voor je buddie.

=lvt=

MF veteraan
12 feb 2004
14.570
4
Sinds ik mijn buddie opnieuw heb laten bekleden is mijn fiets z'on 20% minder brik, maar ik ben wel heel tevreden over het resultaat!
Dus als je in de buurt van kennemerland woont en je ook je brik wil up-graden met een nieuw zitje, kan ik je het volgende bedrijf aanraden..

A.G. Kruijver & Zonen te Haarlem, burgwal 66 (023-5357612).

Het was snel klaar, niet duur en prima gedaan!
Groet van een tevreden brikker.
 
Sinds ik mijn buddie opnieuw heb laten bekleden is mijn fiets z'on 20% minder brik, maar ik ben wel heel tevreden over het resultaat!
Dus als je in de buurt van kennemerland woont en je ook je brik wil up-graden met een nieuw zitje, kan ik je het volgende bedrijf aanraden..

A.G. Kruijver & Zonen te Haarlem, burgwal 66 (023-5357612).

Het was snel klaar, niet duur en prima gedaan!
Groet van een tevreden brikker.

Hmm woon behoorijk in de buurt. Heb je een picie van het resultaat?
 
eh darn! ja, ik heb dus geen digitale camera...
maar geloof me, het is strak gedaan (het is ''sky'' op mijn fiets). mijn vader heeft het een tijd geleden voor zijn 125 mv laten doen met leer, is ook verdomde mooi.
het kostte mij 70 eurie (zonder bon) en was binnen 1 dag klaar. het is een xt550 buddie dus vrij simpel, geen biesjes of wat dan ook.

ps. mijn broer koopt een dezer dagen een digi-camera dus wie weet.
 
ja maar wacht is,een xt550zadel,maar dat is het simpelste zadelovertrek klussie dat een bedrijf krijgen kan!
knippen en nieten ,een kwartiertje werk bijmekaar,en daar zonder bon 70 pleuro voor betaalt :?
ik weet genoeg ,daar moet ik dus ook niet wezen :+
 
ja maar wacht is,een xt550zadel,maar dat is het simpelste zadelovertrek klussie dat een bedrijf krijgen kan!
knippen en nieten ,een kwartiertje werk bijmekaar,en daar zonder bon 70 pleuro voor betaalt :?
ik weet genoeg ,daar moet ik dus ook niet wezen :+

En dan is het nog 'sky' ook.
 
dan doe je het toch lekker zelf. niet zo negatief doen hoor, het zijn bekwame bekleders!

ps. als je een goedkopere vindt is het een prutser.
 
dan doe je het toch lekker zelf. niet zo negatief doen hoor, het zijn bekwame bekleders!

ps. als je een goedkopere vindt is het een prutser.

Ha ha, wie is er nou negatief? :+

Ik vinnet wel een redelijk normaal bedrag. Niet te duur maar ook niet echt goedkoop...
 
eh darn! ja, ik heb dus geen digitale camera...
maar geloof me, het is strak gedaan (het is ''sky'' op mijn fiets). mijn vader heeft het een tijd geleden voor zijn 125 mv laten doen met leer, is ook verdomde mooi.
het kostte mij 70 eurie (zonder bon) en was binnen 1 dag klaar. het is een xt550 buddie dus vrij simpel, geen biesjes of wat dan ook.

ps. mijn broer koopt een dezer dagen een digi-camera dus wie weet.


Kan anders ook wel ff een picie voor je schieten, is het toevallig die XT die ook wel eens bij hogeschool Haarlem (tegenwoordig Hogeschool Inholland) staat? Dan heb ik hem namelijk wel eens gezien
 
haha, heb je de oude staat van de buddie ook gezieN? BRIKKER kon gewoon niet.
maar ik heb nu vakantie en waarschijnlijk komt de foto er morgen op (via mijn broer).
evengoed bedankt.
 
full
 
Sinds ik mijn buddie opnieuw heb laten bekleden is mijn fiets z'on 20% minder brik, maar ik ben wel heel tevreden over het resultaat!
Dus als je in de buurt van kennemerland woont en je ook je brik wil up-graden met een nieuw zitje, kan ik je het volgende bedrijf aanraden..

A.G. Kruijver & Zonen te Haarlem, burgwal 66 (023-5357612).

Het was snel klaar, niet duur en prima gedaan!
Groet van een tevreden brikker.

Hoi LVT,

Wat ik er zo van kan zien op de foto ziet er heel goed uit hoor. Het meest bewerkelijke van de overtrek zit 'm namelijk in de pasvorm snijden, en deze zó naaien dat het waterdicht is. Mijns inziens heeft dat "baasje" een goede klus geklaard, en mag je in je handen knijpen met die rekening van 70 euro.
Ik trek zelf ook zadels over (in een grijs verleden nog een meubelstofferder geweest, en ik heb nog hele rollen sky liggen) en doe dat meestal gratis ... maar dat privilege is alleen voor vrienden en intimi bestemd.
Veel plezier met jouw nieuwe zadel !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan