[voor GoT-ers]HaHaHa, ik heb foto's van HLPDSK gez

Op 2001-06-20 10:18, schreef J.W:
We hadden wel een vermoeden hoe men was, maar dat het zo erg was nee dat had ik echt niet door.
Collega en ik keken elkaar echt zo aan van :?
En hebben toen unaniem besloten om ons niet meer op het GOT te vertonen.

Heeee J.W ben jij ook een Atomic Kitten fan? Ik ook! Wil je posters uitwisselen!!!

Zoals ik al zei mijn Collega en ik komen niet meer op GOT, dus mijn collega komt mij nu hier lastig vallen :(
Duderuud, kan ik al ipbans uitdelen ? })
 
Het gemiddelde niveau lag helaas op mayo dekseltjes van de Mac aan lampen plakken en ballon laten knappen. Ik ben er dan ook snel van tussen gegaan met een paar anderen.

Wat, vind je dat niet eens leuk :? ( Whahaha |( )

Maar goed, ik heb het filmpje ook gezien en had zelf ook mijn behoorlijke vraagtekens , maar heb er zelf nog helemaal niks over gezegd en ga dat niet doen ook, laat het gewoon maar etc.

_________________
System error, hit any user to continue

[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-06-20 13:35 ]
 
Hé BYM,

Ik moet toegeven dat ik overdag hier wel veel kijk, maar niets post.
Meer omdat ik niet veel nuttigs te melden heb, dan dat het onwil of
tijdsgebrek is.

Ik denk gewoon dat de personen hier toch niet zitten te wachten op
mijn rijlesperikelen. ;)

(btw: 1 van de 2 lesmotoren (jaja CB250) is NOG STEEDS kapot en er valt gewoon niet mee te rijden)
 
Hé BYM,

Ik moet toegeven dat ik overdag hier wel veel kijk, maar niets post.
Meer omdat ik niet veel nuttigs te melden heb, dan dat het onwil of
tijdsgebrek is.

Ik denk gewoon dat de personen hier toch niet zitten te wachten op
mijn rijlesperikelen. ;)

(btw: 1 van de 2 lesmotoren (jaja CB250) is NOG STEEDS kapot en er valt gewoon niet mee te rijden)

:? had dit een PM moeten zijn :?
 
Ik kom nog wel geregeld op GoT al ben ik het met jullie eens dat het veel geblaat is van pubers enzo.

Ik kan ook in de HK komen, dus mochten jullie ooit nog es wat info willen over een topic daarin, dan kan ik dat altijd ff copy-peesten hierheen. :)
 
Ik kom ook nog op GoT, ook ik kan in HK... BertV ook als ie een ICQtje stuurt naar 1 van de modjes daar...

Tis meer dat we niet echt behoefte meer hebben aan GoT...
 
GoT wordt (i.m.o.) een beetje teveel dichtgetimmerd met privileges e.d. Alsof je blij moet zijn dat je daar berichtjes mag posten.
 
GoT wordt een beetje druk, vind ik. Daardoor is het nodig geworden om de zooi zo dicht te timmeren. Mensen konden zich niet gedragen... beetje triest vind ik dat. '(

Ik kom nog wel op GoT. Post niet veel, lees wel veel. Is gewoon een goede database met computer info })
 
GoT wordt (i.m.o.) een beetje teveel dichtgetimmerd met privileges e.d. Alsof je blij moet zijn dat je daar berichtjes mag posten.

Dat vermoeden krijg ik nu dus ook, mede door de komst van "de Huiskamer" (lijkt wel een slechte titel voor een zeepserie) waar ik mijn vraagtekens zet.......

Ik gebruik de search er nog wel maar heb mijn laatste post gedaan daar, er kwam in dit geval niet eens een antwoord op, laat staan een reactie , allemaal te druk met iets anders ofzo?

Mede door GoT heb ik mijn watergekoelde pc idee-en kunnen verwezenlijken, en mede door GoT is dit forum ontstaan, dus ik ga het niet afkraken ofzo, maar de gemiddelde leeftijd ligt er gewoon te laag en daardoor ook het niveua (citaat: mayodeksels aan de lampen plakken en ballonnen laten knappen) waardoor ik me genoodzaakt zie en voel me er niet meer te vertonen.......

Ik heb twee jaar terug een tijd actief gechat op tmf op een 30plus kanaal, en daar zijn een aantal ontmoetingen (mannetje of 20) uit voortgevloeid die tot diep in de nacht duurden, waar is die "goeie ouwe tijd".......


 
De "Huiskamer" op GoT is echt verschrikkelijk... Vragen als "wat heb je op je boterham ??" en "welke zonnebril heb jij ??" zijn echt de druppel.. Sjeeeez dit is echt intens triest. De rest van de fora gaat wel, maar de "huiskamer" is echt te erg....

Ennuh voor een groot deel komt het echt door de leeftijd. Jongelui van 12 - 20 daar kan ik blijkbaar niet meer mee overweg...
 
De "Huiskamer" op GoT is echt verschrikkelijk... Vragen als "wat heb je op je boterham ??" en "welke zonnebril heb jij ??" zijn echt de druppel.. Sjeeeez dit is echt intens triest. De rest van de fora gaat wel, maar de "huiskamer" is echt te erg....

Ennuh voor een groot deel komt het echt door de leeftijd. Jongelui van 12 - 20 daar kan ik blijkbaar niet meer mee overweg...

Ik werd gisterenavond door een kennis via ICQ uitgescholden oud&volwassen te zijn (nadat ik hem vertelde voorlopig niet de topsnelheid van mijn (nog aan te schaffen) fireblade ga uitproberen

Voorlopig heb ik mijn eerste grijze haar nog niet gezien maar ik vermoed dat dat ook niet lang uitblijft ;)
 
Kben wat dat betreft al een echte postduif met mijn 31 jaar...


Yep ik ben al grijs aan het worden... Kword gelukkig regelmatig wel jonger geschat... laatste schatting 26... pfff :)
 
Kben wat dat betreft al een echte postduif met mijn 31 jaar...


Yep ik ben al grijs aan het worden... Kword gelukkig regelmatig wel jonger geschat... laatste schatting 26... pfff :)

Och, dan schelen we niet veel, ik word over een drietal weekjes 28, en ik weet niet hoe oud ik word geschat, dus ik kan er ook niet over liegen ;) LOL
 
Met mijn 29 voel ik mij een ouwe lul wanneer ik GoT betreed. De topics zijn soms geinig om te lezen, maar echt leuke onderwerpen kom je in SG niet vaak tegen (geen toegang tot HS).
 
hmm de gemiddelde leeftijd hier is... ik schat 24 jaar... dat is 10 jaar hoger dan bij GoT :}
 
Ik ben 16 :D
GoT word idd de laatste tijd wat minder...alsof het geen hobby meer is, maar een commercieel iets ofzo...
 
ik zag het, maar ik heb het gevoel dat het post-tempo echt heel traag is...

men verhuisd naar het forum van motorrijder.nl ?
 
Kben wat dat betreft al een echte postduif met mijn 31 jaar...


Yep ik ben al grijs aan het worden... Kword gelukkig regelmatig wel jonger geschat... laatste schatting 26... pfff :)

Ken dat ook...ben 28 maar soms aangezien als 24....
soms komt het goed uit, meestal niet :(

maar ook ik kom zelden meer op GoT...was er bij vanaf versie 1.0, nooit gepost maar bijna alles gelezen....nu weet ik meer dan al die gasten daar...okok uitzonderingen daargelaten...maar niveau is wel FLINK gezakt.
dus ben ik maar hier naartoe verhuisd :] bevalt me wel. (slijm :9~ slijm :9~ )
en ik werk in ploegendienst, dus de ene week ben ik overdag thuis, maar KPN tikken kosten me teveel..en de ander week `s avonds thuis...dan ben ik wel meestal hier...of daar..en dan weer hier :P
vandaar m`n lage aantal posts....en trouwens..het gaat niet om kwantiteit maar kwaliteit :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan