Voor eens en voor altijd

full
 
Ductape is eigenlijk ontstaan toen er ducati,s werden gemaakt.
Deze moesten vroeger ( tot heden ) met een speciale plakband bijelkaar gehouden worden, maar officieel heette het eerst DUCati onderdelenvastplakband..
Maar omdat er mensen waren die toendertijd gingen denken dat een Ducati onbetrouwbaar zou zijn hebben ze er simpe DUCtape van gemaakt.
En het werkt want ik hoor regelmatig mensen die zeggen dat een Ducati niet zo heel erg slecht is??????????

toentertijd
 
:)

hee! die zie ik altijd bij die harley rijders in precies het zelfde houdertje, alleen dan van leer met harley der op

Precies! Kost tie wel 100 euro meer, maar dan hedde ok wa!





:+
 
Wie had dat onderschrift ook al weer...

In het leven heb je 2 dingen nodig:
Duct-tape en WD-40.
Duct-tape om dingen die -vast horen te zitten- los zitten, vast te maken.
WD-40 om dingen die -los horen te zitten- vast zitten, los te maken.


_O-
 
Laatst bewerkt:
Hoe ze allemaal precies heten weet ik niet, maar alle genoemde spullen zitten toch standaard in het Ducati-mee-onderweg-pakket?


Vul voor Ducati Harley in, indien voor jou van toepassing....




:W

_O- _O- Moet je voor de grap eens kijken in het topic 'Je gaat motorrijden en neemt mee...'. Moet me er gewoon tegen verzetten om daar de opmerking ook te plaatsen
 
Wie had dat onderschrift ook al weer...

In het leven heb je 2 dingen nodig:
Duct-tape en WD-40.
Duct-tape om dingen die -vast horen te zitten- los zitten, vast te maken.
WD-40 om dingen die -los horen te zitten- vast zitten, los te maken.

_O-

oftwel: if it moves but shoudn't: duc(k)(t) tape, if it doesn't move but should: WD40

by the way, een prima manier om de restanten van de tape weg te halen als ie al een tijdje ergens op zat: inderdaad, WD40 ;)

ps, [me="Dutch FZ750"]had ook al leuter gelezen bij de verstelbare schroefleutel :+
nou kan je met een leuter leuke dingen doen, maar.... fantasie slaat op hol O-)[/me]
 
Laatst bewerkt:
De meeste leuters zijn verstelbaar, maar ik denk dat ze allemaal zeer ongeschikt zijn om moeren mee los of vast te draaien. Laten we daar voor de zekerheid toch een poll voor starten
 
De meeste leuters zijn verstelbaar, maar ik denk dat ze allemaal zeer ongeschikt zijn om moeren mee los of vast te draaien. Laten we daar voor de zekerheid toch een poll voor starten


Zowel in lengte als in hellingshoek inderdaad. _O-

Schroeven en moeren lijken mij een "aparte" belevenis worden, al weet je natuurlijk nooit wat andere mensen prettig vinden :X
 
Het is geen:

duc tape
duct tape
....

maar wel DUCK Tape
ofte in net nederlands: eendenplakband :Z

[afbeelding]
Ofwel in TDMprutserlands: kwakband! (do the math, it's quite simple!)

Zelfs op Hyves is het al doorgedrongen...

In het zwart trouwens ook wel bekend als Gaffer-tape. Een Gaffer is een persoon die bij films en optredens en zo verantwoordelijk is voor de kabelzooi. Duck-tape is grijs, dat valt te veel op. Een podium is meestal zwart, gaffer-tape ook, dan zie je het niet!
Edit: eerst het hele topic lezen prutser! Dat was dus al gezegd...

En als we toch met spreuken bezig zijn:
Gaffer-tape is like the force. It's got a light side, a dark side, and it holds the world together ;)
 
Laatst bewerkt:
Nu we het er toch over hebben.. Koop die zooi van de Aldi/Lidl niet, is echt bende.. Vroegah (lees: 2 jaar terug) hadden ze altijd nog goed spul, maar nu scheurt het niet meer normaal en is het lang niet meer zo sterk

Mijn ouwe golf hangt er anders toch al een maandje of wat mee in elkaar *D *D
 
Ofwel in TDMprutserlands: kwakband! (do the math, it's quite simple!)

Zelfs op Hyves is het al doorgedrongen...

In het zwart trouwens ook wel bekend als Gaffer-tape. Een Gaffer is een persoon die bij films en optredens en zo verantwoordelijk is voor de kabelzooi. Duck-tape is grijs, dat valt te veel op. Een podium is meestal zwart, gaffer-tape ook, dan zie je het niet!
Edit: eerst het hele topic lezen prutser! Dat was dus al gezegd...

En als we toch met spreuken bezig zijn:
Gaffer-tape is like the force. It's got a light side, a dark side, and it holds the world together ;)


hehehehe :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan