[voor GoT-ers]HaHaHa, ik heb foto's van HLPDSK gez

BertV

Hant ghemaect
21 mei 2001
11.492
6
Amersfoort
Er werd een topic geopend door iemand die ze had (helaas niet bewaard)
en een paar minuten later was het topic WEG (dus ook niet opslot!)

dat waren ze dus wel...

HLPDSK = gabber :)
 
Er werd een topic geopend door iemand die ze had (helaas niet bewaard)
en een paar minuten later was het topic WEG (dus ook niet opslot!)

dat waren ze dus wel...

HLPDSK = gabber :)

Gabber als in kaal enzo.........??
Wel lullig dat dat topic dan zomaar ineens "verdwijnt" enzo, haal dan de foto's weg en sluit hem fatsoenlijk met opgaaf van reden ofzo......

_________________
System error, hit any user to continue

[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-06-19 13:29 ]
 
Op 2001-06-19 13:23, schreef BertV:
Er werd een topic geopend door iemand die ze had (helaas niet bewaard)
en een paar minuten later was het topic WEG (dus ook niet opslot!)

dat waren ze dus wel...

HLPDSK = gabber :)

Gabber als in kaal enzo.........??
Wel lullig dat dat topic dan zomaar ineens "verdwijnt" enzo, haal dan de foto's weg en sluit hem fatsoenlijk met opgaaf van reden ofzo......

_________________
System error, hit any user to continue

[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-06-19 13:29 ]

Da's toch typisch GoT :? Ik sta er iig niet meer van te kijken dat ze ineens weg zijn zonder opgaaf van reden.
 
Nou, gabber met Australian, petje etc... (zag geen haar iig)

topics weghalen is een teken van onmacht

_________________
You could easily tour on this bike



[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-19 13:36 ]
 
Ik heb ze ook gezien :-)
Jij postte net na mij in dat draadje BertV, dus ikke was eerst :P
 
dat is natuurlijk HET got geheim, HLPDSK is geen persoon...

vandaar ook dat gekonkel om die foto's...
was het toch een van de vier ohjajoh?

is het niet slim om gewoon 1 persoon naarvoren te schuiven + foto om dat sprookje eromheen op te lossen, of kicken ze daar juist op?

_________________
You could easily tour on this bike

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-19 16:29 ]
 
check je cache dan naar die piccies.. staan op datum van vandaag in je termp inet dir!! :)

ps: IK ben gabber!
 
euh, poohbeer jij gabber?

wat is dan die definitie van gabber?

Iemand die jarenlang is uitgegaan op de hardere dreunen van dj yves, weirdo, buzz fuzz en andere hardcore dj's
Ik ben wel altijd tegen kaal geweest simpelweg omdat dat niet bij me kop past. Ik heb thuius (in de kast) een WITTE aussi liggen.
Was erbij tot CLub-X moest sluiten...
ga zo maar door..
Ondertussen haat ik de gabberscene. Vroeger was iedereen je vriend nu is't een bende racisten die elkaar in elkaar slaan zodra je verkeerd durft kijken. Vroeger heb ik iemand per ongeluk (echt waar) een elleboogstoot gegeven en 2 keer sorry een handdruk en een liedje verder stonden we gezellig te praten. <- DAT zijn gabbers! Niet dat uitschot dat je nu tegenkomt.
 
You're wish is my command, hier zijn ze dan :

1tje.jpg

2tje.jpg

 
HEhe!! Tof!

Maar inderdaad, kan allemaal ook weer fake zijn...HlpDsK is net als Sjef Hoelenpapers een erg goed bewaard geheim/hoax!

Het zou in ieder geval HEEL knap zijn als HlpDsK uit meerdere personen zou bestaan, want je leest het niet aan de posts af!!
 
Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Als je toch meent toegang te moeten hebben, stuur dan een mailtje naar gathering@tweakers.net

:( ik word ziek van al die rechten, mag wel bij stuff-generalis en niet in de "huiskamer"?

laat ze stoppen met die onzin...

 
Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Als je toch meent toegang te moeten hebben, stuur dan een mailtje naar gathering@tweakers.net

:( ik word ziek van al die rechten, mag wel bij stuff-generalis en niet in de "huiskamer"?

laat ze stoppen met die onzin...

Dit doet het voor mij, ik lees alleen nog maar als ik de search gebruikt
heb en mijn onzinnige en nutteloze posts krijgen ze niet meer ;)

motor-forum rules, tis alleen zo rustig overdag hier...

 
Ja, dit is een forum met 6 mensen die meer hebben gepost dan jij.

De kans dat er iemand niet bezig is met z'n werk, en loopt te spelen is helaas kleiner dan bij zo'n druk forum als tweakers.





 
GOT is |(

Mij zul je er niet meer zien, ik was al niet tevreden met de gang van zaken daar.
Maar ik heb nu ook nog eens de tweakersmeetingfilmpje gezien en ik hoor daar gewoon echt niet thuis.
 
Ik ga er liever niet verder op in, aangezien ik er een aantal hier niet ken en ik niet mensen tegen hun schenen wil trappen.

Maar ik en mijn collega (ook GOTer) zijn er best wel een beetje van geschrokken toen we het filmpje gezien hadden.
 
GOT is |(

Mij zul je er niet meer zien, ik was al niet tevreden met de gang van zaken daar.
Maar ik heb nu ook nog eens de tweakersmeetingfilmpje gezien en ik hoor daar gewoon echt niet thuis.

Kheb ook het filmpje bekeken, maar tis idd precies wat ik er van verwacht had.... Mij zul je idd niet veel meer op GoT zien. Ben ik blijkbaar toch te oud voor... En ik hoor ook niet bij de vriendjes daar... Ennuh dat hier overdag wat minder gepost wordt heeft ook te maken met de gemiddelde leeftijd hier... Op GoT is het merendeel scholier/student ( 12 jaar en ouder...)
 
jemmig :)

Ik ga er liever niet verder op in, aangezien ik er een aantal hier niet ken en ik niet mensen tegen hun schenen wil trappen.

...er flitsen nu allerlei beelden door mijn hoofd, gabbers, nerds, dropouts en desperado's...? of allemaal tegelijk?

oke, ik houd er over op. :)
 
We hadden wel een vermoeden hoe men was, maar dat het zo erg was nee dat had ik echt niet door.
Collega en ik keken elkaar echt zo aan van :?
En hebben toen unaniem besloten om ons niet meer op het GOT te vertonen.
 
Ben nu 2 keer naar zo 'n meeting geweest en er komt idd erg veel grut, maar gelukkig ook wat oudere gasten (stuk of 5/6) waar je wel gezellig mee kan praten.
Het gemiddelde niveau lag helaas op mayo dekseltjes van de Mac aan lampen plakken en ballon laten knappen. Ik ben er dan ook snel van tussen gegaan met een paar anderen.


 
Terug
Bovenaan Onderaan