voor niets uit bed

Nee hoor, dat hoeft, ik reageer niet langer op zijn onzin. Als hij een probleem met me heeft of contact met me wilt leggen, omdat hij kennelijk niet kan wachten (sherlock heeft immers al m'n adres en telefoonnummer gevonden, en dat is heeeel moeilijk te vinden), dan hoor ik het wel.

He jongens, praat het ff uit met elkaar! Meningen verschillen nu eenmaal, maar laat het niet escaleren tot een oorlog. Waarschijnlijk valt het allemaal wel mee als iedereen niet zo opgefokt loopt te doen. We zijn toch allemaal volwassenen :?
 
Dat valt wel mee, maar voor figuren zoals jij maak ik graag een uitzondering.

Kan je misschien uitleggen wat "figuren zoals als ik" zijn?

Iedereen die het niet met je eens is, of iedereen die je aanspreekt op wanstaltig gedrag? of misschien een combinatie?

Want dan ben jij de rest van leven bezig uitzonderingen te maken, en dat zou ik dan eerder regel noemen.

Succes.

en meer woorden maak ik er niet aan vuil in dit topic, dit was eigenlijk al teveel, kan me normaal gesproken goed inhouden
 
Ghall Madoffi !! ... 500 euro ?? .... sjips hee !!

Ik zou nog wel voor 50 euro de avond ervóór zijn gaan posten voor de deuren van Safe .... al was het maar voor de gezelligheid ....
Trouwens; de dag dat ik mijn neus zou ophalen voor 50 euro, is waarschijnlijk dezelfde dag dat ik een hekel aan mijzelf zal krijgen .... ;)
 
He jongens, praat het ff uit met elkaar! Meningen verschillen nu eenmaal, maar laat het niet escaleren tot een oorlog. Waarschijnlijk valt het allemaal wel mee als iedereen niet zo opgefokt loopt te doen. We zijn toch allemaal volwassenen :?
Ik erger mij al een hele tijd aan die opmerkingen van hem en met mij meerdere. Zo was er ook eens een condoleance topic waar hij stevig in zat te flamen. Daar vond ik het zeer ongepast om wat van zijn gedrag te zeggen. Hier niet. Maar we zijn er al klaar mee in dit topic.
 
Ghall Madoffi !! ... 500 euro ?? .... sjips hee !!

Ik zou nog wel voor 50 euro de avond ervóór zijn gaan posten voor de deuren van Safe .... al was het maar voor de gezelligheid ....
Trouwens; de dag dat ik mijn neus zou ophalen voor 50 euro, is waarschijnlijk dezelfde dag dat ik een hekel aan mijzelf zal krijgen .... ;)
:^
 
Jullie waren allemaal te laat loosers..

ze hadden me opgesloten in de werkruimte toen ze mijn reactie kregen op die los zittende achterwiel moer..die normaal met 110 nm aangehaald moet worden..

Als we motten rammen kom dan vandaag om 14:00 uur naar d ebikerbar in Rotterdam

cagefighting bikers ..ook wel geinig ..maar met full protection en helm op ..duurt het lekkha lang

hep ik weer wat filmvoer..die races beginnen me te vervelen
 
Wat een gezelligheid hier zeg :(
Ga lekker via de mail je frustraties op iemand anders botvieren maar niet op MF. Thanx!
 
Wat een gezelligheid hier zeg :(
Ga lekker via de mail je frustraties op iemand anders botvieren maar niet op MF. Thanx!
sorry hoor, maar als je hier een gewoon leuk topic begint moet er altijd door dezelfde personen geflamed gaan worden. Misschien dat daar ook eens op gelet kan worden en niet nadat alles weer tot rust gekomen is een simpele opmerking.
thanks.
 
Laatst bewerkt:
Okee, 't is nu wel duidelijk wat iedereen er van vindt. Ff kappen nou......
 
sorry hoor, maar als je hier een gewoon leuk topic begint moet er altijd door dezelfde personen geflamed gaan worden. Misschien dat daar ook eens op gelet kan worden en niet nadat alles weer tot rust gekomen is een simpele opmerking.
thanks.
:( :( Zie jij wat we niet op het forum zetten maar per mail doen dan? Nee dus. En daarbij zijn de mods niet 24/7 online zijn en kunnen we niet alle topics lezen, ook wij willen wel eens wat anders dan MF.
 
Je zit toch niet mijn plaatje naar iedereen te mailen he

:+


Maareh, BlitzeR1, ik vind dat je gelijk hebt!
Het zijn allemaal zeikerds hier.

Kommaar!!! })
 
Nou, ik heb mijn chips en cola op ;)

Maar ik ben zaterdag ook geweest. Alleen had ik me verslapen, ik was er pas om 14 uur. Alle koopjes waren al weg :(

Vond het wel leuk dat je kon bieden op de 2e hands motoren. Vooral die omgebouwde GSXR1100 streetfighter. Ben benieuwd of ie de deur is uitgegaan.
 
Toen ik om een uurtje of 4.30 daar aankwam op m'n trapfiets waren nummer 1,2 en 3 er al heel wat uurtjes.

Aangezien ik geen zin had om direct weer 20 kilometer naar huis te fietsen ben ik maar gebleven tot het begin van de jaarmarkt en daarmee was ik dus een van de nachtbrakers die daar ruim van tevoren aanwezig waren.

De jaarmarkt was net als verleden jaar weer klote! Niet alleen waren er best weinig kraampjes, ook de aanbieding die de kraampjes hadden waren niet spectaculair.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan