Voor diegene die RTCW hebben....

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
3
In Return to Castle Wolfenstein krijg ik aan het einde van level 3.3 dus bij het opstarten van level 3.4 de volgende foutmelding..

Error: R_LoadMDS: models/players/officerss/body.mds has more than 4000 verts on surface (7836)

Geen idee wat het betekent...
Wie weet waaraan het kan liggen :?
 
klinkt als een fout in de grafische drivers...

kun je misschien andere instellingen voor video eens proberen? Iets lichters voor de machine (lagere resolutie, bijv.) o.i.d. en dan kijken of het nog steeds gebeurd.

Als het origineel spel is en heeft nog steeds die fout, dan terug gaan en ander exemplaar vragen. Misschien is het een fout in het spel. Ik krijg em één dezer dagen, dus ik zal eens kijken of ik het ook krijg die foutmelding.
 
Kheb idd tijdens het spel wat zitten veranderen blijkt nu... Geen enkel level werkte meer.

PC gereboot en TADA, alles werkt weer :P
 
Heeft iemand een ftp met RTCW?

}) })

bij kazaa kun je \'m wel downloaden,
heeft voor mij weinig zin met m\'n 4mb videokaart dank ik \ '(

Maar heb \'m er wel tussen zien staan


En heeft iemand een goede site (url) voor het downloaden voor (redelijk oude) spelletjes, uiteraard om even uit te proberen en dan te deleten (doe ik ook als ik zo\'n spel koop).

Met goede site bedoel ik een site met minder dan 250 pop up\'s
 
FTP file transfer protocol
Graag ook geen illegale toestanden in dit forum jongens :)
 
FTP file transfer protocol
Graag ook geen illegale toestanden in dit forum jongens :)

Niet illegaal!
alleen even proberen, net als een demo maar niemand kan demo\'s vinden natuurlijk...

Zal ook wel illegaal zijn maar 1km/u te hard rijden is ook illegaal!!!!!!
 
Op zondag 02 december 2001 22:42 schreef poohbeer het volgende:
FTP file transfer protocol
Graag ook geen illegale toestanden in dit forum jongens :)
Mogen meisjes wel illegale dingen hier posten? :+
 
Laatst bewerkt:
Op zondag 02 december 2001 22:44 schreef bogarde het volgende:
Zal ook wel illegaal zijn maar 1km/u te hard rijden is ook illegaal!!!!!!

Da\'s dan ook de reden waarom wij zulk gevaarlijk gedrag absoluut niet kunnen goedkeuren op ons forum! Dadelijk krijgen wij motorgekkies nog een slechte naam ofzo :+
 
Da\'s dan ook de reden waarom wij zulk gevaarlijk gedrag absoluut niet kunnen goedkeuren op ons forum! Dadelijk krijgen wij motorgekkies nog een slechte naam ofzo :+

Precies, gewoon in de winkel kopen. Een motor koop je toch ook eerlijk, of koopt iedereen hier gestolen motoren? ;)
 
sjah ach... sommige spellen verkopen ze voor een belachelijke prijs van 100 piek. Vind ik toch wel te veel soms (sommige spellen verdienen het), dus dan maar een andere optie. :P
 
Ik vind het geen probleem om een meier neer te leggen voor een spel, tenminste als het dat waard is. Spellen als GrandPrix2, NeedForSpeed en UnrealTournament zijn hun geld dubbel en dik waard. Helaas is 95% van de spellen zo erbarmelijk slecht, dat ik ze nog niet zou kopen voor een joetje...
 
Ik vind het niet erg om een spelletje van internet te rukken a. omdat met het geld wat je bespaard kan je rubber kopen dus kan je lekker rijden en of ander moois voor de motor b. als het spel niets is gooi je het van de schijf en geen gesleur met verkopen. En wat nu illegaal, wie rijden er te hard, en zonder gordel in een auto.

:] :] :] :]
 
Ik ga echt niet een spel kopen voor veel geld als ik hem na een paar minuten op het web al gevonden heb. Scheelt me een stukje lopen, geld, en moeite.

Tevens speel ik het meestal een paar keer en gooi het dan toch weer weg.
 
Doe meestal wel een poging om een spel uit te spelen, maar over het algemeen komt het er toch niet van. Ga daar dan dus echt geen 100 piek voor lappen.

Wat ik dan nog wel eens doe, is bij de Bart SHit of iets dergelijks ff een spel van 2 jaar oud te halen voor 25 piek. Altijd leuk om de doos op de plank neer te zetten.
 
Als ze goed geld willen verdienen aan de spellen die ik download, dan moeten ze maar es bij men ISP aankloppen: ik betaal een vast bedrag van 100,- p. maand voor internet wat eigenlijk ook erg veel is (mxstream). Vind ik dat daar ook maar wat software als service erbij mag... 8-)
 
sjah ach... sommige spellen verkopen ze voor een belachelijke prijs van 100 piek. Vind ik toch wel te veel soms (sommige spellen verdienen het), dus dan maar een andere optie. :P
Effe combineren...

Precies, gewoon in de winkel kopen. Een motor koop je toch ook eerlijk, of koopt iedereen hier gestolen motoren? ;)
Sommige motoren verkopen ze voor de belachelijke prijs van 30.000 piek... Vind ik toch wel veel te veel soms, dus dan maar een andere optie... :P
 
Ik ga echt niet een spel kopen voor veel geld als ik hem na een paar minuten op het web al gevonden heb. Scheelt me een stukje lopen, geld, en moeite.

Tevens speel ik het meestal een paar keer en gooi het dan toch weer weg.

Ik kom dat altijd van die klote warez sites tegen waaar je 3000 pop ups krijgt maar geen bruikbere link voor downloade ;(

Heb nog helemaal geen ervaring met spelletjes downloaden en ik heb ook geen zin om flink geld te gaan dokken voor een spel dat ik 1 of 2 dagen speel en dan wegflikker (dus heeft iemand nog een goede site?)
 
Ik kom dat altijd van die klote warez sites tegen waaar je 3000 pop ups krijgt maar geen bruikbere link voor downloade ;(

Heb nog helemaal geen ervaring met spelletjes downloaden en ik heb ook geen zin om flink geld te gaan dokken voor een spel dat ik 1 of 2 dagen speel en dan wegflikker (dus heeft iemand nog een goede site?)

illegaal ! zoals pooh al zei mogen er geen links worden gegeven met daarin illegale content.
dus slotjuh.
 
Terug
Bovenaan Onderaan