voor het eerst

mazzel

MF veteraan
16 apr 2004
1.257
1
Friesland
Jaha, ik huur as zaterdag een motor. Voor het eerst zonder instructeur in m'n oor en spiegels. Het is een Shadow 750 vt. Lekker tuffen op het Friese platteland!!!
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze motor of tips? :] 8-)

[me]mazzel vind het maar spannend![/me]
 
Jaha, ik huur as zaterdag een motor. Voor het eerst zonder instructeur in m'n oor en spiegels. Het is een Shadow 750 vt. Lekker tuffen op het Friese platteland!!!
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze motor of tips? :] 8-)

[me]mazzel vind het maar spannend![/me]

gaaf voor je, doe gewoon lekker rustig aan en neem een strijkbout mee, want
dan ken je af en toen die plooien uit je gezicht strijken van het lachen :X


Tip van RRRamon: huur een gixxer :9
 
Veel plezier, zal wel ff wennen worden :) .
Laat je door niemand opnaaien en geniet lekker van je 1e echte ritje :]
 
Jaha, ik huur as zaterdag een motor. Voor het eerst zonder instructeur in m'n oor en spiegels.

Ik heb dat ook redelijk snel na het behalen van mijn rijbewijs gedaan. Vond het gigantisch spannend.

Tips:

- Doe het rustig aan!!
- Neem rustig de tijd om te wennen aan de motor.
- Bedenk nu alvast hoe je je dag in wilt delen en hoe/waar je wilt rijden. Je wilt namelijk zoveel mogelijk gebruik maken van de motor en in de middag kun je een beetje door je ideeen heen zijn :)
- Geniet en lekker :] :]
 
Verheug me er op maar van dat bericht van Mystic word ik niet vrolijk '(
Niet over nadenken. we gaan allemaal een keer dood. sommige mensen hebben de pech om eerder te gaan dan anderen. je kunt morgen ook van de trap struikelen en je nek breken, of je verslikken in een pepermuntje.

je kunt beter proberen een beetje te genieten, in plaats van steeds te denken: is dit niet gevaarlijk? als je een ding zeker weet is dat je ooit een keer dood gaat. je kunt er beter niet teveel bij nadenken op welke manieren dat allemaal kan, want dan durf je helemaal niet meer je bed uit te komen en zul je zien dat kortsluiting in je nachtlampje je fataal wordt.

natuurlijk is motorrijden een gevaarlijke manier van vervoer, maar het is wel een van de leukste manieren. ik zou iig niet zonder kunnen :) gewoon rijden en genieten dus. en verder niet nadenken.
 
Heel veel plezier :)

Uhm ja, tips, zoals gezegd: doe rustig aan, en als je af wil kicken van de instructeur in je oor: neem iemand mee en doe een comm setje in :) .
Samen toeren is ook iets aparts :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan