Voor de mensen in omgeving zoetermeer

Kaasszje

MF veteraan
25 okt 2002
4.749
15
Zoetermeer
7 juni as vier ik mijn verjaardag
Te weten op het noord aa in z'meer..

Vanaf een uurtje of 22.00
Zal ik daar zelf zijn met wat bier ed.

Mochten er mensen zin hebben om langs te komen, u bent uitgenodigd :)

(Op eilandje van noord aa 1e parkeerplaats)
 
Helaas, dan zit ik in Noord Brabant op de camping.
Veel plezier in iedergeval en ik hoop dat het weer meewerkt.
8-)
 
Tja.. ik moest toch wat zeggen. Ik wil ten koste van alles voorkomen dat ik jou daar tegen ga komen in je korte broek :X . Ik schrik nog wel eens wakker van de herinnering aan de VCZ landerijen rit!! ;(
:+
ROFL :+ :}


anyways ik ben ook op de fiets... maar der zal ook wel iets van cola zijn :)
 
Ik heb net ff met Fer overlegd, en we hebben besloten dat we ff gezellig komen feesten de 7 de. ( Misschien dubbel feest want misschien heb ik dan me eerste motort les gehad 8-) )

Hebben we ons nog te houden aan bepaalde kleding voorschriften??? Of kan jij de aanblik van fer in een korte broek wel verdragen :+
 
Ik ga morgen speciaal voor de 7e, opzoek naar een korte broek.(
superverbaasd.gif
ohneeeee)

Maar we kunnen natuurlijk ook met z'n allen bij Hans op de camping het feestje gaan vieren. :}
Zorg jij voor genoeg slaapplaatsen Hans :P
 
Ik heb net ff met Fer overlegd, en we hebben besloten dat we ff gezellig komen feesten de 7 de. ( Misschien dubbel feest want misschien heb ik dan me eerste motort les gehad 8-) )

Hebben we ons nog te houden aan bepaalde kleding voorschriften??? Of kan jij de aanblik van fer in een korte broek wel verdragen :+
Dat kan ik denk ik wel aan :)
Doe iets aan wat lekker zit ;)

Het is gewoon op het eiland bij het noord aa (vanuit noordhove bij de 1e parkeerplaatsen)
 
Het word druk zo aan dit topic gezien :+












Jajajajajaja, ik weet wel beter :P
ps. nog voorkeur voor een cadotje, niet boven de 1.50 pleuro he dat weet je })
 
Ik zal even kijken of ik langs kan komen Martijn. Maar ik zie je die dagen ervoor en erna ook al, dat wordt een beetje te veel van het goede...
 
[EDIT]
STOM STOM ... je bedoelt de topicstarter natuurlijk |(
[/EDIT]



Nou ik ben SCHRAP haha of je moet eerder kennis met me gemaakt hebben op de meeting SCHRAP ( that is als er iemand zo vriendelijk wilt zijn om mij achterop te nemen ) SCHRAP



 
Laatst bewerkt:
Ik ga morgen speciaal voor de 7e, opzoek naar een korte broek.((Afbeelding) ohneeeee)

Maar we kunnen natuurlijk ook met z'n allen bij Hans op de camping het feestje gaan vieren. :}
Zorg jij voor genoeg slaapplaatsen Hans :P
Slaapplaatsen weet ik niet, maar ik zorg in iedergeval voor het zwembad: :X
Zwembad.jpg

:+

Oh ja Martijn.. nog gefeliciteerd!! Hoe jong ben je nou geworden??
 
Anyways was dus 22 geworden...

En is verder op noord aa bij eilandje, dus aan de andere kant dan waar het geertje zit (boerderij)..

verder maku kom gezellig langs :)

Btw dutchie, kom je wel langs dan :?
 
Anyways was dus 22 geworden...

En is verder op noord aa bij eilandje, dus aan de andere kant dan waar het geertje zit (boerderij)..

verder maku kom gezellig langs :)

Btw dutchie, kom je wel langs dan :?
Ik zou heel graag willen, maar dat krijg ik er op de camping echt niet door.
Ik moet verplicht kaarten in de voortent *D
Dus heel veel plezier en ik hoor wel hoe het was maandag op Tholen.
 
Ps. dat strandje bij de noord AA, dat is toch die nudisten-naaktlopers-klerehaters-strand ????



In ieder geval: Alvast gefeliciteerd. maar om nou Die krullebol in krote broek te zien lopen op een feestje !!! :r
Er zijn leukere situaties voor te stellen hoor.
 
T was gezellig.
Volgend jaar weer *D .
Jammer van die fig. die ff kwamen 'meefeesten'.

Ps heb je me sms'je over maandag nog gekregen :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan