Voor meiden met supersportmotoren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo dames en natuurlijk heren die mee kijken :W
Zou ik er ook bij mogen staan?
Ik scheur op een groene kawasaki zx 636r model 2004 kenteken 2005 *O* *O*
05-08-2006002.jpg
 
Hee wat een leuk topic!
Tussen al die japanse motoren mag een Italiaan toch niet ontbreken, dus mag jullie even voorstellen aan mijn fantastische Leeuw .....

Ik wil volgend jaar heel graag een keer circuit rijden, iemand nog tips/verhalen/etc ????

tell me! ;)

In april 2006 heb ik voor het eerst een circuitdag gedaan op Assen met Motorsport Lifestyle. Dat is me uitstekend bevallen. Als onervaren circuitrijder had ik me ingeschreven in groep 1. Tijdens onze sessies gingen zo'n 5 groepen van niveau 1 en 5 groepen van niveau 2 het circuit op. Bij Motorsport Lifestyle wordt na elke sessie gekeken of alle rijders het tempo binnen de groep kunnen volgen, eventueel wordt darna de samenstelling van de groep gewijzigd. Hierdoor reden we uiteindelijk met een groepje van 5 motoren voorin bij niveau 2. Geweldig!!

Tja en dan wordt circuitrijden verslavend, dus aankomende maandag 11 september ga ik het circuit van Zandvoort uitproberen *D .


full
 
Hee wat een leuk topic!
Tussen al die japanse motoren mag een Italiaan toch niet ontbreken, dus mag jullie even voorstellen aan mijn fantastische Leeuw .....In april 2006 heb ik voor het eerst een circuitdag gedaan op Assen met Motorsport Lifestyle. Dat is me uitstekend bevallen. Als onervaren circuitrijder had ik me ingeschreven in groep 1. Tijdens onze sessies gingen zo'n 5 groepen van niveau 1 en 5 groepen van niveau 2 het circuit op. Bij Motorsport Lifestyle wordt na elke sessie gekeken of alle rijders het tempo binnen de groep kunnen volgen, eventueel wordt darna de samenstelling van de groep gewijzigd. Hierdoor reden we uiteindelijk met een groepje van 5 motoren voorin bij niveau 2. Geweldig!!

Tja en dan wordt circuitrijden verslavend, dus aankomende maandag 11 september ga ik het circuit van Zandvoort uitproberen *D .


(Afbeelding)

verry nice bike :} :9~
mooi om te zien dat er ook steeds meer meiden/dames het circuit op gaan *D

erg he zo'n verslaving })
wordt wel mooi zo op de weg, met al die sportieve snelle meiden :]
 
Hee wat een leuk topic!
Tussen al die japanse motoren mag een Italiaan toch niet ontbreken, dus mag jullie even voorstellen aan mijn fantastische Leeuw .....In april 2006 heb ik voor het eerst een circuitdag gedaan op Assen met Motorsport Lifestyle. Dat is me uitstekend bevallen. Als onervaren circuitrijder had ik me ingeschreven in groep 1. Tijdens onze sessies gingen zo'n 5 groepen van niveau 1 en 5 groepen van niveau 2 het circuit op. Bij Motorsport Lifestyle wordt na elke sessie gekeken of alle rijders het tempo binnen de groep kunnen volgen, eventueel wordt darna de samenstelling van de groep gewijzigd. Hierdoor reden we uiteindelijk met een groepje van 5 motoren voorin bij niveau 2. Geweldig!!

Tja en dan wordt circuitrijden verslavend, dus aankomende maandag 11 september ga ik het circuit van Zandvoort uitproberen *D .


(Afbeelding)
:} mooie foto en mooie motor!!

Als ik ooit over een aantal jaar mijn VFR400r weg doe, dan ga ik proefrijden op:
(tenminste, zo denk ik er nu over.... :P )

CBR600RR.jpg

Honda CBR600rr

suzuki_gsxr750k6_06.jpg

Suzuki GSXR600 K6

749-R.jpg

en proefrijden op de Ducati 749R, eens kijken hoe dat is .... lol

eens kijken of ik overal met mijn voetjes aan de grond kom ...
met mijn 1.61 ... -O-
 
:} mooie foto en mooie motor!!

Als ik ooit over een aantal jaar mijn VFR400r weg doe, dan ga ik proefrijden op:
(tenminste, zo denk ik er nu over.... :P )

(Afbeelding)
Honda CBR600rr

(Afbeelding)
Suzuki GSXR600 K6

(Afbeelding)
en proefrijden op de Ducati 749R, eens kijken hoe dat is .... lol

eens kijken of ik overal met mijn voetjes aan de grond kom ...
met mijn 1.61 ... -O-

[me]4honderd leest mee ! ;) :+ [/me]
 
:} mooie foto en mooie motor!!

Als ik ooit over een aantal jaar mijn VFR400r weg doe, dan ga ik proefrijden op:
(tenminste, zo denk ik er nu over.... :P )

en proefrijden op de Ducati 749R, eens kijken hoe dat is .... lol

eens kijken of ik overal met mijn voetjes aan de grond kom ...
met mijn 1.61 ... -O-

Dank je wel 8-)
Ik ben ooit begonnen op een VFR 750, die kwam qua rijeigenschappen dichtbij een tweecilinder. Mijn vorige motor was een ZX-6R, maar als je eenmaal verliefd bent op een tweecilinder, dan mis je de kracht onderin bij een 4 cilinder.
Dus als ik de drie motoren bekijk, waarin jij geïnteresseerd bent, dan zijn ze alle drie prachtig, alleen rijdt de Duc totaal anders dan de Honda en de Suzuki. Jij bent nu de VFR gewend, ben heel benieuwd waar straks je voorkeur naar uitgaat.
Bijna alle motoren zijn te verlagen, dus daar zal het niet van af hoeven hangen. Zelf ben ik maar 1.70m en heb ook het zitje van de Mille moeten verlagen om met mijn pootjes op de grond te kunnen komen. (En zelfs dat biedt geen garanties, helaas.)
 
Dank je wel 8-)
Ik ben ooit begonnen op een VFR 750, die kwam qua rijeigenschappen dichtbij een tweecilinder. Mijn vorige motor was een ZX-6R, maar als je eenmaal verliefd bent op een tweecilinder, dan mis je de kracht onderin bij een 4 cilinder.
Dus als ik de drie motoren bekijk, waarin jij geïnteresseerd bent, dan zijn ze alle drie prachtig, alleen rijdt de Duc totaal anders dan de Honda en de Suzuki. Jij bent nu de VFR gewend, ben heel benieuwd waar straks je voorkeur naar uitgaat.
Bijna alle motoren zijn te verlagen, dus daar zal het niet van af hoeven hangen. Zelf ben ik maar 1.70m en heb ook het zitje van de Mille moeten verlagen om met mijn pootjes op de grond te kunnen komen. (En zelfs dat biedt geen garanties, helaas.)

Ja ben ook heel benieuwd wat ik ervan vind, daarom op allemaal proefrijden :9
Mijn vriend heeft een SP1, misschien dat ik daar ooit nog een rondje mee ga rijden, het mag wel van m'n vriend, maar ik kan bijna niet met m'n voetjes bij de grond komen, dus dat moet ik nog even bekijken .....


sp1nc302small.jpg
 
[
Ja ben ook heel benieuwd wat ik ervan vind, daarom op allemaal proefrijden :9
Mijn vriend heeft een SP1, misschien dat ik daar ooit nog een rondje mee ga rijden, het mag wel van m'n vriend, maar ik kan bijna niet met m'n voetjes bij de grond komen, dus dat moet ik nog even bekijken .....


(Afbeelding)



Wat leuk, ik heb de kunst ook van mijn vriendje op zijn SP2 afgekeken ...

full
 
Laatst bewerkt:
[me]4honderd leest mee ! ;) :+ [/me]

Missie UC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

heej Albert.....

gezellig hoor!

ik las vanmorgen het mooie nieuws.........
supermooi die kawa man!!!!!! gefeliciteerd,
kom je hem van de week een keertje showen in
Bemmel??
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
:} mooie foto en mooie motor!!

Als ik ooit over een aantal jaar mijn VFR400r weg doe, dan ga ik proefrijden op:
(tenminste, zo denk ik er nu over.... :P )

(Afbeelding)
Honda CBR600rr

(Afbeelding)
Suzuki GSXR600 K6

(Afbeelding)
en proefrijden op de Ducati 749R, eens kijken hoe dat is .... lol

eens kijken of ik overal met mijn voetjes aan de grond kom ...
met mijn 1.61 ... -O-

MISSIE UC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Die GSX heeft een hele smalle buddy en dat is gezien jou lengte
wel erg prettig denk ik! Ik kon met mijn 1.64 met beiden voeten plat
aan de grond! Nou is dat natuurlijk ook weer niet persè nodig!
 
Zo nu weer onder mijn eigen naam!!!!!!!!!!

vanmiddag heerlijk wezen rijden! *O* *O* *O*

Eindelijk was het weer eens lekker weer op een vrije dag!!!!
 
Missie UC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

heej Albert.....

gezellig hoor!

ik las vanmorgen het mooie nieuws.........
supermooi die kawa man!!!!!! gefeliciteerd,
kom je hem van de week een keertje showen in
Bemmel??
*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Hey Erica :W ,de kans is groot dat ik deze week een x kom aanwaaien :Y
 
MISSIE UC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Die GSX heeft een hele smalle buddy en dat is gezien jou lengte
wel erg prettig denk ik! Ik kon met mijn 1.64 met beiden voeten plat
aan de grond! Nou is dat natuurlijk ook weer niet persè nodig!
Nee ok, helemáál plat is niet persé nodig, maar alleen met de bal van mijn voet vond ik weer net te link ....

en nu alle kerels weer opzouten!
:+
 
:} mooie foto en mooie motor!!

Als ik ooit over een aantal jaar mijn VFR400r weg doe, dan ga ik proefrijden op:
(tenminste, zo denk ik er nu over.... :P )

(Afbeelding)
Honda CBR600rr

(Afbeelding)
Suzuki GSXR600 K6

(Afbeelding)
en proefrijden op de Ducati 749R, eens kijken hoe dat is .... lol

eens kijken of ik overal met mijn voetjes aan de grond kom ...
met mijn 1.61 ... -O-
beter een gsxr 1000 rijden die zijn laag(vliegend)
*D
:Y
 
Welkom nieuwe dames!!!
De beginpost is qweer geupdate!

Toevallig nog meiden van hier die 19 september ook op Zandvoort rijden?
 
Welkom nieuwe dames!!!
De beginpost is qweer geupdate!

Toevallig nog meiden van hier die 19 september ook op Zandvoort rijden?
:N voorlopig nog geen euri's voor circuitrijden ....
krijg woensdag de sleutel van ons nieuwe huis en daar moet voorlopig flink veel aan geklust worden :Y
 
:] Hoi Hoi allemaal,

Ben sinds kort in het bezit van een Honda CBR 600 F2 bj '94
Was altijd al weg van motorrijden en dan moest heter deze zomer maar eens van komen, dus mijn papiertje maar gehaald.
Had de motor al gekocht en opgehaald voor ik rijbewijs had en dus rijden zonder papier.
Nu is het onbezorgd rijden en heerlijk toeren.
Lees dat jullie wel eens meedoen aan circuitdagen en dat zou ik ook wel eens willen, ff lekker los gaan op de baan en kan veel bijleren denk ik.
ben ook net nieuw op het forum en heb al heel veel meiden met toffe motoren gezien.Als ik ooit nog es een andere motor koop wordt het vast een CBR 900 FF.
Greetz

Bijlage: Johannaklein1.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan