Voor de winteravonden: Raad de rijder deel 4

_O- Mijn vader had hier bij kunnen zitten bij zo'n groepje "ongeregeld". Alleen dan niet met een 2tact Yamaha maar met z'n eeuwige oude triton 500....... (vanaf 1960 in zijn bezit en altijd mee geracet, nu in bezit van mijn broertje :t )

Sorry voor het off-topic maar als ik die magere lijven in simpele leren overals en lange haren zie moet ik daar gelijk aan denken.

uhhmmm… de PvE special soms?
 
uhhmmm… de PvE special soms?

Nee hoor die ouwe van mijn was geen bekende, ook nooit goede resultaten gereden. Maar al wel heel jong "meegereden" en in zijn latere jaren weer bij de demo's zijn oude trots gereden. Zo vader zo zoon, alleen dan op spul uit "mijn" tijd. Leuk gereden lekker geracet en gesleuteld, maar in geen boekie te vinden _O- :+

:'):+
 
Nee hoor die ouwe van mijn was geen bekende, ook nooit goede resultaten gereden. Maar al wel heel jong "meegereden" en in zijn latere jaren weer bij de demo's zijn oude trots gereden. Zo vader zo zoon, alleen dan op spul uit "mijn" tijd. Leuk gereden lekker geracet en gesleuteld, maar in geen boekie te vinden _O- :+

:'):+

Ik wel. Plakboek van mams met eigen geschoten fotos.
 
# 20 ?

wie.jpeg
 
Ik heb er eens even een tijdje naar zitten zoeken.. Door Tinmouth kwam ik uit op bsb 2014/2015, door de kleurstelling kwam ik uit op een braziliaan genaamd : Ralph Lo Turco, heb alleen niet kunnen vinden wat hij verder nog doet tegenwoordig

Als ik hem goed heb ga ik er vaker tijd in steken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan