:} voor het weer :}

Wat een weer he?

  • Nou zeg!!

    Stemmen: 24 24,0%
  • Poe poe!

    Stemmen: 4 4,0%
  • Zekers!

    Stemmen: 19 19,0%
  • Neejoh!

    Stemmen: 2 2,0%
  • Zit gvd weer binne :(

    Stemmen: 51 51,0%

  • Totaal aantal stemmers
    100
Zalig perfecte dag.
Vanmorgen geslaagd voor m'n rijexamen, het gemeentehuis was ook deze namiddag open waardoor ik vandaag al m'n roze papiertje had en dus nog lekker m'n nieuwe motor kunnen inwijden met een rit van 150km
Laat maar komen die zon !
 
Ik heb de middag vrijgenomen en in totaal 250km gereden en een nieuwe uitlaat laten monteren.

wat een heerlijke dag.
 
ik ben heerlijk met een omweg naar mijn werk gereden en terug ff langs de amstel asfalt is een wereldse uitvinding en dat met deze temperatuur en mijn nieuwe set pilot roads :] . dat ging weer als vanouds ben weer ff opgeladen maar niet voor lang let the good times roll!! }) oftewel voor de kenners RRRRRRRRRRAMME BURN MOTHERF**k*R BURN ja de zon dan oke mensen veel rij plezier maar wees wel voorzichtig THE EDGE IS WHERE WE LIVE }) }) B|
 
[me]Spider kon nog net een middag vrij krijgen en heeft dus vanmiddag heerlijk :]
[/me]

Er waren idd erg veel motorrijders op de weg, ik vroeg me af of al die mensen niet moesten werken :+
 
Zalig perfecte dag.
Vanmorgen geslaagd voor m'n rijexamen, het gemeentehuis was ook deze namiddag open waardoor ik vandaag al m'n roze papiertje had en dus nog lekker m'n nieuwe motor kunnen inwijden met een rit van 150km
Laat maar komen die zon !
Hieperdepiep :}
Hieperdepiep :}
Hieperdepiep :}

Gefeliciteerd, geweldig dat je meteen zo'n rit kon maken!
Voelt lekker hè, zonder dat geneuzel in je oor?
 
Had vandaag een dagje vrijaf genomen, ben via Aken en Monschau over de B258 naar Koblenz gereden, vandaaruit langs de Moesel naar Cochem en weer terug binnendoor via de Nurburgring zurueck in die Heimat. Daar nog stukkie heuvelland gepakt, deze avond reden de motorrijders af en aan over het stukkie Epen - Vaals...
Kilometertje of 450 vandaag gemaakt schat ik zo....
 
I.d.d. geweldig. Ik wis dat het vandaag fraai weer zou worden. Dus de wekker om 6 uur gezet zodat ik voor het werk nog even een uurtje kon rijden. Verslaap ik me eigen |(

Maar niet getreurd, meteen om 5 uur m'n SV'tje uit de berging gehaald en gaan :}
Net zoals die al die anderen mensen die ik tussen Eindhoven en Son en Breugel tegenkwam met al die kronkelwegen :9~ Weer even 65km erbij gezet.
 
Vandaag een mooie rit gemaakt op de thundercat van mijn vader. Den Haag-Zoetermeer(Safe en HvW)-Westland-Hoek van Holland... Perfect! Super!!!! })
 
Laatst bewerkt:
krijg nieuwe buurt bewoners, zijn op het ogenblik bezig met verbouwen. die nieuwe buur riep gisteren tegen mij dat ik niet zoveel moest motorrijden, iedere keer als hij het geluid van me schatje hoort krijgt hij ook trek.(hij heeft 3 motoren staan schijnt)
dus ik zal mijn best maar doen om wat minder uhhhhhhhhh te rijden :X O-)

NOT!!! :+
 
zit ik dat hele topic door te lezen kom ik er achter dat het een topic is van 1 jaar oud :P maarjah het is idd lekker weer dus dat maakt niet uit dan ;) YEAH dadelijk lekker rijden zit nu weer thuis want werk maar tot 1 uur. YEAHHHH, dat moet zo blijven!!
 
Bijna precies 1 jaar geleden...haha, is wel leuk, kan je zien wat je vorig jaar omstreeks deze tijd postte ;)
 
zit ik dat hele topic door te lezen kom ik er achter dat het een topic is van 1 jaar oud :P maarjah het is idd lekker weer dus dat maakt niet uit dan ;) YEAH dadelijk lekker rijden zit nu weer thuis want werk maar tot 1 uur. YEAHHHH, dat moet zo blijven!!

Ik snapte t al niet t is toch de 15e ik d8 al dat ik gek werd hahaha.
 
Terug
Bovenaan Onderaan