Voor mensen met een sterke maag... Kelly\'s foto\'

Beert voelt zich niet meer zo lekker !
Kwam haar/hem vroeger tegen in een discoteek in Hilversum ( Gooiland ) tegen waar ze altijd uitgaat. Maar toen wist niemand nog dat het een gozer is/was. Ze was nog best wel in trek bij de mannen :r !!
Gadverdamme ! Ik krijg van vandaag nix meer naar binnen.
 
denk inderdaad dat dat door die enkele travo komt... weet jij je premie wel?

vind het achterlijk dat als zo\'n travo geholpen word het compleet betaald krijgt
Terwijl sommige mensen krom moeten liggen om medicijnen te betalen DIE TOEVALLIG NIET VOOR VERGOEDING OP DE LIJST STAAN

Als zo\'n kerel (of vrouw) zo nodig omgebouwd moet worden dan neemt ze maar een lening bij de bank...
 
LELLUK

het mooie is dat de overheid haar geholpen heeft bij het ombouwen (financieel e.d.) en dat zij daar nu lekker van kan leven. Doet ze wel goed, wil ik ook (alleen ga ik me niet laten ombouwen!!!)
 
Knap staaltje werk, technisch gezien. Sjapoo, sjapoo, sjapoo heren chirurgen.

Maar verder kan en wil ik er geen stout gevoel van in m\'n broek krijgen. Wat een afzichtelijk ding.
:r :r :r :r :r :r :r :r
 
Ik zou er ook niet dood mee aangetroffen willen worden maar laten we even niet voorbijgaan aan het feit dat dit een erg lange weg voor HET is geweest om zover te komen en als je dan jezelf op deze wijze profileert is wel even een staaltje van een zeer sterke geest.
Dat er allerlei instanties zijn die dat sponsoren is een ander verhaal.
Ik vind het ombouwen netjes gedaan de smaak van de foto\'s had ikzelf anders gedaan.
Wat ik ervoor heb is Respekt en eigenlijk niets anders als dat
 
je kan zeggen wat je wil.. tot aan der schouders is ze knap bijgewerkt. Schouders en up is het jammer genoeg voor eeuhh.. haar nog pijnlijk duidelijk.
 
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Nee, ik kan het alleen maar eens zijn met de rest: :r

Je zult maar wakker worden naast zo\'n persoon en dat ze je dan pas vertelt dat ze een vent was. :+
 
Ik heb de link niet eens aangeklikt, want de koude rillingen lopen me nu al over de rug. Brrrrr. :r :j :(

Met de :] overheen crossen! :+ (Banden wel afvegen naderhand)
 
kan mij iets bij voorstellen dat als je je niet lekker voelt in het verkeerde lichaam dat je dan het een en ander wil veranderen.
Maar ik had het toch echt niet van de daken gaan schreeuwen.
 
Als ze in Afghanstan nog wat van die gewaden (burka\'s ofzo?) over hebben, dan mogen ze wel eentje naar Nederland sturen. :+
 
Als ze in Afghanstan nog wat van die gewaden (burka\'s ofzo?) over hebben, dan mogen ze wel eentje naar Nederland sturen. :+

Plastic zak (te koop bij bij iedere supermarkt voor 35 cent (dat zijn nog oude nederlandse centen, weet niet precies hoeveel eurocenten dat zijn) kan ook wel eens helpen (iig wel iets).
 
Ik durf niet eens op de link te klikken jongens..


(Stel je voor dat ik het lekker vind :+ )
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 12 januari 2002 00:29 schreef twisted Paul het volgende:
Ik durf niet een op de link te klikken jongens..


(Stel je voor dat ik het lekker vind :+ )

Ik heb net maar even geklikt, en als je niet al te twisted bent dan vind je het niet lekker lijkt me. Ik vond het iig niet echt een prettig gezicht :r
 
;(

Had ik nou maar niet gekeken... Bij het idee heb ik al :r -neigingen.

Dit hoort echt niet in de Playboy. Hier zijn vast wel speciale andere blaadjes voor... :( .
:^ nou kan ik helemaal niet gaan slapen ;( ;( ;( eerst nog maar meer pilsjes naar binnen gieten dan :+
 
Wat loopt iedereen nou te miepen dat ze het :r vinden, ik vind het een :P wijffie hoor ;) ;) ;)

[serieus mode]

Van beneden tot boven aan de schouders vind ik het er dus echt wel lekker uitzien, :} aan de heren vlees boetseerders!, maar hadden ze dat gezicht dan ook niet ff aan kunnen passen, fijnere kaaklijn bijvoorbeeld, :r ....., het hele hoofd past er gewoon echt niet bij.
Daar is zo duidelijk aan te zien dat het een omgebouwde \"homo\"-sapiens is....

[/serieus mode]

Tijd voor (net zoals op een bekend forum) een fotoshop topic? })
 
Terug
Bovenaan Onderaan