Voor de winteravonden: Raad de rijder deel 4

Ik heb dr nog wel eentje, is wel wat makkelijker denk ik.
Wieisditl.jpg
 
Engelsman op een 500cc tweetakt vier cilinder op Macau...dan denk ik aan Mike Edwards...maar die meen ik eigenlijk niet te herkennen in het gezicht en is volgens mij ook kleiner van postuur??

Potverdorie wat een kennis van motorsport heb jij zeg!! Het is idd Mike "Spike" Edwards!!

Mike is idd niet al te groot. Ik heb de 848 van hem overgenomen waar hij mee in de TriOptions 848 Cup reed in bijprogramma van BSB. Aangezien ik 1.94 ben moest er wel eea aangepast worden voordat ik fatsoenlijk op de 848 kon zitten. Wel een super aardige kerel trouwens! En echt een raceliefhebber ook!
 
Potverdorie wat een kennis van motorsport heb jij zeg!! Het is idd Mike "Spike" Edwards!!

Mike is idd niet al te groot. Ik heb de 848 van hem overgenomen waar hij mee in de TriOptions 848 Cup reed in bijprogramma van BSB. Aangezien ik 1.94 ben moest er wel eea aangepast worden voordat ik fatsoenlijk op de 848 kon zitten. Wel een super aardige kerel trouwens! En echt een raceliefhebber ook!

Nou, die kennis is alleen maar van "vroegah" - zeg maar van de laatste 20 jaar weet ik veel minder, op de een of andere manier kunnen de moderne klasses/rijders mij minder boeien zeg maar. Voor mijn gevoel is het meer en meer eenheidsworst geworden/aan het worden.
Gelukkig bestaat er nog zoiets als Classic Racing! :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan