voor mensen die de vragen hebben beantwoord van wheelie

Mwah, voor iemand die pas 4 jaar nederlands spreekt/schrijft (ik ga er vanuit dat Nederlands niet gegeven wordt op de scholen aldaar), gaat het je goed af.
Ik ben benieuwd of de gemiddelde intellectueel met teveel commentaar hier het anderom net zo snel kan.
Kijk maar naar de NL/BE islamscholen, dan weet je onmiddellijk welk niveau het onderwijs daar heeft. _O-
 
Heb net het topic eens doorgelezen en ik hoop dat de reageerders wel weer trots op zichzelf zijn.
Ik ken geen enkel forum waarbij een heel topic in slechts 25 antwoorden word verkankert en op slot word gegooid, helaas is dit wel de gedachte van een hele hoop mensen op dit forum.
Helaas blijken het ook vaak mensen te zijn die achter een beeldscherm heel bijdehand zijn maar in het echte leven in hun broek schijten voor de eerste beste buitenlander die ze tegemoet loopt.

Er word een vraag gesteld door een nieuw forumlid en ipv gewoon antwoord te geven word er vanuit gegaan dat het toch maar om een gestolen motor gaat.

Moderaters zouden er goed aan doen dit soort hufters maar eens te weren zodat het wel weer een leuk forum gaat worden, nu is het vooral een zeikforum aan het worden.

Welk topic?
 
nou, valt niet mee hè computers.

klikken op user beetje klikken op laatste posten, je kent het wel.
dus niet te makkelijk doen en alleen effe klikken op dat motor hyves, ik heb namelijk geen vespa, maar een mt5, begrijp je?

Idd lastig, die computers. Forums (ok, fora) zijn ook al lastig.

Ik lees reacties van mensen waarin ze kennelijk ergens iets hebben gelezen (compleet ander onderwerp en topic, wie weet zelfs een ander forum), en dan moet ik blijkbaar gaan zoeken waar zo iemand het over heeft.

Dat ga ik niet doen. En omdat ik een beetje interesse heb, vraag ik er maar even naar.

En jammer dat je geen Vespa hebt, maar een MT5 is ook al heel wat, toch?
 
Idd lastig, die computers. Forums (ok, fora) zijn ook al lastig.

Ik lees reacties van mensen waarin ze kennelijk ergens iets hebben gelezen (compleet ander onderwerp en topic, wie weet zelfs een ander forum), en dan moet ik blijkbaar gaan zoeken waar zo iemand het over heeft.

Dat ga ik niet doen. En omdat ik een beetje interesse heb, vraag ik er maar even naar.

En jammer dat je geen Vespa hebt, maar een MT5 is ook al heel wat, toch?
Ik had het topic binnen zo'n 10 seconden gevonden, dus dan moet jou dat ook lukken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan