voor niets uit bed

stekman

MF veteraan
15 mei 2003
8.130
29
spijkenisse
Vandaag Jaarbeurs bij Safe. De eerste die er was 500, nummer twee 250 en nummer 3 kon 100 euro krijgen.
Beetje gechecked overal maar het werd steeds minder daar dus ik dacht half 4 uit bed, in koekblik en ff gratis een lekker wintertenuetje scoren. :)
Helaas, nummer 1 en 2 stonden er al vrijdag om 5 uur, nummer 3 om half 10.
:( '(
Ik kwam netna nog twee aan en er waren er al meer geweest.

Wie is er nog meer voor niets gegaan? Of was ik de enioge goudzoeker hier op het rijke MF. :)
 
Ik was bij safe om 21.15 uur op vrijdag (had net rijles gehad nl.) en toen zag ik de eerste twee inderdaad al zitten (in de auto). Ik heb het ook overwogen (moet een pak hebben) maar ja...

Ik ga zo nog eens kijken, ben er toch in de buurt en wie weet zijn er wel leuke aanbiedingen in de kraampjes ofzo...
 
Kom net van de jaarmarkt vandaan. En gelukkig heb ik niet de hele nacht daar gezeten: Safe had nauwelijks nog voorraad van leren kleding, stel je voor: heb je een cheque van 500 euro, kan je niets vinden... :+

Ik ben wel geslaagd: een MQP-stand had zat voorraad met leuke kortingen. :)
 
Ik was bij safe om 21.15 uur op vrijdag (had net rijles gehad nl.) en toen zag ik de eerste twee inderdaad al zitten (in de auto). Ik heb het ook overwogen (moet een pak hebben) maar ja...

Ga je toch gewon voor de deur zitten, in de auto telt niet })
 
Kom net van de jaarmarkt vandaan. En gelukkig heb ik niet de hele nacht daar gezeten: Safe had nauwelijks nog voorraad van leren kleding, stel je voor: heb je een cheque van 500 euro, kan je niets vinden... :+

Ik ben wel geslaagd: een MQP-stand had zat voorraad met leuke kortingen. :)
maar was het wel leuk daar? Beetje stunten enz, of is eem MM van MF beter?
 
Ben effe geweest rechtstreeks uit me werk.Had snachts gewerkt dus was een beetje dood.Vond er pers. niet zoveel aan maar ach wie ben ik.
Denk ga eens kijken voor een ander uitlaatje maar om nouw voor minder dan een jaartje nog een uitlaat van 350 euri te kopen had ik ook weinig zin in. Ik was er vandaag rond 10ne ofzo.Maar was ook in me eentje en dat is dan ook best saai natuurlijk.
 
LOL hoor rockenfeller himself. :)
:?
Dat je geld moet uitloven om klanten voor je deur te krijgen is al triest, maar dat je dan al de dag ervoor 'voor de deur gaat liggen'... Ow ik snap het al, die uitkeringtrekkers hebben toch niks beters te doen. Sorry had ik effe niet aan gedacht.
 
was er ook om 10 uur, hoop harleys daar...
vind toch een beetje B-merken wat ze bij safe verkopen.
Bovendien stond er al een lange rij van koopjesjagers (tenslotte kreeg iedereen 50 euro korting).
Bespaar je de moeite, het is lekker weer dus rij lekker rond ipv in de rij te staan op dat industrieterrein, want de heenweg vanaf de A16 is nog afgezet ook !
 
hmmmja, ik kom ook net terug, maar helaas niets meegenomen. Ik vroeg me werkelijk af of het nou werkelijk zo goedkoop was als dat men tracht te laten blijken :?
Toevallig kreeg de man voor mij de laatste waardebon van 50,- Euro in zijn handen gedrukt :( . Dus toen kreeg ik helemaal mijn twijfels over de zogenaamde kortingen.
 
Toevallig kreeg de man voor mij de laatste waardebon van 50,- Euro in zijn handen gedrukt :( . Dus toen kreeg ik helemaal mijn twijfels over de zogenaamde kortingen.
Ik ben ook weer terug. Veel MF stickers gezien trouwens :+
Stel je niet te veel voor van die 'waardebonnen'
Je moet eerst minimaal €200 besteden en dan krijg je pas €50 korting.
Komt dus neer op een maximale korting van 25%.
Er was weer veel van hetzelfde. Kleding van MQP was redelijk geprijsd.
Tevens stond er nog een garage met zo'n 50 2e hands motoren waar je op kon bieden. Er stond helaas heel wat puin tussen en ze waren dus wel al gewoon geprijsd.
Wat voorbeelden:
Een ZX6R met kapotte balhoofdlagers
een andere ZX6R met een losse clipon.
Een zx9R met ontbrekende rechterspiegel.
En nog vele andere occasions die duidelijk een wat heftig verleden achter de rug hebben.
Ik ben benieuwd of je daar nog wel echte garantie op krijgt en wat Safe een redelijk bod vindt. (Ze willen er gewoon graag vanaf)

De overjarige modellen van Suzuki waren wel aardig geprijsd.
Met name de SV650N en S en de SV1000N en S waren in de aanbieding.
Dus als je nog zo'n modelletje zoekt en je ruilt niets in, kun je waarschijnlijk wel voor een leuk prijsje nieuw rijden.
 
Jezus wat triest. Wat mensen allemaal wel niet voor een beetje geld doen.

Naja we hebben niet allemaal geld teveel he ....

als je daar 14 uur voor de deur gaat liggen voor 500 euro .. tsja ik verdien er geen 500 in 14 uur werken

maar ja alles wat zogenaamd in de aanbieding was was weer troep .. helemaal die mqp koopjeshal is ongelooflijk leren pakken met 1 stukkie schuim erin als bescheriming en zeeman handschoen die verkocht worden als motor handschoen :Z
 
Ow ik snap het al, die uitkeringtrekkers hebben toch niks beters te doen. Sorry had ik effe niet aan gedacht.
Sorry, uitkeringtrekkers? Mag ik je misschien uitnodigen een weekje met me mee te lopen. Een complete beheerafdeling leiden, 30 man, verantwoordelijk voor 8 klanten. ongeveer 6000 werkplekken?
Één nacht voor 500 euro is niet verkeerd hoor, daar moet ik normaal 2 dagen voor werken ;)
Ofwel jij hebt teveel geld, ofwel je krijgt het te makkelijk.
 
:?
Dat je geld moet uitloven om klanten voor je deur te krijgen is al triest, maar dat je dan al de dag ervoor 'voor de deur gaat liggen'... Ow ik snap het al, die uitkeringtrekkers hebben toch niks beters te doen. Sorry had ik effe niet aan gedacht.

Jij bent echt sociaal onaangepast he?

En nee dat is geen geintje, bedoel ik bloedserieus, je hebt vroeger niet opgelet toen je ouders een blijkbaar vruchteloze poging hebben gedaan je enig fatsoen bij te brengen.

En jij hebt uiteraard wat beters te doen, hoe zou de wereld door kunnen gaan als jij je met dat soort "nutteloze" zaken zou bezig houden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan