voor mensen die de vragen hebben beantwoord van wheelie

28 mrt 2009
4
0
Beste mensen,
ten eerste ik ben iemaand die maar 4jaar in nederland zit en over dat foutje yammha (yamaha) moeste zijn weet ik ook het was maar een tip fout die ik rond 2uur nacht heb gemaakt .het kan zijn dat ik niet goed schrijf maar ik probeer dat is voor mij blangrijk:)
en over de andere bezoeker die als mens een antwoord hebben gegeven ben ik ze echt dankbaar....en ja rijbewijs heb ik al anders vraag ik zo iets niet :P:P:P maar ja toch bedank ik iedereen voor alles. :P:P
 
Ik moest ook even denken of ik een reactie zou maken, en wat ik dan zou schrijven.

Ik houd het maar hierbij.
 
Heb net het topic eens doorgelezen en ik hoop dat de reageerders wel weer trots op zichzelf zijn.
Ik ken geen enkel forum waarbij een heel topic in slechts 25 antwoorden word verkankert en op slot word gegooid, helaas is dit wel de gedachte van een hele hoop mensen op dit forum.
Helaas blijken het ook vaak mensen te zijn die achter een beeldscherm heel bijdehand zijn maar in het echte leven in hun broek schijten voor de eerste beste buitenlander die ze tegemoet loopt.

Er word een vraag gesteld door een nieuw forumlid en ipv gewoon antwoord te geven word er vanuit gegaan dat het toch maar om een gestolen motor gaat.

Moderaters zouden er goed aan doen dit soort hufters maar eens te weren zodat het wel weer een leuk forum gaat worden, nu is het vooral een zeikforum aan het worden.
 
Tsja er zijn ook leden zat die vinden dat ze goed Nederlands kunnen en ook graag mensen afzeiken die niet geweldig Nederlands kunnen.

Maar dat zijn vaak genoeg ook mensen die de D en T verwisselen, "dan" en "als" willekeurig gebruiken en nog nóóit van interpunctie gehoord hebben.

Ik vind het een goede zaak dat je niet gelijk weggaat van het forum en tegelijk een berichtje plaatst! Geen idee waar je vandaan komt, maar ik denk dat jij beter Nederlands schrijft dan de taalpuristen moraalridders jouw taal van afkomst.

Groeten, Karl
 
Heb net het topic eens doorgelezen en ik hoop dat de reageerders wel weer trots op zichzelf zijn.
Ik ken geen enkel forum waarbij een heel topic in slechts 25 antwoorden word verkankert en op slot word gegooid, helaas is dit wel de gedachte van een hele hoop mensen op dit forum.
Helaas blijken het ook vaak mensen te zijn die achter een beeldscherm heel bijdehand zijn maar in het echte leven in hun broek schijten voor de eerste beste buitenlander die ze tegemoet loopt.

Er word een vraag gesteld door een nieuw forumlid en ipv gewoon antwoord te geven word er vanuit gegaan dat het toch maar om een gestolen motor gaat.

Moderaters zouden er goed aan doen dit soort hufters maar eens te weren zodat het wel weer een leuk forum gaat worden, nu is het vooral een zeikforum aan het worden.

ik wel, 2 posts was al meer dan genoeg O-)
 
Tsja er zijn ook leden zat die vinden dat ze goed Nederlands kunnen en ook graag mensen afzeiken die niet geweldig Nederlands kunnen.

Maar dat zijn vaak genoeg ook mensen die de D en T verwisselen, "dan" en "als" willekeurig gebruiken en nog nóóit van interpunctie gehoord hebben.

Ik vind het een goede zaak dat je niet gelijk weggaat van het forum en tegelijk een berichtje plaatst! Geen idee waar je vandaan komt, maar ik denk dat jij beter Nederlands schrijft dan de taalpuristen moraalridders jouw taal van afkomst.

Groeten, Karl

Ach karl, iemand afzeiken omdat hij schijnbaar niet goed schrijft vind ik zoiezo al erg zielig.
Of je zelf nou perfect en foutloos schrijft of niet, beantwoord gewoon zijn vraag.
Het is wat anders met interpunctie, dat is denk ik meestal laks van iemand en dat daar iets over word gezegt prima.
 
Er word een vraag gesteld door een nieuw forumlid en ipv gewoon antwoord te geven word er vanuit gegaan dat het toch maar om een gestolen motor gaat.

Moderaters zouden er goed aan doen dit soort hufters maar eens te weren zodat het wel weer een leuk forum gaat worden, nu is het vooral een zeikforum aan het worden.

:^

Als je dat topic ziet dat krijg je toch sterk de indruk dat half MF bestaat uit deze gozer:

draadstaal.jpg



Stelletje Telegraaftokkies :N
 
beste Karl,
ik kom uit irak dus dan weetje al hoe wij schrijven (arabisch) en het was niet zo makelijk om nederlands te leren maar ja ik denk zo, ik ben in nederland dus moet me zelf ook aanpassen en wie mijn niet snapt dan moet die ook niks achter latten :P latten wij gewoon deze forum leuk houden:P.....
 
Mwah, voor iemand die pas 4 jaar nederlands spreekt/schrijft (ik ga er vanuit dat Nederlands niet gegeven wordt op de scholen aldaar), gaat het je goed af.
Ik ben benieuwd of de gemiddelde intellectueel met teveel commentaar hier het anderom net zo snel kan.
 
Laatst bewerkt:
prima bezig , motorrijden zal de integratie van nieuwkomers alleen maar helpen imo :}

de meeste motorrijders stellen zich positief op t.o.v elkaar

de meeste zeg ik , ook hier bleek weer het tegenovergestelde

het zal er wel bijhoren :Z
 
Och, ik had het topic nog niet gezien, maar volgens mij vallen die paar reacties onder de noemer "melig, meliger, meligst".
Natuurlijk, de domme verwijzingen naar taalgebruik en afkomst zeggen meer over de poster zelf dan over TS. Aan de andere kant werd er ook en net zo vaak positief gereageerd.... dus niet teveel overdrijven.

TS, welkom aan boord en stel gewoon de vragen die je hebt. Trek je niet teveel aan van sommige antwoorden, de meesten hier zijn gewoon motorrijders die je met alle plezier willen helpen.

Maar wheelies op de openbare weg? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan