Voor mensen die wel eens doorrijden

als ik dat ding monteer heb ik wel minder last van mijn nek, ik denk dat het kinstuk van mijn arai net op die ledbak past
 
Ook wel heel erg jammer dat ze zo'n apparaat op een Bandit moeten demonstreren!
Bah..... straks gaan ze nog zeggen dat te hard rijden verboden is! B|
 
Ik lees vaak zat dat sommigen hier gewoon zo slecht rijden dat ze tijdens het rijden niet op hun snelheid kunnen letten... Zie hier... het gevolg daarvan |(


En dat gezeik op Koos Spee begint ook zielig te worden.
Het gaat toch helemaal niet om hem, maar om sommige van de regels die hij invoert.
Als hij er niet gezeten had, was er een ander geweest.
Klaag dan inhoudelijk ipv over een naam.
Durf je nu te stellen dat Koos Spee zich niet enorm aan het uitleven is met het invoeren van allerlei nieuwe manieren om de staatskas te spijzen? Hij is toch het "aanspreekpunt" wat betreft verkeer? En het bevalt hem blijkbaar want hij houdt het al 13 jaar vol.
 
Durf je nu te stellen dat Koos Spee zich niet enorm aan het uitleven is met het invoeren van allerlei nieuwe manieren om de staatskas te spijzen? Hij is toch het "aanspreekpunt" wat betreft verkeer? En het bevalt hem blijkbaar want hij houdt het al 13 jaar vol.

Denk je dat een ander het anders gedaan zou hebben ??

Het gaat toch om de regels die ingevoerd worden waar mensen iets tegen hebben, niet om de persoon zelf ??


Ik heb al zo vaak gezegd, hij doet z'n werk juist hartstikke goed, hij zou alleen bij strafrechtzaken moeten zitten ipv verkeerszaken ;)

en dan nog.... lopen een boel mensen op m te schelden terwijl ze bij god niet weten wat er nu wel en niet van zijn hand afkomstig is... vaak worden regelingen of wetten die al 30 jaar oud zijn plots aan het toegeschreven ..... maar t maakt me ook niet zoveel uit dat ik er echt energie in ga steken hoor ;)
 
*O* *O* *O* Een bochtenhulpje!!! *O* *O* *O*


De eerste die zo'n onding op mn brommer wil monteren krijgt een bankschroef in zn kont geramd :Y


B| B| B|
 
Ik denk niet dat het moeilijk is voor agenten om te zien dat 'ie er niet op zit -O-

Behalve als je een goldwing hebt


Haalt niet weg dat ie er inderdaad van z'n leven niet op komt.

"Kijk uit! Die bocht mag je niet met meer dan 40 nemen!"

Nou en, dat zou m'n moeder ook zeggen en daar luister ik ook niet naar.
 
Maar net wat er ook al gezegd wordt in de reacties op de site van MCN; Als dat ding er komt, moet er GPS inzitten, anders kan het al niet werken. En dan kunnen ze je motor altijd en overal volgen, meteen de overtredingen registreren, enz, enz, enz. Isn't going to happen. Er is ook nog zoiets als privacy.
 
Maar net wat er ook al gezegd wordt in de reacties op de site van MCN; Als dat ding er komt, moet er GPS inzitten, anders kan het al niet werken. En dan kunnen ze je motor altijd en overal volgen, meteen de overtredingen registreren, enz, enz, enz. Isn't going to happen. Er is ook nog zoiets als privacy.
Er zit een GPS SIRF III chipset in!
 
Maar net wat er ook al gezegd wordt in de reacties op de site van MCN; Als dat ding er komt, moet er GPS inzitten, anders kan het al niet werken. En dan kunnen ze je motor altijd en overal volgen, meteen de overtredingen registreren, enz, enz, enz. Isn't going to happen. Er is ook nog zoiets als privacy.

Een GPS ontvangt alleen signalen van de aan de hemel staande satalieten, Het zend zelf geen signaal uit en is derhalve niet te tracen. Een GPS slaat wel je gereden route én gereden snelheid op, dus daar zouden ze dan nu ook al op kunnen bekeuren. Overigens doet een taxograaf kaart in een vrachtauto dat ook al jáááren, en daar kan nogsteeds niet op bekeurt worden.
Dus niet zo snel paniekerig worden.

Ik ben het met het idee van de stelling eens (ik ben ook tegen en alles controlerende overheid), maar de argumentatie klopt in dit geval weinig van.

Overigens zie ik het nut van een tweede snelheidsmeter niet echt in. En als het dan moet graag in het foraat van een snelheidsmeter, niet van een koffer.
 
Laatst bewerkt:
Hier nog niet, in Duitsland wel hoor.

nouja, dat de eerste reactie van mij die hier stond ging eigenlijk nergens over.


In ieder geval, snelheidsovertredingen die in het verleden zijn begaan maar (nog) niet bekeurt, zou oom agent ook al 30 jaar van de taxograaf kaart kunnen aflezen, dus dat dat nu in de nabije toekomst van een nog aan te schaffen en ongetwijfelt veel te duur ingewikkelt electronisch aparaat ook kan is niet echt een reden om daar plotseling bang voor te worden.

Dat het in Duitsland wel mag, tsja, in Zwitserland mag je geen flitspaal lokaties in je GPS hebben, in Amerika mag je maar 104km/h op de snelweg, zo lust ik er nog wel een paar...

Aangezien de Ieren het nieuwe Europa net naar de prullenbak hebben verwezen kan het echte een Europa nog wel effe duren :P
 
Laatst bewerkt:
Zoals de andere dingen word ook dit machintje meteen gehackt. Kunnen we strax tv kijken op de motor _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan