Voor de winteravonden: Raad de rijder deel 4

toch nog wat gevonden:
plaat.jpg
 
Kan het niet helemaal goed zien maar Rob McElnea heeft met "RM" voor op zijn helm gereden, zijn stevige figuur heeft de rijder ook wel ongeveer..??
Zou niet weten of hij op een TZ heeft gereden, meeste wat ik van hem ken is jonger denk..
 
@ sidecarracing : Helemaal goed :t
Las dit stukje een tijd terug, zo kwam ik op hem, had eigenlijk daarvoor nog nooit van hem gehoord ;
Echt zonde als je het stukje zo leest maar dat geld voor veel meer (Alle !) coureurs die het leven lieten..
 
@ sidecarracing : Helemaal goed :t
Las dit stukje een tijd terug, zo kwam ik op hem, had eigenlijk daarvoor nog nooit van hem gehoord ;
Echt zonde als je het stukje zo leest maar dat geld voor veel meer (Alle !) coureurs die het leven lieten..

Yup. als je het stukje leest.. "He was a self-employed diesel fitter throughout the week and he raced at the weekend"...het was de voorvader van Guy Martin! 8-)
 
ik ben nog echt een dinosaurier, 10x liever "zo'n stukje", een motorblad of motorboek als youtube videos, kan me er niet toe zetten iets op te zoeken en er voor te gaan zitten...
 
Hier zit een heel bekende bij:

_O- Mijn vader had hier bij kunnen zitten bij zo'n groepje "ongeregeld". Alleen dan niet met een 2tact Yamaha maar met z'n eeuwige oude triton 500....... (vanaf 1960 in zijn bezit en altijd mee geracet, nu in bezit van mijn broertje :t )

Sorry voor het off-topic maar als ik die magere lijven in simpele leren overals en lange haren zie moet ik daar gelijk aan denken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan