Voor de XP kenners

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
3
In zowel Return to Castle Wolfenstein als in Medal of Honor krijg ik deze --> GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem foutmelding bij het opstarten.

Weet iemand wat ik over het hoofd zie :?
 
In zowel Return to Castle Wolfenstein als in Medal of Honor krijg ik deze --> GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem foutmelding bij het opstarten.

Weet iemand wat ik over het hoofd zie :?

Download OpenGL drivers voor je videokaart. Als het goed is kan je nu geen enkel spel spelen wat draait op de Quake 3 engine. Dus even de juiste drivers downloaden ;) Of kijken op www.opengl.com ofzo, weet het niet precies, maar deze fout kan op elk besturingssysteem voorkomen.
 
Dus die detonator drivers van Nvidia hebben die niet meer standaard ingebakken zitten :?
 
http://www.opengl.org/ wrote
Looking for OpenGL Drivers for WinXP?
* OpenGL works great under XP (as well as all other versions of Win32, Unix and Mac OS). But you need a new XP-compatible driver for your video accelerator board. Each manufacturer makes their own video drivers so you need to contact them directly and ask them for a WinXP OpenGL1.2 or 1.3 driver for your particular video card.
 
Gebruikte gewoon de 21.81 XP drivers en kon zonder problemen Wolfenstein spelen onder XP. Anders bij de video options niet kiezen voor OpenGL, maar gewoon voor Direct3D?
 
Kheb dus de 23.11 drivers nu... Systeem locksup zo gauw als ik Wolfenstein of MoH opstart. Waarschijnlijk moet ik mijn Via drivers updaten. Welke raden jullie aan :?
 
Gebruik zelf gewoon de laatste drivers van Via en dus de 21.83 drivers van NVidia. Werkt zonder problemen.
 
Op zaterdag 02 februari 2002 19:01 schreef duderuud het volgende:
Ik heb de 23.11 drivers voor mijn gf3, en MOH draait als een trein!

Patser
grin.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan