Voor degene die een klapbare kentekenplaat willen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wow deze is wel vet!!! Iemand hier ervaring mee??

Ik heb wel intresse, als iemand gaat bestellen geef dan ff een gil, dan mag ie er voor mij ook 1 bestellen!!

Misschien krijgen we wel korting bij een afname van ...!!!
 
t is een leuk idee inderdaad, en het lijkt wel te werken :)

Maar ik vind het risico nog steeds te groot.......wouten zijn ook niet stom en ALS ze je ermee pakken dan ben je dus echt wel de sigaar |(

gewoon een beetje uit je doppen kijken en als je dan een keer echt illegaal wil gaan racen \'s avonds ofzow: kenteken afplakken :X
 
In dit apparaat gaat onze Nederlandse kentekenplaat natuurlijk nooit passen. En op maat maken zal er ook wel niet in zitten.

Frank
 
Gaaf! Maar hij word ondoorzichtig zodra de stroom eraf gaat! Dus hij moet constant spanning hebben, en als er geflitst wordt gaat de spanning eraf en zie je een grijs vlak!
 
Gaaf! Maar hij word ondoorzichtig zodra de stroom eraf gaat! Dus hij moet constant spanning hebben, en als er geflitst wordt gaat de spanning eraf en zie je een grijs vlak!

Verbruikt weinig vermogen zo te lezen. En natuurlijk je kenteken met ducttape afplakken : zeker onder het rijden eraf halen? Nee doe mij dan dit maar.

Nog mooier :

Als je de stroom eraf haalt, dat je dan een VOLLEDIG ander kenteken ziet staan :}
Dat zou helemaal mooi zijn. ipv grijs vlak.
 
Das mooi man, koop zo\'n sensor voor een slave flitser knoop die aan dat velletje, en als er dus geflitst wordt wordt dat velletje geactiveerd....



of zou het te traag reageren dat velletje :?

this one goes from transparent to opaque in 1/100th of a second.....dat zal wel te traag zijn aagezien je waarschijnlijk met 1/1000 of 1/2000 wordt geflitst.
 
Op donderdag 30 januari 2003 17:41 schreef JK het volgende:Nog mooier :

Als je de stroom eraf haalt, dat je dan een VOLLEDIG ander kenteken ziet staan :}
Dat zou helemaal mooi zijn. ipv grijs vlak.
Zolang daar niet toevallig mijn kenteken op staat vind ik het best, alleen heb je dan weer kans dat je iemand anders dupeerd |(
 
dit is wel heel mooi spul :D
mooier dan zo mechanisme die je kentekenplaat weg klapt.
ik denk niet dat agenten hier op bedacht zijn *D
 
dit is wel heel mooi spul :D
mooier dan zo mechanisme die je kentekenplaat weg klapt.
ik denk niet dat agenten hier op bedacht zijn *D

Bij een controle ben je dit ook kwijt. Koop ik liever een relais van een centrale portier-vergrendeling en een piano scharnier.

Klapt goed weg, doe gewoon wanneer je gaat stampen. Is nauwelijks zichtbaar alsie \"goed\" staat en kost ff iets minder dan dit ding.
 
Heb je al eens gezien wat een brede plastic rand rond je nr. plaat; duurt geen week of er hangen 2 wouten over je motor te snuiven.
 
jan024.jpg


:}
 
Heb je al eens gezien wat een brede plastic rand rond je nr. plaat; duurt geen week of er hangen 2 wouten over je motor te snuiven.

:^

Van dichtbij lijkt het makkelijk te zien dat er iets aan de hand is, kijk goed naar de filmpje. Zou ik niet zelf niet doen vanwege de risico. Maar het is idd 8-)
 
Op donderdag 30 januari 2003 17:41 schreef JK het volgende:Nog mooier :
Als je de stroom eraf haalt, dat je dan een VOLLEDIG ander kenteken ziet staan :}
Dat zou helemaal mooi zijn. ipv grijs vlak.
En dan iemand anders met de problemen opzadelen :j
 
Geweldig:

Is it legal?
Absolutely. Of course, you would never use it on the street because of course that would be illegal. The cover is perfectly clear when it is in the clear mode and doesn\'t restrict viewing of your plate from behind. The whole point of the Stealth Plate is that you can comply with all laws and regulations by displaying your plate as required by law. When you park off the road, or when you hit the track, or when you are in a show, or on private property, you can obscure your plate without having to unscrew it or have a cover you use - you simply flick a switch and your plate is invisible. You should check to be sure a clear plate cover does not interfere with local laws and regulations.

;)
 
Zoiets als: dit product is absoluut toegestaan, mits niet gebruikt.

Nee. Dit is verboden om op je motor te hebben omdat er iets voor je kentekenplaat zit.

De truc met pianoscharnieren en een relais (of kabel) waarbij je iets anders voor je kentekenplaat klapt is wel toegestaan om op je motor te hebben omdat je niks voor je kentekenplaat hebt. Je mag het alleen niet gebruiken.

Ik denk wel dat als ze je betrappen met die pianoscharnieren, dat ze je op alles pakken wat ze kunnen vinden; te hoog afgestelde koplamp ed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan