Voor diegenen die bang zijn om met een wheely acht

BYM

MF veteraan
19 mei 2001
2.369
4
Zaan-city
Zie hier een oplossing om niet achterover te gaan :] (i love these new smilies)

over_het_randje.jpg


_________________
System error, hit any user to continue

[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-06-22 00:46 ]
 
In de PB van afgelopen maand (in de Engelse in ieder geval) staat een heel artikel over dat soort gestunt. In dit geval ging het over Amerikaanse crews.

Voor diegenen die de betreffende PB niet hebben: op de middenposter staat een fotoserie van een gast die al rijdend gaat staan op zijn zadel en dan met een gangetje van tegen de 80 overspringt naar zijn tank.
 
In de PB van afgelopen maand (in de Engelse in ieder geval) staat een heel artikel over dat soort gestunt. In dit geval ging het over Amerikaanse crews.

Voor diegenen die de betreffende PB niet hebben: op de middenposter staat een fotoserie van een gast die al rijdend gaat staan op zijn zadel en dan met een gangetje van tegen de 80 overspringt naar zijn tank.

Ik heb er volgens mij wel een filmpje van Martijn....
 

Als je de RF een beetje kent dan weetje dat het eigenlijk niet nodig is met zo'n achter kant......

Ben trouwens al bezig! Kijk maar naar het foto-tje onder mijn nick :+
 
Ik zou hem wel moeten hebben, zo'n rekje!

Ben pas achterover geslagen omdat ik wat te overmoedig werd...wheelies lukte in de 2e versnelling, en trok hem ineens iets te hoog...toen werd de fiets wel HEEEEL erg "licht", hehe!

Gevolg, keihard weer voorwiel op de grond, lekker voor je balhoofd! |(
 
Ik zou hem wel moeten hebben, zo'n rekje!

Ben pas achterover geslagen omdat ik wat te overmoedig werd...wheelies lukte in de 2e versnelling, en trok hem ineens iets te hoog...toen werd de fiets wel HEEEEL erg "licht", hehe!

Gevolg, keihard weer voorwiel op de grond, lekker voor je balhoofd! |(

*** En voor je BALLEN! ** ;)
 
Had ik geen last van...

Ik heb gewoon hele kleine ballen (Zo, kunnen jullie die deur niet meer open trappen, hehe!)
 
Op 2001-06-22 16:47, schreef duderuud:
Ik zou hem wel moeten hebben, zo'n rekje!

Ben pas achterover geslagen omdat ik wat te overmoedig werd...wheelies lukte in de 2e versnelling, en trok hem ineens iets te hoog...toen werd de fiets wel HEEEEL erg "licht", hehe!

Gevolg, keihard weer voorwiel op de grond, lekker voor je balhoofd! |(

*** En voor je BALLEN! ** ;)

[beetje vrouwonvriendelijk]

Ehh, in jouw geval, welke ballen?? }) (over een deur intrappen gesproken)

[/beetje vrouwonvriendelijk]
 
Terug
Bovenaan Onderaan