Voor de rechter...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sander

MF veteraan
9 mrt 2002
3.069
0
Friesland
Vandaag was het zover: Ik, Rev en Gert jan moesten in Heerenveen in het Kantongeracht verschijnen. Wij moesten dus afhankelijk van elkaar naar binnen. één tegelijk dus.

Ikzelf had een afspraak om 10:45 en mocht rond 12:00 naar binnen |(
Ik dacht dus vooraf dat er echt gesproken zou worden over de overtreding. Dat de tijd echt besteed zou worden aan de overtreding zoals wij die begaan zouden hebben, incl. omstandigheden, manier van aanhouden, etc etc... Maar vergeet het maar..

Je bent daar gewoon één van die hardrijders. Omstandigheden :? Gevaar voor anderen opleveren :?
Lege snelweg of drukke spits :? Maakt helemaal niets uit.
Of je nu 10 seconden of 10 uren te hard rijdt, je bent gewoon een crimineel.. Ik werd zelf behandeld alsof ik 15 jaar oud was en alsof m'n moeder me een preek gaf, echt niet te geloven..

Maar ik weet wat jullie willen lezen })
De boetes :)
In eerste instantie € 630,00 en 2 jaar voorwaardelijk. Maar omdat officieel onze rijbewijzen toendertijd voor vier maanden waren afgenomen, en ik en wouter die wel mochten houden, Hebben zij het 'rond' gemaakt op [b[€ 800,00 en 2 jaar[/b] voorwaardelijk.

Ik ben niet zo zeer boos om die geldboete. Maar wel om hoe ik behandeld ben. dat sloeg echt alles.


realiteit is dat wij plusmin 30 seconden te hard hebben gereden op een lege snelweg met goed overzicht zonder iemand ingehaald te hebben..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan