voor niets uit bed

Dat valt wel mee, maar voor figuren zoals jij maak ik graag een uitzondering.
BlitzeR1, waarom moet jij elke keer een topic verzieken met dat vervelende gescheld van je. Ik probeer het te negeren maar het lukt me zo langzamerhand niet meer. Wat is je probleem, ben je zo'n internet schreeuwer? Op geen enkele meeting zie ik jou al scheldend rondlopen dus blijkbaar doe je het irl niet. Waarom semi anoniem wel? Wees nou gewoon een keer een vent, loop de volgende meeting even naar me toe en zeg me recht in mijn gezicht dat je me een looser vind omdat ik probeer de eerste te zijn bij zo iets. In dat geval heb ik respect voor je, nu niet.
Oh, en dit is niets anoniems hoor. Mijn foto staat al zo vaak hier dat ik ongetwijfeld wel herkenbaar ben. Anders wil ik je met plezier mijn adresgegevens melden, of nee, mijn kenteken want dat was al genoeg voor je.
 
BlitzeR1, waarom moet jij elke keer een topic verzieken met dat vervelende gescheld van je. Ik probeer het te negeren maar het lukt me zo langzamerhand niet meer. Wat is je probleem, ben je zo'n internet schreeuwer? Op geen enkele meeting zie ik jou al scheldend rondlopen dus blijkbaar doe je het irl niet. Waarom semi anoniem wel? Wees nou gewoon een keer een vent, loop de volgende meeting even naar me toe en zeg me recht in mijn gezicht dat je me een looser vind omdat ik probeer de eerste te zijn bij zo iets. In dat geval heb ik respect voor je, nu niet.
Oh, en dit is niets anoniems hoor. Mijn foto staat al zo vaak hier dat ik ongetwijfeld wel herkenbaar ben. Anders wil ik je met plezier mijn adresgegevens melden, of nee, mijn kenteken want dat was al genoeg voor je.
Ik vind het niet normaal als je voor 500, 250 of 100 euro voor een winkel gaat liggen slapen of dat een winkel zoiets überhaupt verzint en daar maak jij uit op dat ik je een loser vind :? Een meningsverschil wil niet niet zeggen dat je elkaar niet mag.
Om je gerust te stellen: ik ben 'irl' net zo bijdehand en als je er behoefte aan hebt (want dat maak ik hier uit op) dan wil ik je heus wel eens de huid vol schelden ( :? )
Ik verwacht overigens geen respect van je, want dat kan me gestolen worden wat er van me gedacht wordt door wild vreemde personen.
Ik doe niet aan 'meetings' want ik heb m'n eigen motorvriendjes (die overigens niet op dit forum zitten).
Ik krijg nogal het idee dat je denkt dat ik mezelf niet durf te tonen o.i.d. en ik me 'verschuil achter m'n IP nummer' (ik moet er bijna om lachen als ik dit type). Er dwalen hier meerdere foto's van mij rond.
 
maar was het wel leuk daar? Beetje stunten enz, of is eem MM van MF beter?
Het viel me een beetje tegen, misschien omdat het nog vroeg was ofzo. Het schijnt dat vorige jaren het altijd wel spectaculair was enzo. Mijn jack/broek waren i.i.g. prima afgeprijsd ;)
 
Ow ik snap het al, die uitkeringtrekkers hebben toch niks beters te doen. Sorry had ik effe niet aan gedacht.
Gelukkig snap jij het inderdaad he-le-maal :r sjees wat een eikel ben jij dan wel niet, als je zo'n mening hebt (en die dan ook uit!).

500 euro vind ik een hoop geld dus ik snap best dat iemand dat er voor over heeft. Eigenlijk noem je dus mij een uitkeringtrekker... Nou, ik ben verre van dat, geloof me :)
 
Ik vind het niet normaal als je voor 500, 250 of 100 euro voor een winkel gaat liggen slapen of dat een winkel zoiets überhaupt verzint en daar maak jij uit op dat ik je een loser vind :? Een meningsverschil wil niet niet zeggen dat je elkaar niet mag.
Om je gerust te stellen: ik ben 'irl' net zo bijdehand en als je er behoefte aan hebt (want dat maak ik hier uit op) dan wil ik je heus wel eens de huid vol schelden ( :? )
Ik verwacht overigens geen respect van je, want dat kan me gestolen worden wat er van me gedacht wordt door wild vreemde personen.
Ik doe niet aan 'meetings' want ik heb m'n eigen motorvriendjes (die overigens niet op dit forum zitten).
Ik krijg nogal het idee dat je denkt dat ik mezelf niet durf te tonen o.i.d. en ik me 'verschuil achter m'n IP nummer' (ik moet er bijna om lachen als ik dit type). Er dwalen hier meerdere foto's van mij rond.
Hmm, misschien kan je www.motorvriendjes.nl vastleggen en daar een forum op starten...? :+
 
Toevallig kreeg de man voor mij de laatste waardebon van 50,- Euro in zijn handen gedrukt :( . Dus toen kreeg ik helemaal mijn twijfels over de zogenaamde kortingen.

Ik had er 2 gekregen (nog niet eens van een Safe medewerker) en heb ze niet eens gebruikt. Blijkbaar heb ik alles al en alles wat ik zou kopen zou dan toch duur zijn. Hoe goedkoop het ook is.
 
Ik doe niet aan 'meetings' want ik heb m'n eigen motorvriendjes (die overigens niet op dit forum zitten).
ok, dan durf ik niet meer. Kun je me vergeven. Het zijn toch niet van die stoere hè.
[me]het loopt me nu heel dun door mijn broekje[/me]

als je er behoefte aan hebt (want dat maak ik hier uit op) dan wil ik je heus wel eens de huid vol schelden


edit: op verzoek verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
Erg jammer dat jullie blijven reageren op een meningsverschil!! De helft van dit topic is niet zoals het bedoeld is denk ik!!?? Kan aan mij liggen!!

Moest werken vandaag.. anders had ik mischien eergister al voor de deur gelegen, als student is zoiets niet verkeerd!!!!!Klinkt best goed om effe 500 euro te verdienen zo!!! De gene die het uiteindelijk gewonnen heeft, heeft het verdient vind ik!
En zulke acties werken onwijs goed voor zo'n winkel. En natuurlijk word je heel erg beet genomen, ga daar maar vanuit.
 
Iemand bier en chips :)

Nee, effe zonder gekheid.
Dat andere mensen soms dingen doen die je zelf wellicht niet of anders zou doe, daar is niks mis mee.
Ook mag iedereen een eigen mening hebben die niet helemaal je eigen mening is.

Echter, er zijn verschillende manieren om 1 en ander op te schrijven en een iets subtielere manier had wel gemogen denk ik.

Maar dat is mijn menig en die kan uiteraard afwijken van anderen.
 
Gaat ook een beetje om de gein denk ik.
Met een hoeveelheid mensen voor de deur gaan liggen.
Heb eens een nacht vo het postkantoor gelegen voor concertkaartjes.
Gaaf was dat. Biertje erbij, muziekje erbij ...
Werelds.
 
ach, het is niet de eerste keer dat hij zo reageert. Dat vind hij fijn.
Maar laten we weer on-topic gaan.
500 is voor mij ook een hoop geld en ik ben geen student. De nummer 1 van vnadaag had ook zijn vriendin bij zich dus scoorde ff 750 Euro. Ik had vandaag graag ff gewinkeld met dat geld want ik zag een erg fijne core-tex jas van alpine
 
ach, het is niet de eerste keer dat hij zo reageert. Dat vind hij fijn.
Maar laten we weer on-topic gaan.
500 is voor mij ook een hoop geld en ik ben geen student. De nummer 1 van vnadaag had ook zijn vriendin bij zich dus scoorde ff 750 Euro. Ik had vandaag graag ff gewinkeld met dat geld want ik zag een erg fijne core-tex jas van alpine
Klopt, ik zag ze vrijdagavond (na mijn rijles) in hun auto zitten voor het hek. Petje af. Ik zag vanmorgen om 9.00 (toen ik er was) nog wel een paar personen die er erg bleek en slaperig uit zagen. Het zal wel gezellig zijn geweest, want er liep gisteravond al beveiliging rond en de radio stond aan op de speakers van safe ;)
 
ok, dan durf ik niet meer. Kun je me vergeven. Het zijn toch niet van die stoere hè.
[me]het loopt me nu heel dun door mijn broekje[/me]Als ik in de buurt ben van de Haagwinde 36 loop ik wel even langs. Bel je van te voren wel even op je 06, tenminste als het nog steeds 06418428** is ;)
Oke je hebt me nu overtuigd: jij spoort echt niet. Uit elke zin die ik schrijf maak jij op dat ik gevaarlijk ben, jou een loser vind, ik je kennelijk in elkaar wil slaan, owja en m'n vrienden willen dat nu dus ook. Ik adviseer je maandagochtend even bij je dokter langs te gaan, want dit hou je niet lang vol.
 
Gezelligheid kent geen tijd...

slotje??
Nee hoor, dat hoeft, ik reageer niet langer op zijn onzin. Als hij een probleem met me heeft of contact met me wilt leggen, omdat hij kennelijk niet kan wachten (sherlock heeft immers al m'n adres en telefoonnummer gevonden, en dat is heeeel moeilijk te vinden), dan hoor ik het wel.
 
Als ik in de buurt ben van de loop ik wel even langs. Bel je van te voren wel even op je 06, tenminste als het nog steeds 0611
Doe eens ff normaal joh. dat je het nou niet met hem eens bent ok. dat kan/mag. maar vind je dit niet een beetje ver gaan? :?
Ik zou zeggen bel hem op, vertel ff wat je dr van denkt, dan verteld Blitz het ook ff, kun je dan meteen ff het adres en half tel. nr. weghalen. Lijkt me wel zo netjes nl. :)

Edit: quote aangepast :)
 
Laatst bewerkt:
Doe eens ff normaal joh. dat je het nou niet met hem eens bent ok. dat kan/mag. maar vind je dit niet een beetje ver gaan? :?
Ik zou zeggen bel hem op, vertel ff wat je dr van denkt, dan verteld Blitz het ook ff, kun je dan meteen ff het adres en half tel. nr. weghalen. Lijkt me wel zo netjes nl. :)
je hebt gelijk. Ik haal het weg. Doe jij het ook ff uit je quote dan.
Maar zijn manier van praten staat me nog steeds niet aan.
 
Ik vind het niet normaal als je voor 500, 250 of 100 euro voor een winkel gaat liggen slapen of dat een winkel zoiets überhaupt verzint en daar maak jij uit op dat ik je een loser vind :?

Nou, ik weet niet of het een grapje is, maar zo niet, dan zegt zo'n uitspraak meer over jou dan over de mensen die voor een beetje geldelijk gewin het er voor over hebben ergens voor de deur te gaan liggen.
( ja, ik ben zo'n sukkel die aan de staatsloterij meedoet, en volgens mij hebben diegenen die ergens voor de deur gaan liggen, meer kans om te winnen, dan meedoen in de staatsloterij ( 1 op tig miljoen?.)

500 euro. Ehhhh, daar moeten geloof ik b.v. alleenstaande moeders met drie of vier kinderen in de bijstand een hele maand van leven.

Een loser ben je waarschijnlijk niet, want als je 500 euro de moeite niet waard vindt, zul je wel een hele leuke duit verdienen. Hopen dat je niet in de bijstand komt.......... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan