ooit gelopen heeft.
- de ketting is hard aan vervanging toe.
- accu is inmiddels door lange tijd van stilstand aan vervanging toe.
- her en der wat roestplekjes op plekken als de voetsteuntjes door lange tijd van stilstaan in een lichtelijk vochtige garage.
Verder is deze motor voor zijn leeftijd nog in aardige staat en door een handige knutselaar weer de weg op te krijgen!
Hij hoeft absoluut niet weg voor de hoofdprijs, daar komen we vast wel uit
Laatst bewerkt: