Voor degene die een klapbare kentekenplaat willen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zolang daar niet toevallig mijn kenteken op staat vind ik het best, alleen heb je dan weer kans dat je iemand anders dupeerd |(

He krullebol. hij ligt al bij de drukker hoor. 50.000 exemplaren stickers van jouw kenteken. Wil je er ook een.... hahahahahahahaha

Kheb al contacten met die americaanse gasten.. *D
 
gaan we nou massaal de kenteken monteren als op een lowrider
links op de achterbrug voor de achteras zodat de velg en band de plaat afdekken ;)
 
Zijn er mensen die in de winter een mooi trucje hebben bedacht om je plaat af te schermen?? Er is vast wel iemand met een bruikbaar idee... :}
 
Dus als je je motor parkeert en het contact eraf haalt, dan wordt je plaat dus onzichtbaar? Dat is in ieder geval illegaal. En in het andere geval trekt dat ding dus je accu leeg. niet echt een oplossing lijkt me...
 
Deze agent is nu ook op de hoogte.
Als je gesnapt wordt, kan je rekenen op een flinke boete.
Het is namelijk zo dat ter aller tijde de kentekenplaat moet kunnen worden gelezen.

Er zijn zelfs koekblikken die hun auto "zogenaamd" nooit wassen.
Na een bon wassen ze hem erg grondig, neem dat maar van mij aan.
Ik zal het wel opzoeken wat het kost aan pleurootjes.
Is niet misselijk.

Leuk ook als je voor je flikker gereden word, effe wegzoemen, en doorrijden, niemand die je plaat kan lezen.
Leuk als je beroofd word van je motor.

Dat is de andere kant van het verhaal.
Met een beetje zoeken zijn er nog best plaatsen waar je even kan blazen zonder dat je gepakt wordt.

Ik heb zelf een rijvaardigheidstraining gehad van collega's op hun eigen fiets.
Achter Spijkenisse wisten ze een heleboel plaatsen waar flink geblazen kon worden waar het nog veilig was ook.
Zonder zijwegen of onoverzichtelijke bochten.

En als je niet geflitst wil worden moet je boven de 260 km per uur rijden.
Dan is de camera te langszaam.
Is er alleen een lege foto.

Dus dat valt wel mee.
Voor sommige onder u is het dan toch tijd om een snellere motor aan te schaffen. O-)
 
wat ik heb bedacht (moet nog experimenteren), men hangt weleens cd's voor de binnenspeigel van de euto. Ik weet niet of dat werkt, maar als je nou een oude cd hebt wat je toch niet gebruikt kun je het volgende ermee doen.
Je pakt een vijl vijlt het oppervlak van de cd, de poeder die hierbij ontstaat strooi je over je kentekenplaat waar je een laagje lijm op hebt gesmeerd (pritt-kit). Nogmaals ik heb het nog niet geprobeerd maar gezien de lage investering kan het het proberen wel waard zijn, ik vraag ja geen patent.
 
wat ik heb bedacht (moet nog experimenteren), men hangt weleens cd's voor de binnenspeigel van de euto. Ik weet niet of dat werkt, maar als je nou een oude cd hebt wat je toch niet gebruikt kun je het volgende ermee doen.
Je pakt een vijl vijlt het oppervlak van de cd, de poeder die hierbij ontstaat strooi je over je kentekenplaat waar je een laagje lijm op hebt gesmeerd (pritt-kit). Nogmaals ik heb het nog niet geprobeerd maar gezien de lage investering kan het het proberen wel waard zijn, ik vraag ja geen patent.

Hahahaha...
 
wat ik heb bedacht (moet nog experimenteren), men hangt weleens cd's voor de binnenspeigel van de euto. Ik weet niet of dat werkt, maar als je nou een oude cd hebt wat je toch niet gebruikt kun je het volgende ermee doen.
Je pakt een vijl vijlt het oppervlak van de cd, de poeder die hierbij ontstaat strooi je over je kentekenplaat waar je een laagje lijm op hebt gesmeerd (pritt-kit). Nogmaals ik heb het nog niet geprobeerd maar gezien de lage investering kan het het proberen wel waard zijn, ik vraag ja geen patent.
Leuk idee, maar een cd is van aluminium met blanke laklaag tegen het oxideren...
Aluminiumpoeder oxideert en dan lijkt het vlgs mij op grijs poeder.
Dan kun je net zo goed je frame polijsten :+

Maar ja, ik zou zo'n filmpje noooit doen, natuurlijk O-)
En oh je, op Britse platen zit standaard al zo'n plastic afdeklaag, dus daarop zou het een stuk minder opvallen ;)
 
Deze agent is nu ook op de hoogte.
Als je gesnapt wordt, kan je rekenen op een flinke boete.

nervous.gif
 
De boete voor onleesbaar kenteken is 57 euro.

En niks geen CD plakken.
Er is iets veel simpelers.

Een sticker van Nikon welke door de landmeetkundige dienst worden gebruikt.
Deze stickers worden gebruikt bij hun total-station (landmeetverrekijker).

Deze stickers sturen de lichtstralen onder dezelfde hoek terug, waardoor een flitser overbelicht raakt.Koste toen 25 gulden per stuk, maar zijn het dubbel en dwars waard. *D

En het WERKT ECHT.
Aan den lijve ondervonden.
Mijn vorige motor was ermee voorzien.
Er rijd nu dus a lucky bastard op een rode GPZ500s rond zonder te weten dat ie nooit een bon binnen zal krijgen als ie geflitst wordt. O-)

En voor hen die het nog niet wisten.
Bij kruisingen waar een camera staat voor roodlicht en/of snelheid.
TUSSEN DE RIJBANEN door rijden.
Dan ontwijk je de lussen.
Wel goed vooruit kijken want op sommige plaatsen met 3 rijbanen willen er wel eens 2 met elkaar verbonden zijn.

Maar een beetje motorrijder ziet dat van te voren.
Veel plezier. 8-)
 
klinkt goed!! :}

weet je waar je die kunt bestellen, wel ff op de site gekeken.maar kon t niet echt vinden...want het moet ff uitgeprobeerd worden toch??

maar heb je er nu zelf wel nog een voor op je bike? want als ik zou merken dat zo'n sticker werkt dan koop je er gelijk 20 ofzo???????????????????
lijkt mij logisch, maarja....... :+

nou heren, ik lees deze topics met grote intresse })


vr gr.
 
Ben ff aan het zoeken en volgens mij is het prismafolie...(misschien ook niet :? )

209 06 0010 Prismafolie zelfklevend 10 x 10 mm, 288 stuks per vel € 68,00
209 06 0020 Prismafolie zelfklevend 20 x 20 mm, 78 stuks per vel € 68,00
209 06 0050 Prismafolie zelfklevend 30 x 30 mm, 32 stuks per vel € 68,00
209 06 0030 Prismafolie zelfklevend 50 x 50 mm, 10 stuks en 20 x 20 mm, 13 stuks per vel € 68,00


Zodra ik meer weet, post ik het..
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand al eens een omklapbare kenteken plaat gemaakt voor op een R1?
Of een andere motor, en heeft nog een "werkwijze"?
Tekeningen, spulletjes die je nodig hebt.
Tips, waarop te letten, hoe aan te pakken.

etc.etc.?
 
Prisma folie klopt.

Het zijn stickers met kleine vierkantjes in zilverkleur..
Maar een soort vizierteken op staat.
Soort van D3 blokjes lijkt het een beetje op.

Het werkt echt.
In 3 jaar tijd geen bon gekregen.
En ik weet dat ik een paar maal geflitst ben.

Trouwens, makkelijk zat om het te testen.
Rij langs een flitspaal met iets boven de 60 en flits.
Met 6 weken geen accept en je weet het zeker. O-)
 
Prisma folie klopt.

Het zijn stickers met kleine vierkantjes in zilverkleur..
Maar een soort vizierteken op staat.
Soort van D3 blokjes lijkt het een beetje op.

Het werkt echt.
In 3 jaar tijd geen bon gekregen.
En ik weet dat ik een paar maal geflitst ben.

Trouwens, makkelijk zat om het te testen.
Rij langs een flitspaal met iets boven de 60 en flits.
Met 6 weken geen accept en je weet het zeker. O-)

Valt dat niet héél erg op??

heb ooit wel eens van die plastic kappen voor autoplaten gezien met zo een prisma motief, als je der schuin achter stond zag je het onmiddelijk.
 
Lijkt me leuk zo'n sticker, maar allereerst maar eens een motor kopen die die snelheidslimiet KAN overtreffen. '( Maareh, zo'n sticker, is dat niet zichtbaar als je erachter staat?? En wat als er zo'n APK keuring voor motoren wordt doorgevoerd? Dan kan je iedere keer die sticker eraf en erop doen. :Z
 
Als je nu slechts een relatief klein oppervlak nodig hebt om voldoende licht terug te kaatsen zouden de MF stikkers met dat soort spul gecoat kunnen worden...

Twee vliegen in één klap.

Vraag me inderdaad ook af of de hele plaat bedekt dient te worden met dat folie of slechts een klein stuk.

Have a nice weekend!

:]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan