Voor de mensen uit de buurt van BoZ/Roosendaal

pascalzxr750

MF'er
5 dec 2003
163
0
halsteren
Ha mensen hier uit de buurt.
Ik heb dus een vraagje, ik heb een kawasaki ZXR 750 die ik altijd laat onderhouden bij Duine motors uit Bergen op Zoom.
De service vindt ik altijd prima maar de prijs altijd aan de hoge kant.
Nu hoor ik altij goede verhalen over Motor Centrum Roosendaal (die in tegenstelling tot duine wel officieel Kawasaki Dealer is).
Dus mijn vraag is waar gaat jullie voorkeur naartoe (of andere motorzaken in de buurt).

Ik ken ze nog niet zo heel lang, maar heb er een paar maanden geleden mijn nieuwe ZX-12R gekocht. Toffe gasten, enthousiast en met beide benen op de grond.

Aanrader. Maar Duine ken ik helemaal niet, dus of ze beter, goedkoper etc. zijn heb ik geen idee van.

Niet twijfelen gewoon gaan ! Altijd vragen als je er wat aan laat doen wat het kost. Heb je gelijk een indicatie van je rekening. Het zijn goede gasten en bij Yamaha scoren ze hoog door de nr. 1 te zijn in de Customer Satisfaction Index.
Ze bellen je ook gewoon op als ze nog iets vinden wat niet in orde is of tegen de slijtgrens aan zit, aan jou de keuze om het te laten vernieuwen/vervangen.

Ik heb er al 2 fietsen gekocht een Yamaha en een Honda en ga nergens anders meer heen dan naar MCR voor onderhoud of spullen. Gewoon een keer naar toe gaan. Je merkt dan wel hoe druk het kan zijn daar (schept al meteen vertrouwen) en een band ! :+

Ik ga altijd naar Marion Speedservice aan de Guido Gazellelaan in BoZ. Prima service en ditto prijzen, niet te beroerd om je goed advies te geven en de koffie staat altijd klaar!!

Greetz

Hans

Ik woon in Breda (in de buurt van Motoport Walvoort), maar ik ga met mijn r6 naar MCR.... Zegt dat voldoende?

Ik had mijn eerste R6 van Walvoort. Ik was begin 2004 op zoek naar de r6 met 2003-kleurstelling (zwart-grijs). Nergens te krijgen. Ik vertelde dat bij MCR en 2 dagen later hadden ze er een voor me geregeld. Dat is pas meedenken en werken voor je potentiële klanten!!

De service is perfect. Als je eenmaal ziet hoe ze met de motor omgaan, dan hoef je niet meer te beslissen.

Ze waren in 2003 yamaha-dealer van het jaar. En dat wordt je niet zomaar....!

Groetjes,
Er6ik

Laatst bewerkt:
Ik ga altijd naar Marion Speedservice aan de Guido Gazellelaan in BoZ. Prima service en ditto prijzen, niet te beroerd om je goed advies te geven en de koffie staat altijd klaar!!

Greetz

Hans

:^

Ik ook! Ik vind Duine nogal TE commercieel ingesteld en echt vriendelijk zijn ze ook niet :r

Marion is een topzaak wat mij betreft :}

Ik woon in Breda (in de buurt van Motoport Walvoort), maar ik ga met mijn Hornet naar MCR.... Zegt dat voldoende?

Na een motor overgenomen te hebben van iemand, die de motor nieuw had gekocht bij MCR, liet ik de motor nog ff checken bij hun.
(zit nog een paar maanden fabrieksgarantie op).

Ik werd gelijk als een volwaardige klant behandeld, die de motor daar zelf gekocht had.

En kreeg ook nog een paar adviezen mee .

De beste zaak voor mij. :)

Ad

Terug
Bovenaan Onderaan