Voor jou en voor mij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb laatst al wheeliënd een leuke route gereden, terwijl ik in iedere boch een kneedown heb gemaakt. :+

En ja, als ik mn helm af doe zit m'n haar niet bijzonder goed, dus in zekere zin heb ik dan last van schaamhaar :P
 
Ik heb laatst al wheeliënd een leuke route gereden, terwijl ik in iedere boch een kneedown heb gemaakt. :+

En ja, als ik mn helm af doe zit m'n haar niet bijzonder goed, dus in zekere zin heb ik dan last van schaamhaar :P

_O-

You the man, naamgenoot :+ *D
 
HAHAHAHAHAHA jullie reacties zijn erg koel...

maar op je bek gaan met examen is wel erg uncool... hoe kwam dat dan?
 
Haantjes zijn er zeker, maar daar moet je dan gewoon niet op reageren.
Past het niet bij je... dan niet reageren.

En aan de andere kant.. er zijn ook sommige topics waarin vrouwen juist wel heel erg neuzelen en daar word ik dan weer moe van... Dus ik reageer daar ook niet. Misschien praat ik juist wel heel graag over banden, uitlaten en mijn meest recente aanwinst.

Wat dat betreft... zoek gewoon de topics met de verhalen die wel bij je belevingswereld aansluiten.
Of dat nou over burnouts of wheelies gaat of over rondritten, tourtochten, klaverbladen of banden... Als je goed zoekt.. zit er genoeg tussen om je avonden mee te vermaken.

Ik denk dat het topic dat je geopend hebt te breed is en daardoor ontaardt in overloos geneuzel, waarin ieder wat loopt te roepen, behalve waar jij nou wil dat het echt om gaat.
 
tuurlijk echt een motor... 125... dus geen brommer meer... al klinkt ie wel zo, maar dat is ergens ook wel weer lief over twee jaar een honda cbr 600 rr... :Y
 
Haantjes zijn er zeker, maar daar moet je dan gewoon niet op reageren.
Past het niet bij je... dan niet reageren.

En aan de andere kant.. er zijn ook sommige topics waarin vrouwen juist wel heel erg neuzelen en daar word ik dan weer moe van... Dus ik reageer daar ook niet. Misschien praat ik juist wel heel graag over banden, uitlaten en mijn meest recente aanwinst.

Wat dat betreft... zoek gewoon de topics met de verhalen die wel bij je belevingswereld aansluiten.
Of dat nou over burnouts of wheelies gaat of over rondritten, tourtochten, klaverbladen of banden... Als je goed zoekt.. zit er genoeg tussen om je avonden mee te vermaken.

Ik denk dat het topic dat je geopend hebt te breed is en daardoor ontaardt in overloos geneuzel, waarin ieder wat loopt te roepen, behalve waar jij nou wil dat het echt om gaat.
je weet echt niet wat je wilt heh :N :N :N :N
 
girl1100... you've got a point... maar ach dan alsnog is het grappig toch? maar ik vind het een eer dat je met zoveel intresses dan toch ook mijn topic komt bekijken. En banden etc interesseert mij ook hoor, alleen was ff flauw van al dat haantjes gedrag af en toe. En dan moet ik idd wel een andere topic kiezen... vnadaar dat ik deze nou ook open....
 
[me]Nightbat® gaat gewoon lekker babbelen over wat het motorrijden nou echt zo mooi maakt:
[/me]

kneedowns
wheelies
Schaamranden
Lekkere wijven op de motor
etc, etc,...


Jouw definitie van mooi motorrijden is de mijne niet
jouw idee van haantjesgedrag ook niet


;)

Je vergeet dat die lekkere wijven in strak leer moeten O-)
Maareh, ik moet zo gaan, nog ff posen, als het meezit een kneedown, je moet wat als coureur he :+
 
HAHAHAHAHAHA jullie reacties zijn erg koel...

maar op je bek gaan met examen is wel erg uncool... hoe kwam dat dan?

Ik wou mijn nagels even bijvijlen met het asfalt 8-)


Eh eigenlijk was het een combinatie van nieuw asfalt en regen :X


tuurlijk echt een motor... 125... dus geen brommer meer... al klinkt ie wel zo, maar dat is ergens ook wel weer lief over twee jaar een honda cbr 600 rr... :Y

rrrrrrrauw :9 })
 
Haantjes zijn er zeker, maar daar moet je dan gewoon niet op reageren.
Past het niet bij je... dan niet reageren.

En aan de andere kant.. er zijn ook sommige topics waarin vrouwen juist wel heel erg neuzelen en daar word ik dan weer moe van... Dus ik reageer daar ook niet. Misschien praat ik juist wel heel graag over banden, uitlaten en mijn meest recente aanwinst.

Wat dat betreft... zoek gewoon de topics met de verhalen die wel bij je belevingswereld aansluiten.
Of dat nou over burnouts of wheelies gaat of over rondritten, tourtochten, klaverbladen of banden... Als je goed zoekt.. zit er genoeg tussen om je avonden mee te vermaken.

Ik denk dat het topic dat je geopend hebt te breed is en daardoor ontaardt in overloos geneuzel, waarin ieder wat loopt te roepen, behalve waar jij nou wil dat het echt om gaat.
Dat heb je nou eens mooi gezegd :Y Vooral dat stukje over dat geneuzel.. :P
 
trasos.. ja gaaf he? maar goed het moet nog allemaal door gaan natuurlijk haha, tis in ieder geval een wens...

maarehm... ik heb nu wel foto gepost.. NU JULLIE! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan