Voor meiden met supersportmotoren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, dan maak je er toch een mooie combi van, gewoon wat grijze accenten toevoegen. Zo heb ik mijn zwarte motor ook wat roder gemaakt, past beter bij mijn pak ;)

(Afbeelding)

Heb je liever deze foto in de beginpost?

Ik heb ook VIPkaarten voor de SBK, van Shell/ducati... Misschien zie ik je daar nog wel!
 
Heb je liever deze foto in de beginpost?

Ik heb ook VIPkaarten voor de SBK, van Shell/ducati... Misschien zie ik je daar nog wel!
Als je dat wilt doen voor me, graag!

Leuk, ook VIP kaarten :Y , zou leuk zijn om elkaar eens te ontmoeten.
Missie is er dus ook zondag, wie van ons zijn er nog meer?
 
Als je dat wilt doen voor me, graag!

Leuk, ook VIP kaarten :Y , zou leuk zijn om elkaar eens te ontmoeten.
Missie is er dus ook zondag, wie van ons zijn er nog meer?

Me *O*
Ik ben er zaterdag en zondag aan het werk (zoek de geel/zwart Pirelli-pakjes).
Wel ff 'hoi' komen zeggen hoor, want ik ben zelf echt enorm slecht in t spotten van mensen en heb tot nu toe alleen Kim (Ms. Stuntie) nog maar ontmoet.
 
Me *O*
Ik ben er zaterdag en zondag aan het werk (zoek de geel/zwart Pirelli-pakjes).
Wel ff 'hoi' komen zeggen hoor, want ik ben zelf echt enorm slecht in t spotten van mensen en heb tot nu toe alleen Kim (Ms. Stuntie) nog maar ontmoet.
Heb je gezien, maar geen 'hoi' gezegd. Respect dat je op de hakjes kan lopen hoor :} . Echt warm kan je het niet hebben gehad, met dat kl@te weer :X .
 
Me *O*
Ik ben er zaterdag en zondag aan het werk (zoek de geel/zwart Pirelli-pakjes).
Wel ff 'hoi' komen zeggen hoor, want ik ben zelf echt enorm slecht in t spotten van mensen en heb tot nu toe alleen Kim (Ms. Stuntie) nog maar ontmoet.

Leuk je nog weer even gezien te hebben!!!

Was een erg gaaf dagje! Kwam de avond ervoor Legrelle (rijder uit de supersport ) tegen in Assen! Erg gezellig, wat een flirt is dat! Ik zal morgen ofzo wel een fotootje posten ;)
 
full


Geen onaantrekkelijke man toch? ;)
 
Me *O*
Ik ben er zaterdag en zondag aan het werk (zoek de geel/zwart Pirelli-pakjes).
Wel ff 'hoi' komen zeggen hoor, want ik ben zelf echt enorm slecht in t spotten van mensen en heb tot nu toe alleen Kim (Ms. Stuntie) nog maar ontmoet.

ik heb je nog wel gezien maar werd een beetje moeilijk "hoi" zeggen vanaf
hoofdtribune.
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

wij hebben een superleuke dag gehad.
we waren om half negen al bij het circuit.
Klein beetje regen gehad onderweg. De buien begonnen toen
wij hoog en droog, op een heel mooi plekje op de
tribune zaten. We hadden mooi zicht op GT en start/finish!

Terugreis veel wind maar wel droog!
Nog nooit zijn we zo snel van de parkeerplaats af geweest,
dit hadden we dan denk ik weer aan het mindere weer van de dagen
ervoor te danken!
 
ik heb je nog wel gezien maar werd een beetje moeilijk "hoi" zeggen vanaf
hoofdtribune.
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

wij hebben een superleuke dag gehad.
we waren om half negen al bij het circuit.
Klein beetje regen gehad onderweg. De buien begonnen toen
wij hoog en droog, op een heel mooi plekje op de
tribune zaten. We hadden mooi zicht op GT en start/finish!

Terugreis veel wind maar wel droog!
Nog nooit zijn we zo snel van de parkeerplaats af geweest,
dit hadden we dan denk ik weer aan het mindere weer van de dagen
ervoor te danken!
Hoi Missie :W

Ik heb je niet echt gezien, maar wel in je richting gezwaaid.
Wij stonden dus lekker nat te worden (omdat we de Honda tribune aan de andere kant niet geweldig vonden).

En Lenuzzz, ik heb je dus (net als Bladerummer, mijn mannetje, hierboven al had gezegd) ook gezien :W , maar je stond met de anderen te poseren, dus ik heb maar niets gezegd.

MissStuntie schijn in ook nog gezien te hebben. :W Wij zaten in de Honda tent te wachten op de meet and greet, en toen zei iemand anders aan ons tafeltje dat jij naar binnen stond te kijken.

Ik heb me wel vermaakt *O* , maar het was wel nat, helaas -O-
 
Hoi Missie :W

Ik heb je niet echt gezien, maar wel in je richting gezwaaid.
Wij stonden dus lekker nat te worden (omdat we de Honda tribune aan de andere kant niet geweldig vonden).

En Lenuzzz, ik heb je dus (net als Bladerummer, mijn mannetje, hierboven al had gezegd) ook gezien :W , maar je stond met de anderen te poseren, dus ik heb maar niets gezegd.

MissStuntie schijn in ook nog gezien te hebben. :W Wij zaten in de Honda tent te wachten op de meet and greet, en toen zei iemand anders aan ons tafeltje dat jij naar binnen stond te kijken.

Ik heb me wel vermaakt *O* , maar het was wel nat, helaas -O-

wij hadden onze verrekijkertjes bij ons, daardoor hadden wij jullie
herkend!
8-) 8-) 8-) 8-)
 
Hoi Missie :W

Ik heb je niet echt gezien, maar wel in je richting gezwaaid.
Wij stonden dus lekker nat te worden (omdat we de Honda tribune aan de andere kant niet geweldig vonden).

En Lenuzzz, ik heb je dus (net als Bladerummer, mijn mannetje, hierboven al had gezegd) ook gezien :W , maar je stond met de anderen te poseren, dus ik heb maar niets gezegd.

MissStuntie schijn in ook nog gezien te hebben. :W Wij zaten in de Honda tent te wachten op de meet and greet, en toen zei iemand anders aan ons tafeltje dat jij naar binnen stond te kijken.

Ik heb me wel vermaakt *O* , maar het was wel nat, helaas -O-

Dat kan wel kloppen ja, daar heb ik nog even staan gluuren!
Diederik, de presentator, probeerde voor ons te regelen dat we ook bij die meet en greet konden zijn, maar helaas...
 
Hey dames, dan alsnog maar even :W :W :W
Het was idd niet erg warm, maar we hebben ondanks dat heel veel lol gehad (oftewel: meligheid ten top :+ )!
Hoop dat jullie t ook naar je zin hebben gehad!!
 
*O* mag ik ook op het lijstje erbij... :) Ik rij al een tijdje rond hierbij my bike een zx9r and me 8-) mys.
full
 
Ik wil volgend jaar heel graag een keer circuit rijden, iemand nog tips/verhalen/etc ????

tell me! ;)

Ik ben afgelopen maandag op circuit zolder geweest via http://www.motorsportschool.nl/. Had me ingeschreven op niv.1 ( =voor diegene die geen of weinig ervaring hebben op circuit.) Het was echt supergaaf en wil volgend jaar ook weer. Maar ik vond niv.1 toch wel errug pittig. OK, je rijd voor je zelf natuurlijk, maarja je wilt toch nie achterblijven op de rest... Voor diegene die het nie bij konden houden werd er een aparte groep gemaakt. Ik rij een paar maanden motor, en ik moet zeggen dat ik merk dat het circuit rijden me goed heeft gedaan, ook nu op de weg ga ik makkelijker de bochten door *D .
 
Ik wil volgend jaar heel graag een keer circuit rijden, iemand nog tips/verhalen/etc ????

tell me! ;)

Ik rij al 2 jaar bij MotorXtra in zandvoort.
het ligt er een beetje aan wat je wilt... Als je veel wil leren op zo een dag kan je beter eerst een cursus dagje doen (toms, raceacadamy, iets in die richting...).
Anders gewoon lekker in de beginnersgroep mee rijden, achter de marshall aan, is ook erg leuk hoor!

Ik denk dat je met een 400 op Zandvoort meer plezier hebt dan op Assen. Assen is een stuk sneller en ik vraag me af of dat wel leuk is op je 400tje... Ik vond er op mijn GS500 in ieder geva niet veel aan, terwijl ik zandvoort op die motor heerlijk vond!
 
Ik rij al 2 jaar bij MotorXtra in zandvoort.
het ligt er een beetje aan wat je wilt... Als je veel wil leren op zo een dag kan je beter eerst een cursus dagje doen (toms, raceacadamy, iets in die richting...).
Anders gewoon lekker in de beginnersgroep mee rijden, achter de marshall aan, is ook erg leuk hoor!

Ik denk dat je met een 400 op Zandvoort meer plezier hebt dan op Assen. Assen is een stuk sneller en ik vraag me af of dat wel leuk is op je 400tje... Ik vond er op mijn GS500 in ieder geval niet veel aan, terwijl ik zandvoort op die motor heerlijk vond!
Oke, Zandvoort is beter voor mij dus :Y

Thanks voor de tips

;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan