Voor mensen die wel eens doorrijden

Als men eens even de eerste twee comments lees in dat bericht heb ik het idee dat dit er toch nooit gaat komen.
 
Haha, grappig toch... Zou leuker zijn alsdie bij bepaalde snelheden ging knipperen ofzo... Bij mij in de buurt (30 zone) staat zo'n 'paal' die je snelheid meet en die weergeeft (op zonneenergie) vroeger reed ik er altijd netjes 15-30, nu als ik terug kom geef ik juist even extra gas om te zien hoe hoog ik hem kan krijgen, en dan zeggen ze dat het mensen motiveert zachter te gaan rijden! _O- Als je boven de 30 komt wordt hij rood, als je boven de 50 komt knippert hij en als je boven de 80 komt komt er een groot uitroepteken te staan _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Hee Bolski , heb je er nog 1 voor mij ? Die wil ik op m'n motor , dan leer ik eindelijk bochtjes rijden . Bij de eerste de beste bocht zal ie zeggen "verhoog uw snelhijd , u nadert een bocht ........ Pas op , uw snelhijd is nog steeds te laag........ gas geven sukkel anders pleur je om !
 
Toch,

Als dat ding verplicht op alle nieuwe fietsen zit, hoeveel fietsen zullen er dan daadwerkelijk met dat ding rondrijden? Dat schroeft iedere Freek Willem er toch binnen 5 secondes van af?

Hetzelfde geintje geldt voor al dat oranje en rode plastic wat verplicht ergens aan de brommert moet zitten. Juist ja, dat lelijke rode plastic prutseltje onder het kenteken is niet ter bescherming van het achterspatbord bij vervoer, dat schijnt wettelijk verplicht te zijn om de motor op de openbare weg te mogen gebruiken.........
 
mijn motor heeft niet eens stroom aan boord om al die electronica aantedrijven.
die van mij is een diesel die je aanmoet lopen.

gsx-d 1000
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan