Voor en na de onderhoudsbeurt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een gelul, iedereen weet dat de lengte van je gaskabel geen invloed heeft op hoeveel gas je kan geven. Wat kapiteinkoek heeft gedaan is zijn gaskabel extra kort gemaakt, dan reageert je motor dus veel directer op het gas. Ik moet bochten naar rechts nu wel wat ruimer nemen maar ja hoe vaak doe je dat nou helemaal.
 
ik ging na de laatste beurt van een tour-leenmotor terug naar een naked... het idee van snelheid is dan wel echt belachelijk veel groter...

daarnaast was er zoveel mis met mijn motor dat hij echt 10x beter liep :P
 
Als je echt een verschil merkt kwa vermogen ben/was je gewoon veelste laat met het onderhoud.

Het enige dat ik wel is wil merken na een onderhouds beurtje is dat de boel iets mooier stationair wil lopen.
Dat merk je meest het beste na het vervangen van de bougie's.

Nu scheelt het misschien ook wel dat ik niet echt PK monsters hebt, dus echt vermogen levert die ouwe zooi van mij toch al niet :+
 
Die man waar ik de motor heen breng zit ook in de racerij

Kan het zijn dat hij er per ongeluk race olie in heeft gegooid ???
 
Dit is echt grappig!

Kan iemand nog één keer de grap vertellen van de rode motoren die sneller zijn?

:r
 
Als mijn motor een onderhoudsbeurt heeft gehad dan lijkt het of hij beter en vooral sneller rijd.

Hebben jullie dit idee ook wanneer jullie de motor ophalen na een onderhoudsbeurt ?

Dat heb ik ook altijd, maar het is verklaarbaar. Het totaal gewicht is na zo'n beurt bij de dealer stukken lager omdat al je munten uit je portemonnee zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan