Voor mensen met een sterke maag... Kelly\'s foto\'

DAMN, wat is dat wijf lelijk :r

Zingen kan ze ook al niet, ze moet alleen hebben van het feit dat ze omgebouwd is. :r
 
|(

Dit kan alleen in NL... :r

Ben er trouwens helemaal voor dat je hier, vergeleken met andere landen, kan doen wat je wilt. :)

Maar het is zielig dat hij zo trots poseert, terwijl iedereen het allemaal koopt omdat ze hem een \"freak\" vinden ipv mooi.
 
Laatst bewerkt:
misc.php
 
Jakkie bah! Slechte stem, heel erg namaak en ook nog eens trots zijn......pappie,mammie :r
 
hey guys...niet zo negatief he...

LEKKER WIJF MAN! :j

hahhahaa...
froukje de bot was beter....voor de liefhebbers die die fotoos wil hebben kan ik ze mailen...

ik zet ze niet op het forum...dat is niet verstandig...
 
Ik vind de poses die ze aanneemt echt lelijk. Uberhaupt lelijke foto\'s. En dat hoofd van haar is natuurlijk helemaal niks.
Maar het lijf is echt netjes in elkaar geknutseld. Applaus voor de chirurg en voor de rest
:r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j
:r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j :r :j
 
Laatst bewerkt:
;(

Had ik nou maar niet gekeken... Bij het idee heb ik al :r -neigingen.

Dit hoort echt niet in de Playboy. Hier zijn vast wel speciale andere blaadjes voor... :( .
 
Laatst bewerkt:
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :

waar ik dan wel weer van baal is dat, door dit soort gevalletjes onze premie zo hoog is (ze zij vanmorgen op radio3 dat de verbouwing door de zorgverzekeraar betaald is)
 
Terug
Bovenaan Onderaan