Voor het eerst bij mams achterop!

Meissie 2

Die hard MF'er
1 sep 2003
895
0
Bathmen
Ja hoor, gisterochtend was het zover. Pak, handschoenen en helm waren binnen dus mocht mijn oudste mee. Héél voorzichtig begonnen (het is niet zo'n held) maar al gauw riep hij: "Het mag best harder hoor!"

full


En binnenkort bij een apetrotse mams achterop naar school 8-)
 

Maak je daar nou een spelfout?? Moet de j geen k zijn? :+

Meissie 2 klasse! En vond je zoon het leuk? Is er nu zeker niet meer af te krijgen. :}

En, ik heb overigens niets tegen kawa's hoor, integendeel ik vind de ZX6r zelfs :}
Wilde alleen ff reageren op Mikethebike zijn "aardige" reactie.
 
Laatst bewerkt:
Hee topic vullers van hierboven, ga ff iemand anders zijn/haar topic vervuilen!!
:(



Nou meissie, dat wordt lekker genieten samen! :]
Veel plezier!!
 
Broek, (hand)schoenen en helm netjes in orde zie ik :} is dat een motor jassie?
 
Cool!

ik verheug me op de dag dat ik mn kiddo mee kan nemen achterop, als ik zo gelukkig mag zijn om ooit kinderen te krijgen dan ;)
 
helemaal goed meissie! Dus je oudste durft straks heel stoer te vertellen op school dat ie achterop heeft gezeten? :}

Hoop dat ik ooit ook die van mij op de motor mee kan nemen.
 
Supergaaf!
Zal ie morgen wel stoere verhalen hebben tegenover zijn vriendjes hihi!
En zo hoort het :] Ennu goed beschermd achterop zie ik goed bezig :}
 
Had je hem vast met een spanbandje ? :}


heeft er iemand uberhaupt ervaring met zón ding?

(zoontje van 6 blijft zeuren dat ie een keer met papa mee wil)
 
haha, check dat gezicht *D

dat word een echte supersport rijder ehe, maar een spanbandje kan je wel gebruiken ja, achterop een gixxer :X
 

Op een Jawa, ja! :P

Lachen joh, hoe oud is hij eigenlijk?

12

Broek, (hand)schoenen en helm netjes in orde zie ik is dat een motor jassie?

Tuurlijk, aanbieding bij een bekende online-motorwinkel - alle protectoren, zakken dicht met rits + velcro, aanritsbaar aan de broek, kwaliteit voor weinig.
En al had het een fortuin gekost... Ik ben zuinig op mijn manneke!

helemaal goed meissie! Dus je oudste durft straks heel stoer te vertellen op school dat ie achterop heeft gezeten?

Hoop dat ik ooit ook die van mij op de motor mee kan nemen.

Begin eens met een zijspan?

Had je hem vast met een spanbandje ?

Twee handen, gaat prima!
 
staat een artikel in de promotor (nov dacht ik zelfs al) over je kids achterop, misschien wel verstandig om ff te lezen voordat je je kind vastbind....

Staat wel stoer hoor dat pak zo!! wat heeft dat allemaal gekost als ik vragen mag?
 
Terug
Bovenaan Onderaan