Voor Echte Mannen

slijtboutje

MF veteraan
15 okt 2001
3.201
10
Who wants to die Fly?????
141892
 
He deze rookt niet en lijkt niet te lekken :?

ik heb zo'n toepolev vel eens van nabij mogen aanschouwen en ok kan je vertellen dat ze wel degelijk roken en lekken.
gelukkig is alles dusdanig over-engineered dat als de helft van de onderdelen dienst weigert hij nog gewoon aankomt, dat kan je niet van alle urals zeggen :X
 
Wat zal ik zeggen,
De russen zijn als enige natie ter wereld nu die een ruimtereis kunnen maken en weer veilig terug kunnen komen.

De Urals en Dnepr's komen in deze asfaltwereld niet geheel tot hun recht. Waar ze voor bedoeld zijn is ruig terein, wegen met gaten etc. kortom rusland. Probeer daar maar eens een goldwing uit.
Gr,
Henk
 
Wat zal ik zeggen,
De russen zijn als enige natie ter wereld nu die een ruimtereis kunnen maken en weer veilig terug kunnen komen.

De Urals en Dnepr's komen in deze asfaltwereld niet geheel tot hun recht. Waar ze voor bedoeld zijn is ruig terein, wegen met gaten etc. kortom rusland. Probeer daar maar eens een goldwing uit.
Gr,
Henk

Heb met 1e BOT stukkie geprobeerd maar ging best :)
 
hij staat daar veilig en wel aan de grond,ik snap de consternatie nog niet,ik wil wel even vliegen met die driewieler en die hap metaal aan de linkerkant eraf rossen dan voelt het meer aan als mijn eigen combinatie en neemt de luchtweerstand gelijk 30%af dat scheelt in mijn portemonee want als ik hem weer terug breng zalie wel weer volgetankt achtergelaten moeten worden klaar voor misschien een moedige solomotorrijder die die hap metaal rechts er vervolgens natuurlijk gelijk af gaat rossen om links en rechts schuin door de bocht te kunnen scheuren want vliegen wil het ding natuurlijk niet meer :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan