Voor de laagvliegers, even opletten!

Grasmachien

Die hard MF'er
18 feb 2004
383
0
Ekeren
Ik had het al eerder gehoord maar deze ochtend het ook met met mijn eigen ogen gezien, er word vanaf de brug Het Laar geflits. Deze brug word ook wel eens Lucasbrug genoemd en verbind Merksem met Ekeren en andersom. Voor de gene die daar niet bekend zijn is dat de 2 de brug als je van de ring van Antwerpen komt en de E19 neemt richting Nederland (vlak voor de afrit Merksem-Ekeren).
Kom je van Nederland (E19) en je rijd in de richting van de Antwerpse ring is het de 1 ste brug na de afrit Merksem-Ekeren.
Het ding is niet veel groter dan een flinke kartonnen doos, staat op de grond en flits tussen de spaken van de railing. Wat verder staat er een anonieme wagen waar de gegevens geregistreerd worden.
 
Kom ik daar langs van leidschendam naar utrecht???
 
Ik had het al eerder gehoord maar deze ochtend het ook met met mijn eigen ogen gezien, er word vanaf de brug Het Laar geflits. Deze brug word ook wel eens Lucasbrug genoemd en verbind Merksem met Ekeren en andersom. Voor de gene die daar niet bekend zijn is dat de 2 de brug als je van de ring van Antwerpen komt en de E19 neemt richting Nederland (vlak voor de afrit Merksem-Ekeren).
Kom je van Nederland (E19) en je rijd in de richting van de Antwerpse ring is het de 1 ste brug na de afrit Merksem-Ekeren.
Het ding is niet veel groter dan een flinke kartonnen doos, staat op de grond en flits tussen de spaken van de railing. Wat verder staat er een anonieme wagen waar de gegevens geregistreerd worden.

Daar kom ik dus dagelijks voorbij B|

Nog nooit gezien daar, maar ga er nu wel op letten. Thanks for the tip!! :}
 
is dat op de afslagen van merksem zelf of tussen de A12 en merksem?

full
 
Tussen de A12 en Merksem.
Het ding was zo klein dat ze er een gevarendriehoek hadden voorgeplaats voor de fietsers die er langs moesten.
De wagen stond er een paar meter vandaan (dit is volgens mij de enige brug in de buurt waar hij zonder het ander verkeer te hinderen aan de zijkant kan staan) , als je er passeerde langs de snelweg zie je er volgens mij niets van staan.
 
Oh, dus als ik van Nederland via de A12 kom en via afslag Ekeren richting Noorderlaan rij heb ik er geen last van (in omgekeerde richting ook niet..)

Maar toch bedankt voor de tip.
Als je nog meer van dit soort flitsposten zie in de omgeving Antwerpen mag je ze blijven melden. Boetes en eventuele in beslag names zit ik niet op te wachten. '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan