Voor de winteravonden: Raad de rijder deel 4

Dat is hem. Ik maakte hem een paar jaar later blij met een Moto73 uit '86 waar zijn overwinning op Francorchamps is stond.
Alleraardigst mannetje met gevoel voor techniek dat na zijn carrière als rijder, bij Team Italia is gaan werken als monteur/begeleider.

weer geen notificaties van een hele dag vol met nieuwe berichten.... :(
dacht ff dat hij laatste winnaar met een twin in de 125cc was, maar nu ik erover nadenk moet dat Casoli zijn geweest.
 
Leuk dat je hem ook in het echt ontmoet hebt :t
Volgens mij reden zowel hij als Casoli op die zwarte motoren (Garelli ?) met grote AGV reclame op de zijkant ?
Nieuwe dan maar ?
5.jpg
 
Turbo Teunis gaat door voor de koelkast :t
Helaas tijdens een training voor het seizoen 1998 een dwarlaesie opgelopen en dus einde motor-carriere, hij heeft daarna nog wel leuke dingen laten zien in aangepaste vierwielers, geloof o.a. in Aziatische touringcars, Dakar Rally en Le Mans.
Zijn ongeluk hielp Sete Gibernau in het zadel van de HRC-V2, typisch gevalletje "de ene zijn dood de ander zijn brood"...
 
Is al bijna weer 24 jaar geleden overleden. Deze Spaanse rijder. En reed inderdaad voor het Nivea for men team. Dacht in 1992. Kan zelf geen foto's plaatsen. Vandaar een paar tips.
 
Terug
Bovenaan Onderaan