Voor mensen die divmo kennen

Ik vind het toch een normale handelsprijs die 600 euro. :Y
Dat je een motor particulier voor meer kan verkopen weet eigenlijk iedereen.
Dus ik vind het geen oplichterij, eerder een beetje onhandig gebracht.
(geef dan het advies: verkoop de motor zelf, krijgt u een jas cadeau bij uw nieuwe motor) 8-)
 
Ik zeg ook niet dat het oplichting is, verre van dat. Een normale handels prijs vind ik het echter niet op een verkoop van rond de 8000 Euro. Maar dat is uiteraard mijn mening. Andere zaken waar ik was geweest gaven tussen de 1000 en 1200 euro terug bij inruil voor een motor van hetzelfde bedrag.

Helaas voor mij dat die andere zaken geen motor hadden staan die ik graag wilde hebben. Of net de verkeerde kleur, of naar mijn mening teveel kilometers.

Het kan dus wel, en blijkbaar is 1000 tot 1200 een redelijk normaal bedrag. Het kunnen ook de uitzonderingen geweest zijn, maar dan had ik die wel toevallig te pakken dan.

Nogmaals ik beschuldig DIVMO nergens van, maar idd zoals je aangeeft, hij bracht het nogal ongelukkig. En op een manier van, "Ik ben de verkoper en JIJ weet niet waar je het over hebt". Prima, even goede vrienden, heb hem ook netjes een prettig weekend gewenst, maar IK ga daar nooit meer voor een motor kijken. Dat hebben ze helaas verprutst.

En als ik zo dit topic lees ben ik niet de enige ;)
 
IK ga daar nooit meer voor een motor kijken. Dat hebben ze helaas verprutst.

En als ik zo dit topic lees ben ik niet de enige ;)
Maar die dames in de kledingshop waren zo lief voor je! :') :+

Ik weet niet of hij veel marge op die motor had, een ongelukkig geval is het zeker. :Y :/
 
Uiteraard :Y

Ik ben zowieso een fervent tegenstander van het janken over aankopen op internet; het is triest, flauw, laf en achterbaks en het leidt helemaal nergens toe, behalve eventueel een omzetdaling van het bedrijf wat je naar de klote helpt met je gezanik.. en het feit dat als iemand ze op dit topic attendeert dat ze je voor de rechter slepen en/of helemaal in de stront laten zakken met je nieuwe brommert.. (zou ik doen als je hem bij mij vandaan had)..
Gelukkig voor mij heb ik geen motorzaak..

Toon een beetje ruggengraat en ga terug en los de problemen die je hebt omdat je zelf met je ogen dicht een motor hebt gekocht op met de zaak in kwestie, en open hier dan een jubeltopic dat ze alles zo mooi hebben opgelost voor je.. da's veel beter :Y

Persoonlijk vind ik dit soort topics meer over de posters zeggen als over de zaak waar het over gaat..
ja ja, laten allemaal ons koppie in het zand steken en nergens iets over zeggen. ik bedoel... we zijn "maar" klanten, niet erg toch? verder vind ik je reactie met een rechtszaak gewoon idioot. we zijn hier niet in amerika, waar je iedereen kan aanklagen voor het feit dat je zelf de IQ van een banaan hebt. als iemand jouw "stom" noemt op straat, ga je hem aanklagen? hahaha

verder is dit maar een mening, neem het niet te persoonlijk :j
 
Ik heb de fiets nou eenmaal zo afgeleverd gekregen, is toch niemand afzeiken ?
En thuis in de zon zie je nou eenmaal 10 keer meer dan op een regenachtige dag
bij de dealer.

Vandaag terug geweest naar mcrijen, en zoals ik al had verwacht ben ik netjes geholpen.

Mcrijen is gewoon ok, kan altijd iets gebeuren maar wordt netjes opgelost zonder problemen.

Ze hadden er zelf ook een rot gevoel bij, maar alles wordt opgelost.
 
Laatst bewerkt:
:^

En verder, als je zelf koppelingsplaten koopt, moet je ze er ook zelf inzetten...

Ik begrijp die mensen niet die denken dat ze superklanten zijn voor een bedrijf, terwijl er geen stuiver aan ze te verdienen valt. Maar wel behandeld willen worden alsof ze er wekelijks vele pleuro's achterlaten...

In mijn ogen zal je toch echt een fatsoenlijke relatie moeten opbouwen met een zaak, waarbij het geven en nemen is. Als je steeds allerlei grappen uithaalt om goedkoop uit te zijn, moet je niet verwachten dat ze de rode loper voor je uitleggen...

Helemaal mee eens,ik kan af en toe zo moe worden van dit soort "klanten"
Wij rekenen gewoon een ander tarief voor zelf meegenomen spullen en geen garantie.
Meestal krijg je dan reacties als:dan had ik het net zo goed bij jouw kunnen halen.

De klant is bij ons nog steeds koning hoor,maar sommige denken dat ze god zijn en daar zit ik niet op te wachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan