voor de sprinters en speed demons onder ons

Crashing Biggel

MF veteraan
18 jun 2001
1.231
5
Oisterwijk
zondag 17 februari is er een groot spektakel op zandvoort ,speciaal voor iedereen die gek is van ALLES wat snel is ,auto,s motors .ook lex joon en andere internationale helden zullen daar zijn .
div top fuel funny cars .hotrods etc etc .
natuurlijk is iedereen van het motor-forum welkom
(speciaal nitro max voor een demo run : })
als dit goed uitpakt worden er in nederland div andere dagen / avonden georganiseerd worden door www.do-dare.com .
ik hoopd at jullie allen willen komen om te kijken zodat we volgende keer een leuke amateur klasse kunnnen starten voor tweewielers.(ons forum dus)
 
Ik zal proberen de brommert af te hebben vóór die tijd. Kheb er niet al te veel hoop op, er moet nog veel gebeuren voor de Motor 2002 beurs in Utrecht: andere achterbrug ( dubbele brace ), andere benzinetank ( onder het zadel ), de remklauw ophanging moet nog zwart geanodiseerd ( zoals de rest van de vork al is ), ik zit nog te wachten op andere voorremschijven uit Oostenrijk, eigelijk wil ik de achterrem ook nog anders hebben, de extra tank ( bovenop ) moet naar de spuiter, net gespoten zit nu een beschadiging op ( op de VMaxshow gebeurd ), en nog wat kleine dingen. Ik zal die Zondag zeker aanwezig zijn, met of zonder fiets!! Ik vindt dat dit soort initiatieven flink wat support verdienen.

RBM, hoe staat die vereniging tegenover \"Explosion\"? Is er sprake van samenwerking? Komen er officiele wedstrijden? Ik schreef al in een ander topic dat de officiele dragracekalender van \"Explosion\" er bedroevend uitziet: 3 weekenden in Drachten en dat is het !!!
Zou mooi zijn als daar nog wat data bijkomen. Ben erg benieuwd hoe het gaat worden die dag!

Ik zal op mijn site reclame maken voor die dag, ik kan alleen geen leuke banner of zo vinden. Hebben ze die wel en zoja, kun je vragen of ze die ff aan mij sturen zodat het wat beter opvalt dan alleen maar tekst? Ik maak wel iets van een pop-up of zo, trekt flink de aandacht ( is ook behoorlijk irritant, maar voor een goed doel ;) )
 
Ik zal proberen de brommert af te hebben vóór die tijd. Kheb er niet al te veel hoop op, er moet nog veel gebeuren voor de Motor 2002 beurs in Utrecht: andere achterbrug ( dubbele brace ), andere benzinetank ( onder het zadel ), de remklauw ophanging moet nog zwart geanodiseerd ( zoals de rest van de vork al is ), ik zit nog te wachten op andere voorremschijven uit Oostenrijk, eigelijk wil ik de achterrem ook nog anders hebben, de extra tank ( bovenop ) moet naar de spuiter, net gespoten zit nu een beschadiging op ( op de VMaxshow gebeurd ), en nog wat kleine dingen. Ik zal die Zondag zeker aanwezig zijn, met of zonder fiets!! Ik vindt dat dit soort initiatieven flink wat support verdienen.

RBM, hoe staat die vereniging tegenover \"Explosion\"? Is er sprake van samenwerking? Komen er officiele wedstrijden? Ik schreef al in een ander topic dat de officiele dragracekalender van \"Explosion\" er bedroevend uitziet: 3 weekenden in Drachten en dat is het !!!
Zou mooi zijn als daar nog wat data bijkomen. Ben erg benieuwd hoe het gaat worden die dag!

Ik zal op mijn site reclame maken voor die dag, ik kan alleen geen leuke banner of zo vinden. Hebben ze die wel en zoja, kun je vragen of ze die ff aan mij sturen zodat het wat beter opvalt dan alleen maar tekst? Ik maak wel iets van een pop-up of zo, trekt flink de aandacht ( is ook behoorlijk irritant, maar voor een goed doel ;) )
helaas voor de sprinters van explosion heeft de stichting do-dare een dag gekregen die normaal voor explosion was ,ze werken samen met de dutch hotrod association en die heeft die dag voor hun vrij gemaakt zo dat wij (de amateurs) ook op drachten kunnen sprinten (sorry) maar als alles goed gaat en de dag word een succes dan komen er nog veel meer dagen en ook een groep voor motoren .
deze stichting timmert erg hard aan de sprint weg zoals je wel zult merken .
ik ben bezig om een tijdwaarneming te bouwen zodat we ook in zandvoort tijden kunnen klokken .en als het uitgroeid tot een groot succes dan bouwen we zelfs een officele tijd waarneming met reactie tijd ,op vastgestelde foots de snelheid eindsnelheid etc etc
exact zoals de amerikaanse jongens(duur dus )
ik hoop dat ze een goede samenwerking kunnen maken met explosion zodat ook herman jollink en frank soeren kunnen sprinten tot ze er bij neer vallen .anders mail ze even voor een banner ze zijn zeer vriendelijk
 
Als dat wat wordt is het misschien mooi om met de motoren daar de Dutch/Anglo competition te gaan houden die vorig jaar in Engeland bij de StraightLiners events is begonnen. Was in Engeland een groot succes ( was pas te realiseren bij de laatste racedag, maar vol enthousiastme bij Nederlandse en Engelse rijders ).
Hoe meer racedagen er in Nederland (terug-) komen, hoe beter.
Een klein groepje Nederlandse rijders heeft al besloten komend seizoen vaker naar Engeland te gaan om te rijden.
Itt tot 16 races in een heel seizoen had mijn maat Andy Hall ( Z1 DragRaceTeam ) die 16 races in Engeland al tussen 9.00 en 14.00 gereden !!!!!Daar kunnen ze bij Explosion nog wat van leren: iedereen en alle klasses door elkaar laten rijden, gewoon achter in de rij weer aansluiten en weer rijden! Regen??? Wil je rijden? Ga je gang. Wil je niet? Ook goed, maar niet eerst demonstraties met afstandbestuurbare autootjes en bromfietsraces |( zoals in Drachten.
Kijk voor info over de Engelse races op: http://www.straightliners.co.uk (www.straightliners.co.uk)

btw: het is Zondagochtend 8.55 en ik ben de enige op het forum, luie flikkers ;)
 
Laatst bewerkt:
als ik kan dan kom ik

:} :} amateur sprintjes :} :}

kost je je koppeling :(
 
Laatst bewerkt:
btw: het is Zondagochtend 8.55 en ik ben de enige op het forum, luie flikkers ;)

Ouwe Gek!

Ben net pas ontwaakt uit m\'n coma ;)


Maar nog ff een serieus vraagje; Nitromax, jij had toch zo\'n heel erg vette gele V-max?
Of ben je nu weer bezig met een nieuw project?
Ik zal je site zo nog wel ff bekijken, zal vast wel wat op te vinden zijn.
 
Nounou, een beetje beleefd tegenover de ouderdom ;)
Ja, ik heb nog steeds een hele erge vette gele VMax, die nog steeds aan het veranderen is voor komende zomer.
Het beste kun je idd op mijn website kijken, daar staan alle speeltjes en hou ik op de \"What\'s new \"pagina precies bij wat er allemaal te beleven valt.
 
ik zal er ook bijzijn....als ik dan uit mn coma van carnaval kan ontwaken...moet namelijk werken met carnaval...das weekend ervoor....en als ik niet de zaterdag nacht ervoor hoef te werken...
 
Nounou, een beetje beleefd tegenover de ouderdom ;)
Ja, ik heb nog steeds een hele erge vette gele VMax, die nog steeds aan het veranderen is voor komende zomer.
Het beste kun je idd op mijn website kijken, daar staan alle speeltjes en hou ik op de \"What\'s new \"pagina precies bij wat er allemaal te beleven valt.
 
Nounou, een beetje beleefd tegenover de ouderdom ;)
Ja, ik heb nog steeds een hele erge vette gele VMax, die nog steeds aan het veranderen is voor komende zomer.
Het beste kun je idd op mijn website kijken, daar staan alle speeltjes en hou ik op de \"What\'s new \"pagina precies bij wat er allemaal te beleven valt.


:? :? 2x
 
Nounou, een beetje beleefd tegenover de ouderdom ;)
Ja, ik heb nog steeds een hele erge vette gele VMax, die nog steeds aan het veranderen is voor komende zomer.
Het beste kun je idd op mijn website kijken, daar staan alle speeltjes en hou ik op de \"What\'s new \"pagina precies bij wat er allemaal te beleven valt.
Hoe komt deze post hier nu??? Heb ik niet gedaan, deze had ik enkele uren geleden al gepost!
 
Terug
Bovenaan Onderaan